Saunalahti Palsta
-kysy, auta, keskustele

Vastaa
Hyväntekijä
zige
Kirjoituksia: 49
Rekisteröity: ‎13-07-2010
Hyväksytty ratkaisu

Prepaid -liittymä ja "paketit"

Nonni, näköjään Saunalahti lisäsi sittenkin sen tekstiviestipaketin prepaid-liittymään... Kenelläkään vielä kokemusta siitä? Ps. Muistan kun vuosi sitten tämä ei ollu Sauniksen asiakaspalvelijan mukaan mahdollista, nyt sitten onkin? Noh mutta, miten on jos haluan vaikka 600tekstiviestiä, voinko tilata noita tekstiviestipaketteja päällekkäin, sillein että kun edellinen paketti loppuu latautuu heti uusi?

Ja tosiaan, onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla tuota ja kodeta ylipäätänsä tuon paketin toimivaksi? Sehän koskee kaikkiin suomalaisiin liittymiin?

Ja lisäksi, miten nään paljon mulla on paketin tekstiviestejä jäljellä? Lähettämällä "TILI"numeroon 18258 näyttää kaiken muum paitsi ei kerrp mitään aktiivisesta tekstiviestipaketista... Ja "Status" numeroon 15020 näyttää ainoastaan datapaketin tiedot.
Käytä vain tekstiä.
Elisalainen
Mari_SL
Kirjoituksia: 40
Rekisteröity: ‎29-06-2011

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"

Hei zige,

Tekstiviestejä ei valitettavati voi tilata "jonoon" eli voit tilata uuden tekstiviestipaketin kun edellinen on kokonaan käytetty. Sama koskee myös puhepaketteja.

Pakettitekstiviestejä ei valitettavasti vielä voi tiedustella saldokyselyllä, tilanne kuitenkin korjataan mahdollisimman pian.

terveisin
Mari/asiakaspalvelu
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
zige
Kirjoituksia: 49
Rekisteröity: ‎13-07-2010

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"

Hei,

Millä aikataululla tämä korjaus on tulossa? Vähän häiritsee kun ei tiedä missään vaiheessa että milloin on viestit lopussa tai paljon niitä on jäljellä, joten tuo pitäisi omasta mielestä korjata mahdollisimman pian. Myös toi jonoon tilaaminenvpitöisi mahdollistaa, onhan se kuitenkin datapaketissa mahdollista.
Käytä vain tekstiä.
Vahvin lenkki
salmaster
Kirjoituksia: 893
Rekisteröity: ‎21-05-2008

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"

Mistä näkee tekstiviestipakettien hinnat ja tiedot? Muutenkin mielestäni Saunalahden Prepaid hinnasto on melko hyvin piilotettu sekavien linkkien taakse. Joudut siis aina monta kertaa klikkaamaan eri linkkejä päästäksesi esimerkiksi datapaketti-hinnastoon.
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
zige
Kirjoituksia: 49
Rekisteröity: ‎13-07-2010

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"


Mistä näkee tekstiviestipakettien hinnat ja tiedot? Muutenkin mielestäni Saunalahden Prepaid hinnasto on melko hyvin piilotettu sekavien linkkien taakse. Joudut siis aina monta kertaa klikkaamaan eri linkkejä päästäksesi esimerkiksi datapaketti-hinnastoon.


Ei näy mistään normaalista Prepaid hinnastosta, ainakaan vielä. Johtuen varmaan siitä että paketti on tällä hetkellä ostettavissa ainoastaan netistä puheajanlataus sivuilta. Sieltä voi ainoastaan siis tekstiviestipaketin tilata. Toivotaan että Saunalahti tekee asialle jotain vielä, mutta hienoa että sai kuitenkin jo tekstiviestipaketin prepaid-liittymään. Eli täältä ainoastaan voi tällä hetkellä tilata: https://lataa.saunalahti.fi/ Siellä lukee myös että 300tekstarii/6,90e, voimassa 30päivää jos viestejä ei ole siihen mennessä käytetty.
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
zige
Kirjoituksia: 49
Rekisteröity: ‎13-07-2010

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"

Nonniin, ja sitten kaivataan saunalahdelta taas vastausta... Miten voi olla että pakettini on loppunut (olen käyttänyt kaikki tekstiviestit jo) mutta silti netti näyttää että paketti olisi voimassa 21.2. saakka? Onko muka niin ettei voi tilata uutta pakettia heti kun vanhasta on tekstiviestit käytetty?
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
Hyvis
Kirjoituksia: 8 871
Rekisteröity: ‎20-01-2005

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"

Mielestäni sinun kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Prepaid-asiakaspalveluun (09) 622 669 22
ma-pe klo 8-20, la klo 9-16.30.

Palstan kautta ei voi ratkaista liittymäkohtaisia ongelmia. Asiakaspalvelussa nähdään juuri sinun liittymääsi koskevat tiedot.
Se, joka on väärässä, ei koskaan ymmärrä oikeassa olevan näkökantaa.
Se, joka on oikeassa, yleensä ymmärtää missä kohdassa väärässä oleva erehtyy.
- Saunalahden Palstan hyväntekijä 2010 -
Käytä vain tekstiä.
Hyväntekijä
zige
Kirjoituksia: 49
Rekisteröity: ‎13-07-2010

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"


Mielestäni sinun kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Prepaid-asiakaspalveluun (09) 622 669 22
ma-pe klo 8-20, la klo 9-16.30.

Palstan kautta ei voi ratkaista liittymäkohtaisia ongelmia. Asiakaspalvelussa nähdään juuri sinun liittymääsi koskevat tiedot.



Koitinkin eilen, mutta 10minuutin jonottelun jälkeen kyllästyin, vieläpä kun se maksaa vaikka on tämä ilmaiset puhelut saunalahden ja elisan liittymiin -paketti... Joten koitan joku toinen kerta kun on aikaa.
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
Hyvis
Kirjoituksia: 8 871
Rekisteröity: ‎20-01-2005

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"



Mielestäni sinun kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Prepaid-asiakaspalveluun (09) 622 669 22
ma-pe klo 8-20, la klo 9-16.30.

Palstan kautta ei voi ratkaista liittymäkohtaisia ongelmia. Asiakaspalvelussa nähdään juuri sinun liittymääsi koskevat tiedot.



Koitinkin eilen, mutta 10minuutin jonottelun jälkeen kyllästyin, vieläpä kun se maksaa vaikka on tämä ilmaiset puhelut saunalahden ja elisan liittymiin -paketti... Joten koitan joku toinen kerta kun on aikaa.


Mikäli vika/syy on operaattorin puolella sinulla on oikeus saada hyvitystä reklamaatiosta aiheutuneista kuluista.
Se, joka on väärässä, ei koskaan ymmärrä oikeassa olevan näkökantaa.
Se, joka on oikeassa, yleensä ymmärtää missä kohdassa väärässä oleva erehtyy.
- Saunalahden Palstan hyväntekijä 2010 -
Käytä vain tekstiä.
Elisalainen
Soikku
Kirjoituksia: 391
Rekisteröity: ‎15-04-2010

Vs: Prepaid -liittymä ja "paketit"


Nonniin, ja sitten kaivataan saunalahdelta taas vastausta... Miten voi olla että pakettini on loppunut (olen käyttänyt kaikki tekstiviestit jo) mutta silti netti näyttää että paketti olisi voimassa 21.2. saakka? Onko muka niin ettei voi tilata uutta pakettia heti kun vanhasta on tekstiviestit käytetty?



Hei zige,

uutta tekstiviestipakettia ei ole mahdollista tilata ennen kuin kuukauden voimassaoloaika on kulunut edelliseltä paketilta umpeen. Voit lähettää tiedustelun Prepaid asiakaspalveluun lomakkeella, saunalahti.fi > Asiakaspalvelu > Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Valitsemalla Aihealueeksi Matkapuhelinliittymät ja Aiheeksi Tuote- ja tilaustiedustelut pääset täyttämään lomakkeen eikä sivusto ohjaa sinua kirjautumaan hallintapalveluun.


Soile / Saunalahden asiakaspalvelu
Käytä vain tekstiä.