Tällä viikolla vietetään asiakaspalveluviikkoa. Oletko miettinyt, mitä Elisan asiakaspalvelussa OmaYhteisön puolella työskentelevän päivään kuuluu? Tässä jutussa aattelin raottaa hieman verhoa, mitä meikäläisen työpäivään kuuluu Asiakaspalveluviikon kunniaksi pyrimme kiinnittämään erityisen tarkkaa huomiota asiakkaan huomioimiseen ja erinomaiseen asiakaspalveluun koko asiakaspalvelussamme. Jaamme myös työkavereiden kanssa kokemuksia onnistuneista keskusteluista ja jutusteluista asiakkaiden kanssa.
Työpäiväni käynnistyi tänään klo 10 täällä syksyisen viileässä Kokkolassa. Lämpötila oli ainoastaan muutaman asteen plussalla, joten siisti sisätyö tuntuu tuolla kelillä varsin mukavalta lämpimän teekupin kera.
Päivän aluksi tarkistetaan päivän akuuttien aiheiden lisäksi yksityisviestit, joita te arvon käyttäjät olette meidän suuntaan laittaneet. Tarkistamme yksityisviestit myös toiseen kertaan päivän aikana. Tällä viikolla viestejä on tullut erityisesti hybridimodeemeista ja niiden päivityksistä. Tämän jälkeen käydään läpi OmaYhteisöön tulleet uudet viestit ja keskustelut - päivästä ja viestimäärästä riippuen tähän voi mennä parista tunnista koko päivään. Tänään viestimäärä täällä OmaYhteisön puolella on eilistä huomattavasti rauhallisempi, joten aikaa löytyi myös asiakaspalveluviikon blogin kirjoitelulle. Blogin kirjoittelun jälkeen käydään läpi vielä uusia ketjuja sekä keskusteluja, hieman Facebookin ja Twitterin puolta sekä tietenkin teiltä OmaYhteisöläisiltä tulleita yksityisviestejä. Päivä loppuu tänään osaltani klo 18 - seuraavat kaksi päivää meneekin vapaiden merkeissä, jotta viikonloppuna ollaan taas skarppina työn touhussa!
Me OmaYhteisön moderaattorit olemme kaikki Elisan sometiimin porukkaa. Meitä löytyy ympäri Suomea Joensuusta, Helsingistä, Tampereelta sekä Kokkolasta. Jokaisena arkipäivänä vähintään yksi meistä on seikkailemassa täällä OmaYhteisön puolella. Osaamista meiltä löytyy laidasta laitaan - osalla löytyy vikapuolen osaamista sekä mobiiliverkkojen asioista että kiinteän verkon asioista, osalla taas toisesta näistä. Sopimuspuolen osaamista löytyy meiltä kaikilta. Elisan sometiimiläiset hoitavat OmaYhteisön lisäksi myös yksityisviestejä Facebookin ja Twitterin puolella. Vastailemme myös julkisesti Twitterissä tai Facebookissa Elisalle tulleisiin kysymyksiin.
Sometiimiläisen arjessa ehdottomasti parasta on se, että jokainen päivä on erilainen - jokaisena työpäivänä on mahdollisuus oppia uutta. Varsinkin OmaYhteisön puolella tulee usein kiperiäkin kysymyksiä, joihin täytyy vastausta etsiä hieman syvemmältä tai asioita, mitä ei edes aikaisemmin tiennyt!
Olemme myös alkaneet OmaYhteisöön kirjoittamaan artikkeleita eri aiheista - artikkeleita tulee tänne jatkossakin säännöllisen epäsäännöllisesti. Mikäli teillä OmaYhteisöläisillä on toiveita artikkeleiden aiheista, otetaan ideoita mielellään vastaan! Alla muutamia artikkeleita, mitä eri OmaYhteisön moderaattorit ovat kirjoittaneet: