Saunalahti Palsta
-kysy, auta, keskustele

Vastaa
Satunnainen keskustelija
mikiizz
Kirjoituksia: 10
Rekisteröity: ‎23-10-2011

samsung galaxy gion netti

hei, puhelimessani ei netti toimi tai siis dataverkkotilaa ei jostain syystä saa päälle, missä vika?
osaisiko joku kenties auttaa minua?
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
Spicana
Kirjoituksia: 47
Rekisteröity: ‎01-08-2010

Vs: samsung galaxy gion netti

Tarkista yhteyksistä APN, jos osoitteessa on fi-pääte ei yhteys onnistu.
Samsung Google Nexus S android 4.0.3
Käytä vain tekstiä.
Satunnainen keskustelija
mikiizz

noniin, nyt vihdoinkin kahden kuukauden vääntämisen jälkeen huomasin että puhelimessani ei ollut APN asetuksia ollenkaan. Laitoin saunalahden APN asetukset ja boottasin puhelimen niin johan alkoi lyyti kirjoittamaan. kiitos vinkistäsi <JuhaPe> kuitenkin :smiley:
Käytä vain tekstiä.
Satunnainen keskustelija
mikiizz

lisäys tuohon, olin siis tuota ennen päivittänyt puhelimeni käyttikes 2.2.1 -> 2.3.3 ja asetukset olivat kadonneet :S nykyään käytän jo 2.3.4 ja toimii aika hyvin :smiley:
Käytä vain tekstiä.
Käyttäjä
GioMan
Kirjoituksia: 1
Rekisteröity: ‎23-01-2012

Tuli nyt sitten tilattua saunalahdelta tuollainen Samsung Galaxy Gio nettipaketin kera. :smiley: En vain nyt saa nettiä toimimaan. :smileytongue: Näyttää aina kun menee internettii, että osoitetta ei löydy. Olen tuolta: http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/4135.1/palveluasetukset-samsung-android-2-3/ katsonut tuota internet kohtaa, että asetukset ovat oikein, mutta minulla ei edes ole tuossa APN-tyyppi kohdassa mitään default, supl vaihtoehtoja. Ainoastaan internet, MMS ja internet+MMS ovat vaihtoehtoina. Mitä pitäisi tehdä, että saan tuon netin toimimaan? Auttakaa avutonta. :smileycheesy:
Käytä vain tekstiä.
Uusi käyttäjä
Nilli
Kirjoituksia: 1
Rekisteröity: ‎30-03-2012

Viite: Vs: samsung galaxy gion netti

Minulla on samanlainen ongelma kuin edellisellä kirjoittajalla, eli kaipailisin vastausta siihen.

Käytä vain tekstiä.
Uusi käyttäjä
Typpi
Kirjoituksia: 5
Rekisteröity: ‎16-07-2008

Viite: Vs: samsung galaxy gion netti

Itsellä se default apn on "Internet + DUN" 

Käytä vain tekstiä.