E-laskusopimus

  • 5 heinäkuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 290 katselukerrat

Mistähän voisi johtua , vaihdoin pankkia ja haluan saada tehtyä e-laskusopimuksen .Mutta kun yritän tehdä sitä niin aina lopussa herjaa että "on tapahut virhe" olen käynyt pankin konttorissa ja soittanut palvelunumeroon ja siellä kun menevät tietoihini niin siellä näkyy että sinulla on e-laskumaksusopimus , mutta kun taas menen itse yrittämään tulee sama herjaus. Kun maksoin laskuja yritin siitä mennä laskuttajalle tekemään sopimusta e-laskusta mutta tietysti taas sanoo "ei e-laskusopimusta" . Osaisko täällä joku auttaa , pankilta ei tunnu apua saada , tuntuu että ajettelevat että teen jotain väärin , mutta en sata varmasti tee olen toimnut ohjeiden mukaan ja katsonut ohjeet miljoona kertaa ja toiminut sen mukaan.:(

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Oletko poistanut vanhasta pankista sen e-laskun käytöstä? Jos kyse siis on samasta viitteestä ja samasta laskutuksesta. 🙂 Se tuli itsellä mieleen. Muilla muita neuvoja?
Vanhasta pankista kaikki poistettu.

Osallistu keskusteluun