Palsta
VASTAA
Yhteisön luottojäsen
Manipenni
Kirjoituksia: 2 107
Rekisteröity: ‎09-06-2007

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu


Mutta kun "tökkää" niin sitten tökkääkin kunnolla. .

Noinhan se tuppaa menemään. Kannattaa vaan laitella niitä vapaalla sanalla muotoiltuja valtakirjoja. Näin meillä tehtiin. Olisi tullut liian hankalaksi muutella omistussuhteita ym. joten helpompi hoidella asioita, kun kaikilla on siihen oikeus.(ei tule liikaa sotkua, koska ei ne kuitenkaan hoidu yhtä hyvin käytännössä kun teoriassa). Toisaalta eihän sillä ole väliä soittaako saunalle "ukko mustalainen tai "akka kebnekaiselainen" kunhan ääni on samaa sukupuolta, kun liittymän varsinainen omistaja. Siellä luurin päässä kun ei mitenkään tarkastusta tehdä. Sotun kun tiedät ja ääni täsmää, ni jo vain onnistuu...ja sotujahan on nykyään kai jo roskalaatikot pullollaan, kun ne painetaan jos jonkimoiseen postiin. Kai sitä pitäis olla silppuri kotosalla  :smileyrolleyes:Toisalta onhan heillä sitten valtakirjalla näyttä, jos liittymään on tehty muutoksia, mistä et esim. itse mitään tiedä, jos joskus riitaa asiasta tulee. Minä odotan hetkeä, jollon ei saa esim. maksaa toisen nimissä olevan liittymän laskua ja siihenkin tarvitaan valtakirja. Sitä ehkä saa odottaa, koska raha vielä toistaiseksi kelvannut, oli maksaja sitten kuka tahansa :smileygrin:

Muutamien mielestä kaikki vakavalla naamalla tehty on järkevää.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Käytä vain tekstiä.
Käyttäjä
Aguel
Kirjoituksia: 8
Rekisteröity: ‎24-09-2010

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu - OMA SAUNALAHDESSA EI VOI LÄHETTÄÄ VIESTIÄ

Yritän lähettää viestiä asiakaspalveluun, mutta palvelu ei toimi.
- tulee ilmoitus:  Cant not contain < or > characters
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
Hyvis
Kirjoituksia: 8 987
Rekisteröity: ‎20-01-2005

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu - OMA SAUNALAHDESSA EI VOI LÄHETTÄÄ VIESTIÄ


Yritän lähettää viestiä asiakaspalveluun, mutta palvelu ei toimi.
- tulee ilmoitus:  Cant not contain < or > characters


Voisit kokeilla suoraan seuraavia:
https://oma.saunalahti.fi/settings/CustomerContact?createnew
https://oma.saunalahti.fi/settings/CustomerContact
Ennen luulin tienneeni, nyt tiedän luulleeni.
- Saunalahden Palstan hyväntekijä 2010 -
Käytä vain tekstiä.
Käyttäjä
joonas33
Kirjoituksia: 1
Rekisteröity: ‎22-02-2011

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu

Puhelinyhteyden saaminen saunalahden asiakaspalveluun tuntuu lähes mahdottomalta. Äsken sentään lopulta pääsin puhelunvastaanottajalle jopa yhdisti puhelun eteenpäin "asiantuntijalle" ja sitten vasta siinä välivaiheessa tulikin ilmoitus että asiakaspalvelu on ruuhkaantunut ja puhelu katkaistiin.
Käytä vain tekstiä.
Orkesterin johtaja
PasiS
Kirjoituksia: 938
Rekisteröity: ‎04-02-2011

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu

Kuluvan helmikuun aikana ilmoitetut jonotussajat olleet 15-20 min. Kerran vastattiin lähes heti, mutta kerrottiin ettei kannata jäädä jonottamaan, kun on jonoa ja klo lähestyy 20:tä.
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
hmaqh
Kirjoituksia: 46
Rekisteröity: ‎21-02-2011

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu

Huimaa, tällä kertaa vastattiin soittoon parissa minuutissa. Tosin heti ohjattiin asiantuntevammalle ihmiselle, jonka puheille olenkin jonottanut jo hieman yli 30min. Jee!

Edit: edelleen jonossa. Lisäsivät tosin hieman jännitystä elämään soittamalla Phoenixin Too Young -kappaleen kahdesti peräkkäin.  :smiley:

Edit 2: puhelun kesto ylittänyt tunnin rajapyykin. Lounge-coveri Eye of the Tigeristä rupeaa kyllästyttämään jo kahden toiston jälkeen. Jospa vastaisivat kohta? Toivotaan ettei kännykän akku posahda, luuri on osoittanut aiemmin pahoja ylikuumenemisen merkkejä jo vartin puhelun jälkeen.

Edit 3: sain asiani hoidettua, puhelun kesto noin 70 min, josta noin 3 minuuttia keskustelua asiakaspalvelijan kanssa. Asiakaspalvelija oli mukava, mutta täysin hyödytön. Sanoi vain että liittymänsiirto (jonka piti Saunalahden lähettämän tekstiviestin mukaan tapahtua ylihuomenna) tapahtuu joskus hamassa tulevaisuudessa, "en tiedä milloin siirto tapahtuu", "jono on pitkä", "riippuu missä kohtaa jonoa on", "en voi lainkaan arvioida milloin siirto tapahtuu". Kiitti.
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
hmaqh
Kirjoituksia: 46
Rekisteröity: ‎21-02-2011

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu

Sanoi vain että liittymänsiirto (jonka piti Saunalahden lähettämän tekstiviestin mukaan tapahtua ylihuomenna) tapahtuu joskus hamassa tulevaisuudessa, "en tiedä milloin siirto tapahtuu", "jono on pitkä", "riippuu missä kohtaa jonoa on", "en voi lainkaan arvioida milloin siirto tapahtuu". Kiitti.

Kiva, nyt Saunalahti vielä jaksaa vääntää puukkoa haavassa: sain juuri tekstiviestin että liittymäni siirtyy 24 tunnin kuluttua. "Pidäthän uuden SIM-korttisi valmiina vaihtoa varten." SL:n tiedonkulussa on jotain vikaa; jos minulle ei ole edes lähetetty kyseistä SIM-korttia niin ei tämmöisiä viestejäkään kannattaisi lähetellä.

Edit: ja nyt tuli tosiaan viesti "Numerosi on siirtymässä Saunalahti-liittymään. Vaihda puhelimeesi Saunalahden SIM-kortti." Luulin että eletään 2000-lukua, ei luulisi olevan kovin vaikeaa viritellä systeemiä joka ei lähetä tällaisia kehotuksia jos asiakkaalle ei ole vielä edes annettu SIM-korttia.
Käytä vain tekstiä.
Orkesterin johtaja
PasiS
Kirjoituksia: 938
Rekisteröity: ‎04-02-2011

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu

Saunalahden tekstiviestit ADSL-liittymän kytkennästä elävät myös ihan omaa elämäänsä todellisuuden ja asiakaspalvelussa juuri sovitun kanssa. Ilmeisesti joku kone arpoo noita viestäjä sopivin väliajoin vallitsevasta tositilanteesta riippumatta.
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
Kuppi_kahvia
Kirjoituksia: 44
Rekisteröity: ‎05-09-2010

Vs: Saunalahden asiakaspalvelu

Nopeasti saa yhteyden asiakaspalveluun. Ehkä paremmin selviää asiat puhelimitse kuin oma.saunalahden kautta viestien. Kunhan saa oikean henkilön käsittelemään asiaa.
Käytä vain tekstiä.
Konkarikommentoija
taavetti
Kirjoituksia: 150
Rekisteröity: ‎25-08-2010

Vs: Saunalahdella on todella surkea asiakaspalvelu.


Kyllästyin ja kokeilin piruuttani duunipuhelimella dna:n aspaa, tuuttasikohan kerran tai kaksi kunnes sieltä vastattiin. Kerroin vain millä asialla olen ja toivotin hyvää työpäivää.


Mistäköhän syystä itselläni on testipuheluiden osalta kovinkin erilaisia kokemuksia... Koskas muuten DNA saa liittymähallintasivunsa jollekin järjelliselle tasolle...

/ Panu.


Heh. Minä taas joudun aina ajamaan raisioon jos on jotain asiaa DNA jutuissa. Kaikki liittymät on tietysti saunalahdessa mutta taloyhiö otti DNA:lta kaapelitelkun ja mitään eivät osaa turun myymälöissä saada yhdellä tai kahdella  kerralla toimimaan ja laskutus ja muu ihan pihalla. Samoin aina kun jotain pitäisi muuttaa tulee yleensä muutaman päivän murheet ja väännöt että esim. kaapelinetin mac olisi oikein. Nerokasta oli että tuonkin keksivat omin nokkinensa muuttaa vasta muutaman kuukausen päästä siitä kun sain liittymän valituksilla sita ennen toiminaa ja takuulla pätkii tämäkin joten suosittelen kaikille masokisteille :smiley:
Käytä vain tekstiä.