omaguru

  • 24 lokakuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 287 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
voisko elisa selkeyttää asiakkaille ja myyjille minkälaiset tilanteet kuuluu omagurulle ja mitkä ei kun ei kai elisalla kuitenkaan ole tarkotus ärsyttää asiakkaita meinaan asia johon tässä viittaan eli tarkistukseen onko muistikortti laitetttu oikein ei mun mielestäni kuulu omagurulle jos asiakas tulee valittaan että kortti ei toimi ja jos kyseessä on takuualanen tuote luulis meinaan että siittä tulee enemmän harmia molemmin puolin jos joudutaan sitten omaguru maksuja reklamoimaan jonkinlainen asiakaspalvelu kuitenkin pitäis olla
tän siis kirjotin palautteena en haukkuakseni elisaa

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Periaatteessa kaikki käytönneuvonta kuuluu OmaGuruun; asiakaspalvelu / myynti toki kertoo mistä löytyvät ohjeet yms. ja tutkivat mahd. Elisasta johtuvat viat palveluissa.

Jos myymälässä mietitään takuunalaisen tuotteen vikaa niin (ainakin oman) käsityksen mukaan heidän tulisi asia selvittää siinä paikan päällä, ei kuulosta guruhommalta laisinkaan. Jos gurumaksuista tulee erimielisyyksiä niin eipä tuossa auta kuin ottaa meihin yhteyttä niin tutkimme mitä on tehty ja onko laskutus aiheellinen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oma käsitykseni on hiukan sellainen, että Elisan asiakaspalvelu on ohjaamassa asiakkaita ajoittain aika hanakasti OmaGurun pakeille. Etenkin, niissä tilanteissa, joissa kyseessä voi olla jonkin asetuksen virheellisyys tai muistikortti tapauksessa esim. kortin oikeaoppinen asettaminen, kortin alustaminen laitteessa tai testaaminen toisella laitteella. Tietenkin, jos asiakas kertoo suoraan, että kaikki mahdolliset toimenpiteet on jo tehty, pitäisi asiakaspalvelun tarttua asiaan ja hoitaa mahdolliset takuuvaihdot suoraan.

Tietenkin Elisan asiakaspalvelu, myymälöiden henkilökunta mukaan lukien, voisi näissä asioissa auttaa asiakasta. OmaGuruun ohjaamisella luultavasti haetaan takaa sitä, että tätä kautta laitteiden ja lisävarusteiden toimivuus ja asetuksien oikeellisuus voidaan tarkistaa. Jos "tarkistuslista" on käyty läpi ja ongelma jatkuu, siirtyy vastuu asian hoitamisesta Gurulta asiakaspalveluun.

PS. Välimerkkien (piste, pilkku, kysymysmerkki tms.) sekä isojen alkukirjainten käyttö helpottaisi viestiesi lukemista. 😉
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Äsken kävin viemässä puhelimen huoltoon sano että todennäköisesti puhelimessa on jotain mätää kun puhelin ei tunnistanu muistikorttia ollenkaan.
Käyttäjätaso 7


PS. Välimerkkien (piste, pilkku, kysymysmerkki tms.) sekä isojen alkukirjainten käyttö helpottaisi viestiesi lukemista. ;)


Niinpä. :D:D

Ettei vain olisi osaamiskysymys??
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Äsken kävin viemässä puhelimen huoltoon sano että todennäköisesti puhelimessa on jotain mätää kun puhelin ei tunnistanu muistikorttia ollenkaan.

Mikäli mikään testatuista muistikorteista ei toimi puhelimessa, alustuksesta huolimatta, on puhelimessa jotain vikaa.

Oletettavasti muistikortti oli asetettu laitteeseen oikein? Eli painettu ihan pohjaan asti ja sen jälkeen vapautettu? Tässä yhteydessä pitäisi kuulua pieni "klik" -ääni tms., joka kertoo, että muistikortti on lukittunut korttipaikkaan ja kortti palautuu vain hiukan, eikä lähde kevyesti vetämällä pois. Sama ääni pitäisi kuulua kun korttia otetaan pois, painamalla kortti taas aivan pohjaan asti ja vapauttamalla kortti, jolloin se pomppaa ulos paikasta. Jos näitä ääniä ei ole kuulunut, ei kortti ole välttämättä ollut riittävän pohjassa lukittuakseen. Jos kortti ei lukitu laitteeseen, ei myöskään laite voi korttia tunnistaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ei kuulunut kyllä mitään ääntä missään vaiheessa eli sikäli saattaa olla väärin laitettu mutta mun mielestä s7 edge mallin kortipaikassa ei ole mitää semmosta missä voiskaan kulua klik
ja samsungin myymälässä sanottiin että koerri on oikein laitettu ja tietysti luukun laitoin kiinni
eikä ohjeissakaan mainita semmosesta
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ei kuulunut kyllä mitään ääntä missään vaiheessa eli sikäli saattaa olla väärin laitettu mutta mun mielestä s7 edge mallin kortipaikassa ei ole mitää semmosta missä voiskaan kulua klik
ja samsungin myymälässä sanottiin että koerri on oikein laitettu ja tietysti luukun laitoin kiinni
eikä ohjeissakaan mainita semmosesta


Jeps.. Galaxy S7 ja S7 Edge -malleissa, sekä muutamassa muussa mallissa, joissa on kiinteä akku, muistikortti tulee SIM -kortin kanssa samaan kelkkaan. Tällöin tuota ääntä ei toki kuulukaan kuulua.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mä oon vaan sitä mieltä että operaattorit on keksiny hyvän rahastus keinon asiakkailtaan velottaa niistäkin asioista mitkä on ennen kuulunu hyvään asiakaspalveluun jos asiakkaat ei osaa olla tarpeeksi tarkkana
tietysti on asioita jotka ei selvästi kuulu normi asiakaspalvelulle
mutta tässä asiakkaiden rahastuksessa asiakaspalvelulla on menty kyllä liian pitkälle
eikä se ole edes asiakaspalvelua jos siittä peritään erillinen maksu se on normaalia liiketoimintaa missä työstä peritään maksu
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ei kuulunut kyllä mitään ääntä missään vaiheessa eli sikäli saattaa olla väärin laitettu mutta mun mielestä s7 edge mallin kortipaikassa ei ole mitää semmosta missä voiskaan kulua klik
ja samsungin myymälässä sanottiin että koerri on oikein laitettu ja tietysti luukun laitoin kiinni
eikä ohjeissakaan mainita semmosesta


Jeps.. Galaxy S7 ja S7 Edge -malleissa, sekä muutamassa muussa mallissa, joissa on kiinteä akku, muistikortti tulee SIM -kortin kanssa samaan kelkkaan. Tällöin tuota ääntä ei toki kuulukaan kuulua.
muistikortti oli viallinen sain uuden elisan myymälästä mutta epäilen etten olis saanu uutta jos en olis käyttänyt eka huollossa mistä sain lapun että on viallinen että siksi puhelimen muistikortteineen oli hyvä käytää huollossa tarkastuksessa

Osallistu keskusteluun