Siinä kun yrittää hoitaa vanhuksen asioita, jolla ei ole "omaelisaa" eikä tietokoneen käyttötaitoja ( vanhus 90 v) niin kalliiksi tulee. Olen kaksi päivää yrittänyt saada vastaajapalvelua pois käytöstä ...maksanut varmaan jo 40 -50 euroa ( omaguru ja asiakapalvelu soittot). .. Ja puhelin vaan höpöttää " muista tarkistaa viestit"... Viimeisin ohje oli, että pitää puhelinkoneesta ottaa palvelu pois .... ei auta vaikka vaihto koko puhelinkoneen.. ja tökki kumpaankin puhelimeen kaikki poistokoodit mitä löyty!. Seuraavaksi sanottiin että voi tehdä vikailmoituksen joka maksaa... no kuinka paljon maksaa???... ja kumeneeko, että joku käy paikanpäällä.... ei kai niitä kytkentöjä olohuoneessa tehdä vanhaan lankapuhelinliittymäänkään....??
Viestihöpötys pitäisi saada pois... ei voi kytkeä esim. turvapuhelinta siihen puhelimeen nyt....ja vanhus ei kerkiä puhelimeen kun puhelu katkeaa! Vaihdappa siihen sitten kännykkäliittymä ( sekin kyllä on, mutta käyttötaidot on sitä mitä on:)...
-.. että nyt kyllä on pahamieli ja hermostuttaa !!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs