Kiinnitetty keskustelu

Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?

  • 16 huhtikuu 2019
  • 21 kommenttia
  • 8126 katselukerrat
Aloita täältä! Mikä on OmaYhteisö?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1118 kommenttia

Tervetuloa OmaYhteisöön, kiva nähdä!

Miksi rekisteröityä OmaYhteisöön?

OmaYhteisöön kannattaa rekisteröityä jos olet Elisan asiakas, olet siirtymässä Elisan asiakkaaksi tai olet muuten vain kiinnostunut palveluistamme, laitteista tai ICT-alasta yleisesti 📱OmaYhteisössä voit osallistua keskusteluun, kysyä apua, auttaa muita ja osallistua visaisten kysymysten ja asetuspulmien ratkaisuun. Meillä voit myös päästä osaksi tuotekehitystä ja betatestejä 🤓

Ennen kuin aloitat, lue viisi vinkkiämme Yhteisön käyttöön ja tutustuthan pelisääntöihin!

Kuinka pääset alkuun:

Luo tunnus!

Klikkaa oikeasta ylälaidasta "Kirjaudu OmaYhteisöön" ja valitse "Kirjaudu Elisa Tunnuksella" tai "Luo OmaYhteisö-tunnus". Kun olet kirjautunut sisään, voit osallistua keskusteluun!


Kysy ja keskustele!

Keskustelut OmaYhteisössä on jaettu aihealueisiin, jotka sisältävät useampia keskustelualueita.

Aihealueita ovat:

OmaYhteisö
Elisa Viihde ja KaapeliTV
Puhelimet ja Laitteet
Liittymät
Muut Palvelut ja Aiheet
English, Svenska


Toivo ja ideoi!

Ideapajalla voit esittää toiveita ja ideoita Elisan tuotteisiin ja palveluihin liittyen. Elisa Kirjan toivepajalla voit toivoa suosikkikirjaasi Elisa Kirjan valikoimaan.

 


Jos sattuisi käymään niin, että vahingossa avaatkin vaikka keskustelun väärälle keskustelualueelle, ei hätää! Moderaattorimme siirtelevät keskusteluita tarvittaessa ja voivat myös korjailla otsikoita kuvaavamiksi jotta muut löytävät vastauksen kysymykseensä helpommin 🙂 Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet 💪🏻Tukenaan heillä on OmaYhteisön Luottojäsenet sekä muut jäsenet joiden kollektiivinen osaaminen on vertaansa vailla :)

OmaYhteisössä voit myös toisinaan kohdata jonkun, jolla on kuvan päällä sininen e-kirjain ja tittelinä lukee "Elisalainen" - nämä ovat Elisalla eri toimenkuvissa työskenteleviä henkilöitä mutta eivät ole kuitenkaan yhteisön päivittäisessä toiminnassa niin syvällisesti mukana kuin mitä moderaattorimme ovat.

 

Päivitetty linkki pelisääntöihin, 25.2.2020 //Suvi

 


21 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

@veskumr Laitatko meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi lisätietoja niin katotaan asia sitä kautta tarkemmin kuntoon? :) 

Siis minne ja miten? Tää on helvetin sekava paikka, ei täältä löydä yhtään mitään

Linkin www.elisa.fi/omayhteisotiimi takaa löytyy meidän OmaYhteisö-tiimin profiili niin laita sitä kautta meille viestiä niin aletaan selvittämään tilanne :)

Moro

Sain yhteyden suoraan elisaan. Asia on kunnossa. Mulla on kaksi boxia joista toinen ollut mökillä ja jonka tilauksen perunut. Jostain syystä olikin väärä - kotona ollut - boxi peruttu. Mutta tosiaan nyt asia kunnossa, kiitos vaivannäöstä!

Hyvä juttu, että tuli asia kuntoon! :)

@veskumr Laitatko meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi lisätietoja niin katotaan asia sitä kautta tarkemmin kuntoon? :) 

Siis minne ja miten? Tää on helvetin sekava paikka, ei täältä löydä yhtään mitään

Linkin www.elisa.fi/omayhteisotiimi takaa löytyy meidän OmaYhteisö-tiimin profiili niin laita sitä kautta meille viestiä niin aletaan selvittämään tilanne :)

Moro

Sain yhteyden suoraan elisaan. Asia on kunnossa. Mulla on kaksi boxia joista toinen ollut mökillä ja jonka tilauksen perunut. Jostain syystä olikin väärä - kotona ollut - boxi peruttu. Mutta tosiaan nyt asia kunnossa, kiitos vaivannäöstä!

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

@veskumr Laitatko meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi lisätietoja niin katotaan asia sitä kautta tarkemmin kuntoon? :) 

Siis minne ja miten? Tää on helvetin sekava paikka, ei täältä löydä yhtään mitään

Linkin www.elisa.fi/omayhteisotiimi takaa löytyy meidän OmaYhteisö-tiimin profiili niin laita sitä kautta meille viestiä niin aletaan selvittämään tilanne :)

@veskumr Laitatko meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi lisätietoja niin katotaan asia sitä kautta tarkemmin kuntoon? :) 

Siis minne ja miten? Tää on helvetin sekava paikka, ei täältä löydä yhtään mitään

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

@veskumr Laitatko meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi lisätietoja niin katotaan asia sitä kautta tarkemmin kuntoon? :) 

Olen käyttänyt elisaviihde Android sovellusta kun haluan laittaa tallennuksen ohjelmille. Nyt jostain syystä ei onnistu? Ohjelman vieressä ei ole sitä tallennuspalloa ja kun yrittää klikata ohjelman “auki” ja tallentaa sitä kauttaa niin tulee ilmoitus että pitäisi tilata palvelu ja se maksaisi 6.90e kuussa???

Moi @veskumr tervetuloa Omayhteisöön.

Olethan kirjautunut samoilla tunnuksilla kuin aiemmin tuonne Elisa Viihde sovellukseen? 

Kyllä vain ja kokeilin mennä sinne uudestaan eli kirjauduin ulos ja taas sisään. Tuo häiriö on tullut tänään, eilen vielä toimi

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Olen käyttänyt elisaviihde Android sovellusta kun haluan laittaa tallennuksen ohjelmille. Nyt jostain syystä ei onnistu? Ohjelman vieressä ei ole sitä tallennuspalloa ja kun yrittää klikata ohjelman “auki” ja tallentaa sitä kauttaa niin tulee ilmoitus että pitäisi tilata palvelu ja se maksaisi 6.90e kuussa???

Moi @veskumr tervetuloa Omayhteisöön.

Olethan kirjautunut samoilla tunnuksilla kuin aiemmin tuonne Elisa Viihde sovellukseen? 

Olen käyttänyt elisaviihde Android sovellusta kun haluan laittaa tallennuksen ohjelmille. Nyt jostain syystä ei onnistu? Ohjelman vieressä ei ole sitä tallennuspalloa ja kun yrittää klikata ohjelman “auki” ja tallentaa sitä kauttaa niin tulee ilmoitus että pitäisi tilata palvelu ja se maksaisi 6.90e kuussa???

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Soitin omaguruun pyysin apua reitittimen asennukseen jotta voisin katsoa tabletilta ja puhelimelta mitä kakkosasunnolla tapahtuu guru ei osannut neuvoa puhelimessa joten sovimme ajan kakkosasunnolle jotta joku tulee laittamaan asiat kuntoon aika oli viime lauantaina 10 ja12 välillä .  Puhelinneuvonta kestin.20 minuuttia kun lauantai tuli niin ei tullut puhelinsoittoa tai mitään ilmoitusta miksi mitään ei kuulunut olen pettynyt omagurun toimintaan .laskua kyllä tulee puhelinneuvonnasta josta ei ollut mitään hyötyä! Jw

Moikka @Peltotie 

Todella ikävä kuulla, että ei ole mennyt nyt hommat putkeen :/ 
Voisitko vaikka laitella meillepäin yksityisviestillä lisätietoja niin voidaan tilanne tarkemmin selvittää, että miksi näin on päässyt käymään :( 
elisa.fi/omayhteisotiimi

Soitin omaguruun pyysin apua reitittimen asennukseen jotta voisin katsoa tabletilta ja puhelimelta mitä kakkosasunnolla tapahtuu guru ei osannut neuvoa puhelimessa joten sovimme ajan kakkosasunnolle jotta joku tulee laittamaan asiat kuntoon aika oli viime lauantaina 10 ja12 välillä .  Puhelinneuvonta kestin.20 minuuttia kun lauantai tuli niin ei tullut puhelinsoittoa tai mitään ilmoitusta miksi mitään ei kuulunut olen pettynyt omagurun toimintaan .laskua kyllä tulee puhelinneuvonnasta josta ei ollut mitään hyötyä! Jw

anvianet.fi -sähköpostistani ei lähde sähköposti muille kuin niille, joilla myös on anvianet-sähköpostiosoite. Saan virheilmoituksen:   Postia ei voida lähettää. Palvelin hylkäsi vastaanottajan osoitteen. Viesti siirrettiin lähteviin.

Hei,

 

TPS-KPV piti näkyä netissä Elisa Sportissa maksutta, mutta sitä ei saa auki. Joku on ilmeisesti unohtanut painaa tekniikassa jotain nappia. Sama on naisten kotriksen kanssa...

Käyttäjätaso 4

hei! elisa viihteeseen lisättiin viaplay. Olen aktivoinut mutten saa sitä näkyviin tv ruudulle, vaikka valikosta löytyy ja kirjauduin . vastaus on ettei minulla ole tilausta. Mitä tehdä että saan sen näkyviin?

Raili Mäkelä

 

Laitatko vaikka Omayhteisö-tiimille yksityisviestiä täältä niin katsotaan tilannetta tarkemmin :) 

hei! elisa viihteeseen lisättiin viaplay. Olen aktivoinut mutten saa sitä näkyviin tv ruudulle, vaikka valikosta löytyy ja kirjauduin . vastaus on ettei minulla ole tilausta. Mitä tehdä että saan sen näkyviin?

Raili Mäkelä

Käyttäjätaso 3
Tilasin Elisan verkkokaupasta Stockholm-nappikuulokkeet. Todettuani ne käyttökelvottomiksi palautin ne postitse Elisaan pari päivää myöhemmin, 26.8. verkkokauppaehtojen mukaisesti. Tänään sain kuitenkin laskun. Miten se on mahdollista?

Moikka!

Laitatko @OmaYhteisö-tiimille yksityisviestiä niin tutkaillaan tuota asia tarkemmin läpi 😊 Merkitsetkö myöskin profiiliisi asiakasnumeron!
Tilasin Elisan verkkokaupasta Stockholm-nappikuulokkeet. Todettuani ne käyttökelvottomiksi palautin ne postitse Elisaan pari päivää myöhemmin, 26.8. verkkokauppaehtojen mukaisesti. Tänään sain kuitenkin laskun. Miten se on mahdollista?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Hei. Meillä on niin huono nettiliittymä nykyään Elisalta että tv areena tökkii joka päivä ja yhteyttä näkyy olevan vain yksi palkki. Nopeus tosi huono
Jos tilannetta ei saa korjattua olemme ensi kuussa entisiä asiakkaita.


Tervehdys @t.kivivirta! Mielellämme katsomme asiaa läpi tarkemmin 🙂 Laittaisitko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin päästään ongelma selvittämään!
Hei. Meillä on niin huono nettiliittymä nykyään Elisalta että tv areena tökkii joka päivä ja yhteyttä näkyy olevan vain yksi palkki. Nopeus tosi huono
Jos tilannetta ei saa korjattua olemme ensi kuussa entisiä asiakkaita.

Moi, jos sinulla on 4G netti niin kuulostaa tutulta. Valituksiini vastataan aina samalla lailla - on ruuhkaa. Ihmetyttää vaan se kun mittaan nopeutta ihan mihin kellon aikaan tahansa, aina on ruuhkaa, eli hidas nopeus. Meilläpäin on siis selkeä kapasiteetti vajaus. Vasta marraskuussa ollaan kuulemma lisäämässä kapasiteettia. Siksi käytänkin usein älypuhelimeni verkkoa jos en lataa verkkoon mitään vaan vain katselen.
Hei. Meillä on niin huono nettiliittymä nykyään Elisalta että tv areena tökkii joka päivä ja yhteyttä näkyy olevan vain yksi palkki. Nopeus tosi huono
Jos tilannetta ei saa korjattua olemme ensi kuussa entisiä asiakkaita.
Käyttäjätaso 3
Moi ek6149 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Suorilta käsin en osaa sanoa, käytätkö sähköpostia puhelimen sovelluksella vai tietokoneella - ilmeneekö tuo molemmilla vai vain toisella laitteella? Saatko ilmoituksen vastaanottaessa vai lähettäessä viestejä? Voit vaikka pistää meille ihan yksityisviestiäkin mikäli oli meidän sähköpostiosoite käytössä niin sitäkin kautta voidaan selvittää lähemmin elisa.fi/omayhteisotiimi 🙂
Sähköpostiini tulee virhe ilmoitus, joka kertoo että Virhe havaittu haettaessa viestiä palvelimelta.
Mitenkähän tollainenkin ilmoitus korjataan ??

Osallistu keskusteluun