Vastattu

Asiakaspalvelun laatu Ison Omenan palvelupisteessä

  • 23 helmikuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 545 katselukerrat

Hankin lauantaina 20.2.2016 Lippulaivan palvelupisteestä kolmen laitteen tietoturvan. Kertoivat asennuslinkin ja koodin tulevan sähköpostiini ja niin tapahtuikin. Sain sunnuntaina linkistä asennetuksi läppäriin ohjelman. Kuitenkin tablettiin ja kännyyn ei koodi mennyt läpi.

Koska Lippulaiva ei ollut auki menin sunnuntaina klo 12.00 Ison Omenan palvelupisteeseen, jossa kaveri ei reagoinut ongelmaani vaan alkoi suoraan myymään minulle tablettiin 9€/kk maksavaa lisä-4G yhteyttä, jonka sanoin olevan tarpeeton. Näytin hänelle koodin, joka ei ollut mennyt läpi ja hän sanoi sen olevan liian pitkä, mutta hän ei auta minua ellen tilaa 4G:tä. Pyysin häntä kuitenkin auttamaan (ei varmaan olisi vienyt minuuttia kauempaa) mutta hän kehotti minua siirtymään syrjään koska muitakin palveltavia on, niitä oli tasan yksi henkilö (kolme palvelijaa).

Näpräilin sivussa aikani kännyä ja omaelisasta sain hetken näkyviin toisen koodin. Uuden vuoronumeron saatuani odotin ja kysyin kaverilta onko tämä ehkä oikea koodi. Hän sanoi sen näyttävän siltä. Kysyin voiko hän nyt auttaa mutta hän ei reagoinut mitenkään ja kännykkä meni juntturaan,  Hän sanoi hyvin epäystävällisesti, ettei suostu auttamaan ellen tilaa 4G:tä ja että minun pitää varata aika Oma Gurulta Kampista. Sen sanoi olevan aikaisintaan tiistaina 23.2.2016 klo 16.00. Suostuin lopulta siihen, hän kirjoitti ajan ym. pyynnöstäni lapulle. Menin kirjastoon näpräämään kännykkää, löysin koodin uudestaan, asensin sen Elisa-turvaohjelmaan ja onnistui.

Palasin palvelupisteeseen, jossa ko. kaveria ei näkynyt mutta annoin toiselle kaverille lapun, johon olin kirjoittanut peruvani Oma Gurun ja pyysin häntä perumaan ajan. Hän kirjoitti nimeni lappuun ja lupasi tehdä kuten pyysin. Tänään tiistaina sain puhelun Kampin Oma Gurulta, jossa kysyttiin olenko eksynyt. Sanoin peruneeni ajan jo sunnuntaina. Ts. pyytämääni peruutusta ei ollut välitetty Kamppiin.

Kotona sain asennettua tietoturvan lyhyemmällä koodilla myös tablettiin.

Voisinko saada selityksen myyjän käytökseen? Onko tämä menettely hyvän asiakaspalvelun mukaista? Miksi esim. tietoturvaa hankittaessa ei ilmoiteta erilaisista koodeista eri laitteille. Puutteita palvelussa on Isossa Omenassa ollut pienemmässä määrin ennestäänkin, lähinnä puutteelisia ohjeita liittymiä tai laitteita hankittaessa. Tabletin ostin pari kuukautta sitten ja silloin ei tietoturvakoodia tai linkkiä lähetetty ollenkaan vaan sain sen kysytyksi Lippulaivan pojilta, siellä palvelu pelaa hyvin!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 24 helmikuu 2016, 11:51

Sain vielä vastauksen myymäläpäälliköltä ja tilanne on käyty läpi myymälässä, sekä muisteltu myyjää vielä miten vastaavissa tilanteissa tulee toimia. Pahoittelut vielä!
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
  • ? Hei ja tervetuloa Palstalle!

    Ensiksi haluan sanoa, että on loistava juttu että kaikesta huolimatta sait laitteesi suojattua. :) 

    Olen todella pahoillani saamastasi huonosta asiakaspalvelusta. Tuollainen menettely ei tietenkään ole hyvän asiakaspalvelun mukaista.  Asiakaspalvelijan olisi tullut pureutua ongelmaasi ennen huomion siirtämistä muualle. 

    En voi ulkopuolisena henkilönä selittää kenenkään käyttäytymistä, mutta palautetta voin (ja aionkin!) tästä välittää ko. myymälälle, sekä myymäläpäällikölle jotta he voivat asian ottaa esiin myymälässä. Uskon, että kertomasi kuvauksen perusteella saadaan kyllä selville kuka myyjistäkin on tämä sinua palvellut henkilö. :) 

    Mikäli tarvitset vielä jeesiä Turvapaketin tai minkä tahansa muun meidän palvelun kanssa niin täällä Palstalla autamme mielellämme! :smileyazn:
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Sain vielä vastauksen myymäläpäälliköltä ja tilanne on käyty läpi myymälässä, sekä muisteltu myyjää vielä miten vastaavissa tilanteissa tulee toimia. Pahoittelut vielä!

    Osallistu keskusteluun