Ratinan myymälän surkea palvelu


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Menin myymmälään hankiaseni teknisen tuen kanssa sovitus kaapelimodeemin. Asia hoituikin mutta luovutuksen yhteydessä myyjä katsoi virheelisesti että minulle ei ole netti liitymää käytössä ja avasi minulle netti liitymän ilam tilausta.Myyjäei selvitänyt että hän avaa liittymän ja antoi vain sim kortin. Tarkastin kotona oma elisassta että minulla on liittymä käytässä joten toista en tarvitsen. Asiakspalvelu ystävällisesti sulki avatun liittymän. Mielestäni myyjän on tehtävä selväksi kun hän avaa liittymän ja käy kustannukset läpi asiakkaan kanssa ja varmistaakseen tilauksen ottaa kuittauksen liittymän avauksesta. Ei voi olla niin että myyjät avaavat liittymiä mielivaltaisesti niin että asiakas ei sitä tilaa. Laatua myyntityöhon ja Vaihtakaa myyjää !!.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Hei JK55 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Olen hyvin pahoillani, ettei asiointi myymälässä ole mennyt odotusten lailla. 😞 Ihan tarkkaan en osaa sanoa, että mitä on tapahtunut, mutta autan täältä mieluusti mikäli vielä kysymyksiä sopimuksiin tai modeeminvaihtoon vielä jäi. OmaYhteisössä voit jättää yksityisviestin tämän linkin kautta elisa.fi/omayhteisotiimi Autamme toki myös muissa kanavissa, joista lisätietoa löydät tarvittaessa täältä
Kiitän sinua palautteesta, ja välitin palautteesi myös kyseiseen myymälään, jotta asia käydään läpi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
On vissiin erilaista palvelua asiakkaille. Itse kävin Ratinassa ja vaikken ostanut mitään, minua haluttiin auttaa, ja kysyttiin jopa miten laajakaista toimii minkä tilasin Elisalta aiemmin 🙂

Apua en kyllä ole tarvinnut, koska tulin tuhlaamaan aikaa. Laajakaista toimii hyvin.

Juuri tuli bonuksia siitä S-ryhmään. Ei voi valittaa!

Nyt soi Nolz - The Aftermath (feat. D-Sturb & Digital Punk) (Radio Edit).

Osallistu keskusteluun