Saunalahti Palsta
-kysy, auta, keskustele

Vastaa
Kysyjä
miia83
Kirjoituksia: 34
Rekisteröity: ‎22-01-2009

Kuvien siirto koneelle ?

Nokia windows phone lumia 710 puhelimesta kuvien siirto koneelle ongelmana,kun ei saa zunella siirrettyä.

Onko muita keinoja millä saisi kerralla enemmän siirrettyä?

Käytä vain tekstiä.
Tietotoimisto
AnttiV
Kirjoituksia: 477
Rekisteröity: ‎21-08-2008

Viite: Kuvien siirto koneelle ?

Miksi ei saa saa Zunella siirrettyä? Eikö se toimi sinulla, vai mitä?

Zunella meinaan kyllä sen saa tehtyä, itse ainakin juuri äskön siirsin muutaman kuvan koneelle juurikin Zunella. Itseasiassa en ole varma voiko sitä mitenkään muuten tehdä. Tämä Lumia 710 ei mulla vielä ole montaa päivää ollut, joten en ole perillä kaikista asioista.

Mutta mitä Androidin kanssa olen tehnyt, ei WP7:lla ilmeisesti voi tehdä, eli Bluetoothilla siirtää kamaa laitteelta toiselle. Tämä itseasiassa riepoo aika tavalla kun ole tuohon tottunut. Kuka vatipää onkin keksinyt, että hei, ei annetakkaan käyttäjien siirtää dataa bluetoothilla ollenkaan - vetäisivät kyseisen tyypin pöntöstä alas, sen verran idioottimainen idea. Olen tottunut siihen että voin lähetellä ja vastaanottaa kaiken tarvittavan koneen ja puhelimen välillä langattomasti, nyt Lumian myötä pakko palata takaisin johtoihin kun mitenkään muuten ei voi mitään tehdä.

Niin, tuli aivan juuri mieleeni: saathan tehtyä sen SkyDriven kautta ainakin. Jaa kuvat puhelimella SkyDrivelle ja ota ne sitten koneelle sieltä. 

Sony Xperia Ultra Z, HTC One, Apple iPhone 5, Nokia Lumia 710
Samsung Galaxy Tab 7.7, Tab (orig.), Note 8.0; Apple iPad (4th)
Käytä vain tekstiä.
Kysyjä
miia83
Kirjoituksia: 34
Rekisteröity: ‎22-01-2009

Viite: Kuvien siirto koneelle ?

Kun koitan zunella ,niin mukamas siirtelee ja sitten lukee :ei siirretty kokoelmaan. Olen koittanut asentaa uudestaan ,mutta ei auta ei. 

Käytä vain tekstiä.