Vastattu

yhteydenotto elisaan

  • 17 toukokuu 2018
  • 13 kommenttia
  • 1825 katselukerrat

Kyllä on mielenkiintoista tämä elisan kanssa asiointi. Muuten et saa yhteyttä kuin omaelisan kautta tai soittamalla kalliiseen puhelinnumeroon.
Siinä kun yrittää hoitaa vanhuksen asioita, jolla ei ole "omaelisaa" eikä tietokoneen käyttötaitoja ( vanhus 90 v) niin kalliiksi tulee. Olen kaksi päivää yrittänyt saada vastaajapalvelua pois käytöstä ...maksanut varmaan jo 40 -50 euroa ( omaguru ja asiakapalvelu soittot). .. Ja puhelin vaan höpöttää " muista tarkistaa viestit"... Viimeisin ohje oli, että pitää puhelinkoneesta ottaa palvelu pois .... ei auta vaikka vaihto koko puhelinkoneen.. ja tökki kumpaankin puhelimeen kaikki poistokoodit mitä löyty!. Seuraavaksi sanottiin että voi tehdä vikailmoituksen joka maksaa... no kuinka paljon maksaa???... ja kumeneeko, että joku käy paikanpäällä.... ei kai niitä kytkentöjä olohuoneessa tehdä vanhaan lankapuhelinliittymäänkään....??
Viestihöpötys pitäisi saada pois... ei voi kytkeä esim. turvapuhelinta siihen puhelimeen nyt....ja vanhus ei kerkiä puhelimeen kun puhelu katkeaa! Vaihdappa siihen sitten kännykkäliittymä ( sekin kyllä on, mutta käyttötaidot on sitä mitä on:)...
-.. että nyt kyllä on pahamieli ja hermostuttaa !!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 18 toukokuu 2018, 16:46

Moro Rasittunut ja tervetuloa Palstalle! Eipä tuo nyt kyllä kovinkaan jouheasti ole mennyt, olemme pahoillamme 😞 Jotta tuo saataisiin nyt hoidettua kuntoon, niin pyytäisin sinua laittamaan meille yksärillä oman puhelinnumerosi, tuon lankapuhelimen numeron sekä arvion milloin seuraavan kerran olisit tuolla vanhuksen luona poikkeamassa. Tämän pohjalta voimme koittaa ajoittaa soittoa sillain, että saamme asian hoidetuksi 🙂
Katso alkuperäinen viesti

13 kommenttia

Ei siinä päivittelyä tarvita, vaan hoitakaa niin että ihmiset voivat olla teihin yhteydessä myös sähköpostilla, tänä päivänä pitää olla kaikkeen ei niin että he jotka maksavat nyt jo teille niin otetaan KAIKKI rahat pois mm omaguru kautta EI ONNISTU ELI JOS TARVIN APUVA EN SOITA VAAN KOHTA VAINHDAN SEURAA!

OLEN KUITENKIN OLLUT KANNATTAVA ASIAKAS  EN KAUAN TÄTÄ MENOA JA KUULUVUUSKIN ON PEESTÄ VARSINKIN MÖKILLÄ? DNA TOIMI AINA........👍

Käyttäjätaso 2
Mä oon kans saanut tuta siitä, kun ihankaikki pitäisi nykyisin hoitaa netissä tai jopa mobiilisti. Juu, kyllä on näppärää ja hoituu omat asiat....mutta nää seniorien asiat, hirvee show jokapaikassa.
Kyllä meillä vielä on elossa ihmisiä, joille netti ei ole tuttu ja jotka haahuilee ihan ilman tietokoneita ja älypuhelimia... ja joiden asiat kasaantuu sitten jälkipolvien hoidettavaksi. :(

Ja kun eläkeläiset voi olla juuri niitä pienituloisia, mutta heidän pitää maksaa enemmän saadakseen jotain perinteisempää palvelumuotoa jostain.
Käyttäjätaso 2

 … tavoittaa yhä puhelimitse parhaiten asiakaspalvelunumerosta 010 190 240 (mpm/pvm), jossa linjan päässä vastaillaan ma-pe klo 8-18, mutta samasta numerosta häiriötilanteissa meidät tavoittaa joka päivä kellon ympäri :slight_smile:

Vaihtoehtoisesti jos tietokoneelle on sen verran pääsyä niin asiakaspalvelusta voi varata soittoajan täältä kohdasta ‘varaa soittoaika’. :telephone_receiver:

 

Niin sama ongelma kun chatillä, kellonajat ! KLO 8-18, mutta jossei ole itse siihen aikaan puhelimella?!? Tuskin soittoaikaakaan voi varata myöhäiseen iltaan tai yöhön, vai voiko? ( kun kyseessä kiireetön MUU asia, ei mikään häiriötilanne )

 

 

Juu, samaa mieltä eli Elisaan et mistään kautta normaali yhteyttä, että voisi kysyä neuvoa.? Kohta lähtee, dna: llä toimii. Olin vuosia ja toimi KAIKKI! TAIDAN VAIHTAA TAKAISIN😉 OMAGURU  PEESTÄ JOS KERRAN MUUTA OLE JA VIELÄ MAKSULLINEN HUOM! OMILLE ASIAKKAILLE? EI VETELE😡 SIKA TOUHUA SANO POSSU KUN MENI KYYKKÝYN 🐖

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

 … tavoittaa yhä puhelimitse parhaiten asiakaspalvelunumerosta 010 190 240 (mpm/pvm), jossa linjan päässä vastaillaan ma-pe klo 8-18, mutta samasta numerosta häiriötilanteissa meidät tavoittaa joka päivä kellon ympäri :slight_smile:

Vaihtoehtoisesti jos tietokoneelle on sen verran pääsyä niin asiakaspalvelusta voi varata soittoajan täältä kohdasta ‘varaa soittoaika’. :telephone_receiver:

 

Niin sama ongelma kun chatillä, kellonajat ! KLO 8-18, mutta jossei ole itse siihen aikaan puhelimella?!? Tuskin soittoaikaakaan voi varata myöhäiseen iltaan tai yöhön, vai voiko? ( kun kyseessä kiireetön MUU asia, ei mikään häiriötilanne )

Jos asia on kiireetön, kannattaa hoitaa viesteillä.

Sähköposti on yksi tapa kiireettömään asiointiin, valitettavasti Elisalla ei ymmäretä sen hyötyjä. Näen että Elisa ei oikein ajattele aivoilla, että sielläkin voi meille palvelua antaa.

Nyt soi Dual Playaz - Alone Again (Justin Corza meets Greg Blast Remix).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Jos asia on kiireetön, kannattaa hoitaa viesteillä.

Sähköposti on yksi tapa kiireettömään asiointiin, valitettavasti Elisalla ei ymmäretä sen hyötyjä. Näen että Elisa ei oikein ajattele aivoilla, että sielläkin voi meille palvelua antaa.

Nyt soi Dual Playaz - Alone Again (Justin Corza meets Greg Blast Remix).

Kiitos palautteesta @hpguru!

Asiakaspalvelukanavat elävät nykyaikana aika isossakin murroksessa, kun olemme siirtyneet nopealla tahdilla toimipisteessä asioinnista puhelinaspan kautta sähköisiin kanaviin. Käymme sisäisesti jatkuvaa keskustelua eri kanavien asemasta, niiden roolista ja kaikista niihin liittyvästä. Asia ei ole siis unohtunut, vaan toki mielen päällämme jatkuvasti.

Kiitämme palautteesta, mutta muistutan, että maailma ei ole ihan niin mustavalkoinen aina - asiat riippuvat tosi monesta tekijästä.

Muistutan myös, että lause:

 

. Näen että Elisa ei oikein ajattele aivoilla, että sielläkin voi meille palvelua antaa.

 

rikkoo OmaYhteisön pelisääntöä:

“OmaYhteisö on kaikille avoin, hyvän fiiliksen keskustelupaikka, jossa voit keskustella Elisan tuotteista ja palveluista muiden yhteisön jäsenten ja Elisan työntekijöiden kanssa avoimessa, rakentavassa ja positiivisessa hengessä.”

Pyydän sinua keskustelemaan positiivisesti ja rakentavassa hengessä :relaxed:  

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Jos asia on kiireetön, kannattaa hoitaa viesteillä.

Sähköposti on yksi tapa kiireettömään asiointiin, valitettavasti Elisalla ei ymmäretä sen hyötyjä. Näen että Elisa ei oikein ajattele aivoilla, että sielläkin voi meille palvelua antaa.

Nyt soi Dual Playaz - Alone Again (Justin Corza meets Greg Blast Remix).

Kiitos palautteesta @hpguru!

Asiakaspalvelukanavat elävät nykyaikana aika isossakin murroksessa, kun olemme siirtyneet nopealla tahdilla toimipisteessä asioinnista puhelinaspan kautta sähköisiin kanaviin. Käymme sisäisesti jatkuvaa keskustelua eri kanavien asemasta, niiden roolista ja kaikista niihin liittyvästä. Asia ei ole siis unohtunut, vaan toki mielen päällämme jatkuvasti.

Kiitämme palautteesta, mutta muistutan, että maailma ei ole ihan niin mustavalkoinen aina - asiat riippuvat tosi monesta tekijästä.

Muistutan myös, että lause:

 

. Näen että Elisa ei oikein ajattele aivoilla, että sielläkin voi meille palvelua antaa.

 

rikkoo OmaYhteisön pelisääntöä:

“OmaYhteisö on kaikille avoin, hyvän fiiliksen keskustelupaikka, jossa voit keskustella Elisan tuotteista ja palveluista muiden yhteisön jäsenten ja Elisan työntekijöiden kanssa avoimessa, rakentavassa ja positiivisessa hengessä.”

Pyydän sinua keskustelemaan positiivisesti ja rakentavassa hengessä :relaxed:  

Missä vaiheessa “aivoilla miettiminen” tai miettimättä jättäminen on rikkonut sääntöjä? Siis jos sillä miettimisellä voisi jopa antaa teidän asiakkaille palvelua sieltä mistä ne sitä haluaa… Vai pidättekö teidän asiakkaita ihan mitättöminä, etteivät ansaitse palvelua sähköpostilla?

Mietittiinkö tätä ihan loppuun asti teillä, selvästi tarvetta on kyseiselle palvelukanavalle. Milloin tulee siitäkin sääntöjenrikkomus, kun kehuu teitä liian kalliina operaattorina…

Nyt soi Atmozfears - Raise Your Hands (Radio Version).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Missä vaiheessa “aivoilla miettiminen” tai miettimättä jättäminen on rikkonut sääntöjä? Siis jos sillä miettimisellä voisi jopa antaa teidän asiakkaille palvelua sieltä mistä ne sitä haluaa… Vai pidättekö teidän asiakkaita ihan mitättöminä, etteivät ansaitse palvelua sähköpostilla?

Mietittiinkö tätä ihan loppuun asti teillä, selvästi tarvetta on kyseiselle palvelukanavalle. Milloin tulee siitäkin sääntöjenrikkomus, kun kehuu teitä liian kalliina operaattorina…

Nyt soi Atmozfears - Raise Your Hands (Radio Version).

 

Ainakin minä ja moni muu, kokee viittauksen mahdolliseen aivojen puuttumiseen loukkaavana. Jos et sitä niin tarkoittanut, niin hyvä :relaxed: Toimikoon tämä siis muistutuksena sanavalinnoissa, jossa pitää näin kirjoitetussa tekstissä ihan meidän kaikkien olla tarkkana :relaxed:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kyllä, kukin loukkaantuu mistäkin. Siihen EN voi vaikuttaa.

Jotkut loukkaantuu kun on hiekoitettu tiet väärään aikaan ja on ehtinyt liukastua.

Ideani oli että Ladymummo on oikeassa. Soittopyyntö ei palvele, jos ei ole aikaa odottaa puhluita Elisalta, määrättyyn aikaan tai olisi ottanut ne vastaan kun soittoaikaa ei enää ole. Kiinni. Tähän sähköposti olisi loistava veto kiireettömään asiointiin. OmaElisan viestit toki hyviä nekin.

Valitettavasti sähköposti kuitenkin enemmän palvelee: sillä se toimii joka laitteessa eikä vaadi pankkitunnuksia, tai kirjautumista eri palveluihin. Jotkut vanhukset arvostavat sähköpostia.

Nyt soi Brennan Heart - The Projeqt (2017 Anthem) (ON DEMAND Edit).

Käyttäjätaso 4

Hei @Ladymummo  ja @jarwuo , olemme pahoillamme että perinteiset yhteydenottotavat ovat olleet täällä hieman vähemmällä valolla, mutta meidät Elisalla tavoittaa yhä puhelimitse parhaiten asiakaspalvelunumerosta 010 190 240 (mpm/pvm), jossa linjan päässä vastaillaan ma-pe klo 8-18, mutta samasta numerosta häiriötilanteissa meidät tavoittaa joka päivä kellon ympäri :slight_smile:

 

Vaihtoehtoisesti jos tietokoneelle on sen verran pääsyä niin asiakaspalvelusta voi varata soittoajan täältä kohdasta ‘varaa soittoaika’. :telephone_receiver:

 

Tietenkin jos kyseessä on laitteiden käytönneuvontaan liittyvät asiat jotka eivät ole Elisan sopimuksista riippuvaisia, niin silloin avun tarjoaa meidän Omaguru-palvelu numerosta 0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm) :bulb:

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Ei siinä päivittelyä tarvita, vaan hoitakaa niin että ihmiset voivat olla teihin yhteydessä myös sähköpostilla, tänä päivänä pitää olla kaikkeen ei niin että he jotka maksavat nyt jo teille niin otetaan KAIKKI rahat pois mm omaguru kautta EI ONNISTU ELI JOS TARVIN APUVA EN SOITA VAAN KOHTA VAINHDAN SEURAA!

OLEN KUITENKIN OLLUT KANNATTAVA ASIAKAS  EN KAUAN TÄTÄ MENOA JA KUULUVUUSKIN ON PEESTÄ VARSINKIN MÖKILLÄ? DNA TOIMI AINA........👍

Lämpimästi tervetuloa takaisin.

Olen itse vaatinut Elisalta sähköpostia, sillä voin olla sähköpostilla yhteydessä aina DNA, hinnanpäivitykset, soppareiden jatkot, kaikki onnistuu. Kuuluvuus huippua. Tyytyväinen asiakas. Myös ilmainen vikapalvelunumero, puhepakettiin menevä asiakaspalvelu.

Jos joku löytää näin hyvää palvelua Elisalta, nostakaa kätenne.

https://yhteiso.elisa.fi/ideapaja-57/saehkoeposti-yhtenae-asiakaspalvelukanavana-514921

Miten voi palvelu olla Elisalle vaikeaa sähköpostilla, tilausta on selkeästi.

Nyt soi TWSTD - Cry Baby (Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Rasittunut ja tervetuloa Palstalle! Eipä tuo nyt kyllä kovinkaan jouheasti ole mennyt, olemme pahoillamme 😞 Jotta tuo saataisiin nyt hoidettua kuntoon, niin pyytäisin sinua laittamaan meille yksärillä oman puhelinnumerosi, tuon lankapuhelimen numeron sekä arvion milloin seuraavan kerran olisit tuolla vanhuksen luona poikkeamassa. Tämän pohjalta voimme koittaa ajoittaa soittoa sillain, että saamme asian hoidetuksi 🙂

Ei siinä päivittelyä tarvita, vaan hoitakaa niin että ihmiset voivat olla teihin yhteydessä myös sähköpostilla, tänä päivänä pitää olla kaikkeen ei niin että he jotka maksavat nyt jo teille niin otetaan KAIKKI rahat pois mm omaguru kautta EI ONNISTU ELI JOS TARVIN APUVA EN SOITA VAAN KOHTA VAINHDAN SEURAA!

OLEN KUITENKIN OLLUT KANNATTAVA ASIAKAS  EN KAUAN TÄTÄ MENOA JA KUULUVUUSKIN ON PEESTÄ VARSINKIN MÖKILLÄ? DNA TOIMI AINA........👍

Lämpimästi tervetuloa takaisin.

Olen itse vaatinut Elisalta sähköpostia, sillä voin olla sähköpostilla yhteydessä DNA, hinnanpäivitykset, soppareiden jatkot, kaikki onnistuu. Kuuluvuus huippua. Tyytyväinen asiakas.

https://yhteiso.elisa.fi/ideapaja-57/saehkoeposti-yhtenae-asiakaspalvelukanavana-514921

Miten voi palvelu olla Elisalle vaikeaa sähköpostilla, tilausta on selkeästi.

Nyt soi TWSTD - Cry Baby (Edit).

Älä älä, muista että asiakas on AINA OIKEAS😉👍

 

Osallistu keskusteluun