Palsta
VASTAA
Käyttäjä
aadapipsa
Kirjoituksia: 2
Rekisteröity: ‎18-04-2009

PUK-koodin saaminen

Olen nyt jonotellut 42 minuuttia saadakseni yhden vaivasen PUK-koodin puhelimeeni. Onkohan tässä mitään järkeä, että joutuu yli puoli tuntia kuuntelemaan paskaa musiikkia ja vielä maksamaan siitä ilman minkäännäköistä palvelua. Laittaisin sähköpostia, että voisin tehdä muutakin ajallani ku roikkua puhelimessa, mutta jos vastausaika on niissä pari päivää... Tarttisin kuitenkin toimivan puhelimen ihan niinku tänään. Oma vikanihan se on, että oon sohlannu siten, että puhelin on lukittunut, mut tää alkaa mennä jo aika överiks... Toivottavasti näillä mun jonotusrahoilla saavat ainakin yhen ihmisen työllistettyä vastailemaan puhelimeen... Älytöntä. Näinkö niitä maksavia asiakkaita kohdellaan?!?! Pitänee vaihtaa palveluntarjoojaa, jotta saa rahoilleen ees jotain vastinetta. Liekö näitäkään viestejä kukaan lukee...

nimim. äärimmäisen pettynyt ja operaattoria välittömästi vaihtava
Käytä vain tekstiä.
Vahvin lenkki
larson
Kirjoituksia: 525
Rekisteröity: ‎16-08-2005

Vs: PUK-koodin saaminen

Saat PUK-koodin oma.saunalahdesta jonottamatta: https://oma.saunalahti.fi/settings/mobileList
Tuolta klikkaat kyseistä puhelinnumeroa, johon haluat koodin ja "ilmaisten palveluiden" alapuolelta klikkaat "Liittymän PUK-koodi".
Käytä vain tekstiä.
Tosiystävä
Speedy1
Kirjoituksia: 310
Rekisteröity: ‎30-09-2006

Toivottavasti näillä mun jonotusrahoilla saavat ainakin yhen ihmisen työllistettyä vastailemaan puhelimeen...

Huh, maksat siis jonotusrahoja kymmeniätuhansia euroja vuodessa?
[14.11.2014] Norppa+ 24|AlleEuronPäivät - Ykkönen|AlleEuronPäivät - Mobiililaajakaista Tablet -- Samsung GS4 mini - Samsung G Core Plus - Nokia N95 -- Sonera Sopiva Jätti - Sonera Viihde Valokuitu 100M/10M
Käytä vain tekstiä.
Aktiivi
Hamil1
Kirjoituksia: 86
Rekisteröity: ‎11-02-2006

Saat PUK-koodin oma.saunalahdesta jonottamatta: https://oma.saunalahti.fi/settings/mobileList
Tuolta klikkaat kyseistä puhelinnumeroa, johon haluat koodin ja "ilmaisten palveluiden" alapuolelta klikkaat "Liittymän PUK-koodi".

Saakos tuosta PUK2-koodinkin?
aapee: "toivottavasti eivät osoittaudu taas panuwareksi"
Käytä vain tekstiä.
Vahvin lenkki
larson
Kirjoituksia: 525
Rekisteröity: ‎16-08-2005

Ei kai. Käy katsomassa, niin tiedät varmasti.
Käytä vain tekstiä.
Käyttäjä
aadapipsa
Kirjoituksia: 2
Rekisteröity: ‎18-04-2009

Saunalahden kanssa ei näköjään ois temppu eikä mikään kuluttaa tonneja aspaan. Jonotin ekalla kerralla tunnin ja sitten puhelu katkesi. Sen jälkeen soitin vielä pari kertaa ilman minkäännäköstä vastausta.  Mihinkähän voisi reklamoida..?
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
Hyvis
Kirjoituksia: 8 986
Rekisteröity: ‎20-01-2005

Ei saa.

Edit:
Kävin siis kokeilemassa.

Mutta tuommoisesta kantsii kysyä:

GSM-liittymien katoamisilmoitukset sekä PUK-koodien kyselyt voit tehdä päivystysnumeroon (09) 4243 0404 (avoinna 24 h joka päivä)

Ainakin minulle on vastattu heti.

Edit2.

Jaa kaakkuri tietenkin ehti postata ensin.  :smileywink:
Ennen luulin tienneeni, nyt tiedän luulleeni.
- Saunalahden Palstan hyväntekijä 2010 -
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
Hyvis
Kirjoituksia: 8 986
Rekisteröity: ‎20-01-2005

Saunalahden kanssa ei näköjään ois temppu eikä mikään kuluttaa tonneja aspaan. Jonotin ekalla kerralla tunnin ja sitten puhelu katkesi. Sen jälkeen soitin vielä pari kertaa ilman minkäännäköstä vastausta.  Mihinkähän voisi reklamoida..?

Oisko tuo http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/puhetuote.php toimiva?

Ainakaan minä en löytänyt parempaa. En sitten tiedä, olisiko jokin sellainen sähköpostiosoite olemassa kuin esim info@saunalahti.fi tai palaute@saunalahti.fi tai vaikka reklamointi@saunalahti.fi tms.
Ennen luulin tienneeni, nyt tiedän luulleeni.
- Saunalahden Palstan hyväntekijä 2010 -
Käytä vain tekstiä.
Auttaja
kaakkuri
Kirjoituksia: 1 299
Rekisteröity: ‎31-12-2007

Soititko aadapipsa muuten asiakaspalveluun (09) 4243 0456, vai katoamisilmoituksille ja PUK-kyselyille tarkoitettuun 24h päivystysnumeroon (09) 4243 0404?

http://saunalahti.fi/yhteydet.php
Jolla | Nokia E71 (Made in Finland) | Siemens C55 | Saunalahti & DNA
"Kyllä lanka on lanka ja langaton ihan vaan leikkikalu" - MR.C
Käytä vain tekstiä.
Auttaja
kaakkuri
Kirjoituksia: 1 299
Rekisteröity: ‎31-12-2007

Oisko tuo http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/puhetuote.php toimiva?

Ainakaan minä en löytänyt parempaa. En sitten tiedä, olisiko jokin sellainen sähköpostiosoite olemassa kuin esim info@saunalahti.fi tai palaute@saunalahti.fi tai vaikka reklamointi@saunalahti.fi tms.

Kuulemma mm. seuraavat osoitteet toimivat (Saunalahden tai Elisan sivuillahan näitä ei mainita):
reklamaatiot (ät) saunalahti.fi
asiakaspalautteet (ät) elisa.fi

Minulle on kerran Saunalahden asiakaspalvelu lähettänyt viestin tuosta Elisan osoitteesta.

Toki web-lomakettakin voi käyttää, esim. laskutusasioiden web-lomakkeella voi hyvin reklamoida laskusta.
Jolla | Nokia E71 (Made in Finland) | Siemens C55 | Saunalahti & DNA
"Kyllä lanka on lanka ja langaton ihan vaan leikkikalu" - MR.C
Käytä vain tekstiä.