Saunalahti Palsta
-kysy, auta, keskustele

Vastaa
Anonymous(anon)
Kirjoituksia: 0

Elisa kotiposti

minulla oli elisa viihde ja siellä minulla sähköposti
nyt viihde määräaikasuus päättynyt hankkisin adsl saunalahden liittymän ja samalla säilytin elisa sähköpostin. nyt kysynkin että miksen pääse samsung galaxy tab kymmenen yksi laitteella elisa sähköposti tiliini ikäänkuin joku häiriö.  saunalahden oma sähköpostia en ole käyttöön ottanut.  kai se aikoinaan oleva elisa maili tunnus ja salasanat toimivat ainakin nokia navigator 6710 puhelimessa pääsen elisa tiliini ja asentamaan sähköpostin. ihan nyt kyselin vaan.
Käytä vain tekstiä.
Orkesterin johtaja
day1
Kirjoituksia: 1 029
Rekisteröity: ‎15-09-2007

Vs: Elisa kotiposti

Minkä virheilmoituksen galaxy antaa? Saapuvatko sähköpostiviestit Nokiaan normaalisti?
Käytä vain tekstiä.
Anonymous(anon)

joo eli siis galaxy tab 10.1 sähköposti asetukseen kirjoitan samat tiedot jonka puhelimeen on ja se herjaa  asetuksen haun jälkeen virheellinen käyttäjä,  salasana tarkista tiedot
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
Hyvis
Kirjoituksia: 8 718
Rekisteröity: ‎20-01-2005

minulla oli elisa viihde ja siellä minulla sähköposti
nyt viihde määräaikaisuus päättynyt hankkisin adsl saunalahden liittymän ja samalla säilytin elisa sähköpostin. nyt kysynkin että miksen pääse samsung galaxy tab kymmenen yksi laitteella elisa sähköposti tiliini ikäänkuin joku häiriö.  saunalahden oma sähköpostia en ole käyttöön ottanut.  kai se aikoinaan oleva elisa maili tunnus ja salasanat toimivat ainakin nokia navigator 6710 puhelimessa pääsen elisa tiliini ja asentamaan sähköpostin. ihan nyt kyselin vaan.

Ihan selvyyden vuoksi vielä: Määräaikaisuus päättyi mutta et ole vielä irtisanonut sitä Viihdettä vai oletko? Aiot hankkia tulevaisuudessa sen Saunalahden ADSL-liittymän tulevaisuudessa eli aikaisintaan se onnistuu em irtisanomisen jälkeen.

Jos siis haluat säilyttää sen Elisan sähköpostin, sinun tulee ennen Viihteen irtisanomista ilmoittaa Saunalahdelle, että haluat säilyttää sen Elisalla olleen sähköpostin. Muussa tapauksessa se poistuu käytöstä. Sähköpostipalvelimen asetukset kannattaa tarkistaa sen mukaiseksi, minkä palveluntarjoajan yhteys on käytössä.

Onko siis niissä Nokiassa ja Samsungissa samat asetukset silloin, kun niissä on saman operaattorin kortti?

Hieman sivuten asiaa: Onkos se muuten niin, että jos puhelimessa käyttää mobiililaajakaistan sijaan yhteyttä WiFin kautta, asetukset täytyvät olla sen langattoman verkon palveluntarjoajan mukaiset? Jos siis käyttää molempia tilanteesta riippuen, laitteessa pitäisi olla jotenkin molemmat palvelinprofiilit?
Se, joka on väärässä, ei koskaan ymmärrä oikeassa olevan näkökantaa.
Se, joka on oikeassa, yleensä ymmärtää missä kohdassa väärässä oleva erehtyy.
- Saunalahden Palstan hyväntekijä 2010 -
Käytä vain tekstiä.
Anonymous(anon)

:smileyundecided:    Siis 2.8 2011 päättyi elisa viihde minulla se oli adsl versio. jatkoin toistaiseksi olevana kunnes sain hyvän tarjouksen saunalahden adsl laajakaistasta ja sen piti alkaa 29.8.2011 joten elisa viihde irtisanottiin minun puolesta ja elisa sähköposti siirto ilmaiseksi saunalahden adsl liittymään onnistui ei siinä mitään. käytän nyt adsl liittymän langatonta yhteyttää.  kysyn miksen en pääse samoilla elisa tili tunnuksilla galaxyn sähköposti asetuksilla tiliini jotta sähköposti käytän nyt galaxsissa. se ei nyt onnistu kun ilmoittaa että salasana tms vääriin kirj tarkasta ym.  normaalisti menin selaimella elisa kotipostin sivulle ja normaalisti onnistui kirjautuminen eli joku este tai google gmaili estää muun mailitilin käytön en osa sanoa eikä rahkeet enää riitä.  en aio enkä käytä mitään gmaileja. harmittaa vaan tämä ongelma
Käytä vain tekstiä.
Orkesterin johtaja
day1
Kirjoituksia: 1 029
Rekisteröity: ‎15-09-2007

Joko a) tunnukset ovat väärin tai b) tunnukset ovat väärin. Varmista, että käyttäjänimenä on sähköpostiosoite kokonaisuudessaan tai postilaatikon tunnus, joka on muotoa xx12345. Monet sähköpostiohjelmat määrittävät käyttäjätunnukseksi automaattisesti osoitteen nimiosan (esim. matti.meikalainen jos osoite on matti.meikalainen@osoite.com), joka on siis väärin.
Käytä vain tekstiä.