Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?

  • 16 huhtikuu 2019
  • 33 kommenttia
  • 13511 katselukerrat
Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1629 kommenttia

Tervetuloa OmaYhteisöön, kiva nähdä!

Miksi rekisteröityä OmaYhteisöön?

OmaYhteisöön kannattaa rekisteröityä jos olet Elisan asiakas, olet siirtymässä Elisan asiakkaaksi tai olet muuten vain kiinnostunut palveluistamme, laitteista tai ICT-alasta yleisesti 📱OmaYhteisössä voit osallistua keskusteluun, kysyä apua, auttaa muita ja osallistua visaisten kysymysten ja asetuspulmien ratkaisuun. Meillä voit myös päästä osaksi tuotekehitystä ja betatestejä 🤓

Ennen kuin aloitat, lue viisi vinkkiämme Yhteisön käyttöön ja tutustuthan pelisääntöihin!

Kuinka pääset alkuun:

Luo tunnus!

Klikkaa oikeasta ylälaidasta "Kirjaudu OmaYhteisöön" ja valitse "Kirjaudu Elisa Tunnuksella" tai "Luo OmaYhteisö-tunnus". Kun olet kirjautunut sisään, voit osallistua keskusteluun!


Kysy ja keskustele!

Keskustelut OmaYhteisössä on jaettu aihealueisiin, jotka sisältävät useampia keskustelualueita.

Aihealueita ovat:

OmaYhteisö
Elisa Viihde ja KaapeliTV
Puhelimet ja Laitteet
Liittymät
Muut Palvelut ja Aiheet
English, Svenska


Toivo ja ideoi!

Ideapajalla voit esittää toiveita ja ideoita Elisan tuotteisiin ja palveluihin liittyen. Elisa Kirjan toivepajalla voit toivoa suosikkikirjaasi Elisa Kirjan valikoimaan.

 


Jos sattuisi käymään niin, että vahingossa avaatkin vaikka keskustelun väärälle keskustelualueelle, ei hätää! Moderaattorimme siirtelevät keskusteluita tarvittaessa ja voivat myös korjailla otsikoita kuvaavamiksi jotta muut löytävät vastauksen kysymykseensä helpommin 🙂 Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet 💪🏻Tukenaan heillä on OmaYhteisön Luottojäsenet sekä muut jäsenet joiden kollektiivinen osaaminen on vertaansa vailla :)

OmaYhteisössä voit myös toisinaan kohdata jonkun, jolla on kuvan päällä sininen e-kirjain ja tittelinä lukee "Elisalainen" - nämä ovat Elisalla eri toimenkuvissa työskenteleviä henkilöitä mutta eivät ole kuitenkaan yhteisön päivittäisessä toiminnassa niin syvällisesti mukana kuin mitä moderaattorimme ovat.

 

Päivitetty linkki pelisääntöihin, 25.2.2020 //Suvi

 


33 kommenttia

Miten saa paikannutettua puhelimensa, kun akussa ja virtaa ja on saanut jo lähtevien puhelujen eston?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Miten saa paikannutettua puhelimensa, kun akussa ja virtaa ja on saanut jo lähtevien puhelujen eston?

Tässä alla ohje iPhonen paikantamiseen. Et viestissäni kertonut laitteesi merkkiä ja oletko kytkenyt siihen minkäänlaisia turvatoimintoja päälle. Kaikkia laitteita ei voi edes paikantaa. 

https://support.apple.com/fi-fi/HT201472

 

Vastaava toiminto Googlen android -laitteelle:

https://support.google.com/android/answer/6160491?visit_id=637332721974359547-1329049020&p=android_device_manager&rd=1

 

https://www.google.com/android/find?

Moi ek6149 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Suorilta käsin en osaa sanoa, käytätkö sähköpostia puhelimen sovelluksella vai tietokoneella - ilmeneekö tuo molemmilla vai vain toisella laitteella? Saatko ilmoituksen vastaanottaessa vai lähettäessä viestejä? Voit vaikka pistää meille ihan yksityisviestiäkin mikäli oli meidän sähköpostiosoite käytössä niin sitäkin kautta voidaan selvittää lähemmin elisa.fi/omayhteisotiimi 🙂

Hei! 

Hei! Olen ollut haun epäonnistumisen johdosta useaan otteeseen tänne yhteydessä ja sähköpostilla asiantuntijoihin ja tänään tuli ilmoitus puhelimeen, että virhe on korjattu. Ihan entisellään on, että mihinköhän tämä ilmoitus perustuu? Jos etsin sähköposteista jotain tiettyä, kone miettii aikansa ja tulee “palvelinvirhe” ja jotain muitakin virheilmoituksia saattaa olla tullut. Luulisi tämän olevan ihan perustoimintoon kuuluva ominaisuus, josta veloitatte joka kuukausi. Teillä on tapana kysyä, että minulla on tunne, että Elisa välittää minusta asiakkaana - minkäköhän arvosanan antaisin, hmmm?

Käyttäjätaso 5

Hei! Olen ollut haun epäonnistumisen johdosta useaan otteeseen tänne yhteydessä ja sähköpostilla asiantuntijoihin ja tänään tuli ilmoitus puhelimeen, että virhe on korjattu. Ihan entisellään on, että mihinköhän tämä ilmoitus perustuu? Jos etsin sähköposteista jotain tiettyä, kone miettii aikansa ja tulee “palvelinvirhe” ja jotain muitakin virheilmoituksia saattaa olla tullut. Luulisi tämän olevan ihan perustoimintoon kuuluva ominaisuus, josta veloitatte joka kuukausi. Teillä on tapana kysyä, että minulla on tunne, että Elisa välittää minusta asiakkaana - minkäköhän arvosanan antaisin, hmmm?

Moi! Ikävä kuulla, että ongelma edelleen ilmenee :weary: Tottakai tässä tilanteessa kun tuo ominaisuus ei ole korjaantunut, niin ei ensimmäiseen vastaukseen tyydytä ja jatketaan selvitystä.

Elisa on luvannut korjata sitä sun tätä, mutta jättänyt korjaukset puolitiehen tai ei ole edes niitä aloittanut. “Minulle tuli tunne, että Elisa välittää minusta asiakkaana” - lisätkää tähän vaihtoehto: Katin kontit! Olisi jo hyvitysten paikka - Elisa nostaa vaivihkaa hintojaan, mutta ei pidä palvelujaan edes perustasolla!

Hei En tiedä  mihin kirjoitan no tulee tähän ,sopimuksessa lukee Saunalahti tarkka perus,14.89€,silti ilmoittamatta laskussa liittymän hinta on 19.15€,ihmettelin jo kauan  laskuni suuruutta.En ymmärrä hintojenne nostoja jos niitä ei ilmoiteta minulle  ,asiakkaalle????

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Moi @Caramba! Nyt kanattaa olla suoraan meidän asiakaspalveluun yhteydessä, niin hoidetaan asia kuntoon. Tässä OmaYhteisön puolella julkisessa keskustelussa emme pysty sopimustietoja käsittelemään. :slight_smile:

Osallistu keskusteluun