Saunalahti Palsta
-kysy, auta, keskustele

Vastaa
Käyttäjä
kubrick75
Kirjoituksia: 3
Rekisteröity: ‎20-04-2011

Ilmainen eniron numerohaku

Käytä vain tekstiä.
Sankari
_JMT_
Kirjoituksia: 240
Rekisteröity: ‎25-07-2010

Vs: Ilmainen eniron numerohaku

ja miten tämä liittyy laskutukseen?
Työliittymä ja iPhone5, henkilökohtainen liittymä Norppa+ (lataus) ja vaihteleva laite sekä Elisa Viihde Kaapeli. Elisa kirja. Elisa Lompakko myös käytössä sekä mobiilivarmenne.
Käytä vain tekstiä.
Käyttäjä
kubrick75
Kirjoituksia: 3
Rekisteröity: ‎20-04-2011

Pienentänee aika reippaasti puhelinlaskua kun ei soittele Fonectan tai Eniron todella kalliisiin numeroihin.
Käytä vain tekstiä.
Sankari
_JMT_
Kirjoituksia: 240
Rekisteröity: ‎25-07-2010

Siinäkin on nykyään vaan hakurajoitus, muistaakseni 100kpl/kk.
Työliittymä ja iPhone5, henkilökohtainen liittymä Norppa+ (lataus) ja vaihteleva laite sekä Elisa Viihde Kaapeli. Elisa kirja. Elisa Lompakko myös käytössä sekä mobiilivarmenne.
Käytä vain tekstiä.
Propellihattu
MR_C
Kirjoituksia: 386
Rekisteröity: ‎19-01-2005

Suosittelen! http://henkilot.eniro.fi/login?next=%2F
Ihan ok palvelu. Olen itse ollut tässä Eniron palvelussa rekisteriöintynä jo melkein kaksi vuotta ja hyvin on toiminut. Säästää todella rahaa ja aikaa. Sääli vain että ei toimi jos numero on salainen. Mutta siksihän salaiset numerot ovat salasia. Tuo hakurajotus 100-kpl/kk on täysin riittävä. PS:TOIMII MYÖS PREPAID LIITTYMILLÄ....
Käytä vain tekstiä.
Yhteisön luottojäsen
hpguru
Kirjoituksia: 10 462
Rekisteröity: ‎09-01-2011

Onko tuosta jotain haittaa, jos tunnus on Enirossa vanhalla numerolla 0400518xxx, jota ei enää omista?

Saunalahti MegaReilu 4G sekä Elisa Viihde 100M/5M.
Käytä vain tekstiä.
Propellihattu
MR_C

Onko tuosta jotain haittaa, jos tunnus on Enirossa vanhalla numerolla 0400518xxx, jota ei enää omista?
Ei minun tietääkseni ei. Tosin jos palvelua ei ole kyseisellä numerolla käytetty yli vuoteen niin voi mahdollisesti vaatia uuden rekisteriöinin. Mutta se selviää kokeilemalla ja ei se uusi rekisteriöintikään ole mikään kallis homma.
Käytä vain tekstiä.
Vahvin lenkki
larson
Kirjoituksia: 520
Rekisteröity: ‎16-08-2005

Ei minun tietääkseni ei. Tosin jos palvelua ei ole kyseisellä numerolla käytetty yli vuoteen niin voi mahdollisesti vaatia uuden rekisteriöinin. Mutta se selviää kokeilemalla ja ei se uusi rekisteriöintikään ole mikään kallis homma.
Ei sillä ole mitään merkitystä onko se numero enää voimassa. Käytän palvelua numerolla joka on vanha työnumeroni ja liittymä ei ole enää käytössä. Tilanne muuttuu ehkä sitten, jos joku saa tuon numeron käsiinsä ja rekisteröityy sitä käyttäen uudelleen.
Käytä vain tekstiä.
ikl
Käyttäjä
ikl
Kirjoituksia: 6
Rekisteröity: ‎05-05-2011

Ihan ok palvelu. Olen itse ollut tässä Eniron palvelussa rekisteriöintynä jo melkein kaksi vuotta ja hyvin on toiminut. Säästää todella rahaa ja aikaa. Sääli vain että ei toimi jos numero on salainen. Mutta siksihän salaiset numerot ovat salasia. Tuo hakurajotus 100-kpl/kk on täysin riittävä. PS:TOIMII MYÖS PREPAID LIITTYMILLÄ....

Onko puhelimen selain ainoa tapa käyttää tuota palvelua?
Käytä vain tekstiä.
Propellihattu
MR_C

Onko puhelimen selain ainoa tapa käyttää tuota palvelua?
Siitä en mene sanomaan kuin oma känny on vanha Nokia 3310... Itse käytän kyseistä palvelua pöytäkoneella jossa on Windows 7 ja Explorer 9 selain....
Käytä vain tekstiä.