Elisa Viihde

  • 4 joulukuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 1757 katselukerrat

Älkää missään tapauksessa ottako ilmaista Elisa Viihdettä HBO Nordicin kera kuukaudeksi puhelin/ständimyyjän niin ehdottaessa!

Toisin kuin monissa sivistyneemmissä maissa tilaus aktivoituu automaattisesti, ilman erillistä aktivointia. Näinollen koko Elisa Viihteen voi hyvin unohtaa ensimmäisen laskun saapumiseen asti. 

Toinen ongelma on se, että HBO Nordic sopimus pitää lopettaa erikseen riippumatta siitä onko Elisa Viihteen muu maksullinen sisältö lopetettu. Tämä tieto olisi ollut varmaan hautautuneena sopimustietoihin, mutta ainakaaan puhelimessa kyseistä tietoa ei kerrota. Asia ei myöskään tule mieleen asiakkaalle, joka joutuu aktivoimaan tunnuksensa (Ja käymään ensimmäistä kertaa Elisa Viihteessä) varta vasten maksullisen sisällön lopettamista varten. 

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Moikka @Ärsyyntynyt Kuluttaja ja kiva, että löysit tänne Omayhteisön puolelle! :relaxed:

 

Harmi kuulla, että tilauksesta on jäänyt ikävä maku suuhun. :worried: Niin Elisa Viihde Sovelluksessa kuin kuin ohjelmakirjastoissakin tuon tutustumisjakson jälkeen sopimus jatkuu automaattisesti ja se pitäisi itse muistaa katkaista jos ei palvelua halua jatkaa. Sopimusvahvistuksessa nuo asiat täytyy olla ja onkin mainittu, mutta ehdottomasti olen kanssasi samaa mieltä siitä, että myyjän tulisi tuo myös selkeästi tilauksen aikana mainita. Pahoittelen tapahtunutta omasta puolestani, koska selvästikään tässä ei ole aivan oikein toimittu. Pystyisitkö vaikka laittamaan tietosi meille yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi niin saan palautetta välitettyä meidän päässä eteenpäin. 

Ihme ja kumma kun provisiopalkkainen myyjä ei olekaan toiminut niin kuin puhuvat päät täällä sanoo. Varmaan eka kerta kun näin pääsee käymään. 

Osallistu keskusteluun