Jaa syksyn treenitavoitteesi ja voita Polar Vantage

  • 22 lokakuu 2018
  • 66 kommenttia
  • 6430 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Mikä on sinun treenitavoitteesi tälle syksylle? 🚴🏻🏋🏽🏇🏻Etsimme kahta tavoitteellisesti ja aktiivisesti urheilevaa yhteisön jäsentä testaamaan Polarin uusia Vantage M ja Vantage V -urheilukelloja sekä kertomaan käyttökokemuksistaan OmaYhteisössä. Osallistu kisaan ja voit voittaa Polarin uutuusmallin omaksesi! 💪🏻

Polar Vantage V ja Polar Vantage M ovat nyt ennakkotilattavissa Elisan verkkokaupasta!

Näin osallistut kilpailuun:

  • Kerro meille syksyn urheilutavoitteestasi kommentoimalla tähän keskusteluun viimeistään sunnuntaina 4.11.2018.
  • Etkö ole vielä luonut tunnustasi OmaYhteisöön? Liity mukaan yhteisöön klikkaamalla oikeasta yläkulmasta löytyvää Kirjaudu OmaYhteisöön -linkkiä.
Valitsemme kisaan osallistuneista kaksi voittajaa, joista toinen saa Polar Vantage M ja toinen Polar Vantage V -urheilukellon käyttötestattavakseen. Voittajat sitoutuvat tekemään OmaYhteisöön käyttöarvostelun noin 3 viikon testijaksolta. Käyttöarvostelut voi kirjoittaa esimerkiksi treenipäiväkirjahengessä. Voittajat saavat pitää urheilukellot omanaan.

Kilpailun säännötKaikkien 22.10.2018 - 4.11.2018 OmaYhteisön keskustelussa kilpailuun osallistuneista valitaan 5.11.2018 kaksi laitetestaajaa, joista toinen saa Polar Vantage V ja toinen Polar Vantage M -urheilukellon omakseen vastineeksi laitteesta tehtävästä laitearvostelusta. Arvostelut voi toteuttaa joko tekstinä ja kuvina tai YouTube-videoina. Arvosteluiden tarkempi toteutus ja aikataulu sovitaan erikseen voittajien kanssa.

Voittajat sitoutuvat tekemään laitearvostelut OmaYhteisöön heille tätä varten erikseen avattavaan keskusteluketjuun. Arvosteluiden julkaisuaikataulu sovitaan erikseen voittajien kanssa. Arvostelut voi toteuttaa esimerkiksi urheilupäiväkirjahenkisinä. Mikäli voittaja ei toimitaarvostelua OmaYhteisössä julkaistavaksi sovittuna aikana, laskutetaan häneltä Polar Vantage -laitteen myyntihinta (Elisan verkkokauppa, hinta laitteen hinta myynninaloituspäivänä).

Voittajille ilmoitetaan voitosta OmaYhteisön yksityisviestillä 5.11. Voittajien nimimerkit julkaistaan myös tässä OmaYhteisön kisajulkaisussa. Mikäli voittajaa ei tavoiteta viimeistään 11.11.2018, arvotaan tilalle uusi voittaja 12.11.2018.

Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi, Elisa Oyj vastaa arpajaisverosta. Elisa Oyj:n henkilökunta perheineen ei voi osallistua kilpailuun. Elisa ei vastaa siitä, että tietojärjestelmien, Internet-yhteyksien tai muiden ohjelmien toimimattomuuden tai virheiden takia tieto arvontaan osallistumisesta ei päädy Elisalle asti. Elisa pidättää oikeuden julkaista voittajien kilpailuun osallistuessaan käyttämät nimimerkit sekä valitsemiaan otteita voittajien OmaYhteisössö julkaisemista teksteistä, videoista tai kuvista valitsemissaan medioissa.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä sitä voi kommentoida.

66 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Kiitos kaikille teille kisaan osallistuneille! Ja isot tsempit ihan jokaisen treenitavoitteiden saavuttamiseksi 💪🏼

Kisasta Polar Vantage M -kellon voitti käyttötestiin @Silpperi ja Polar Vantage V -kellon @Krotti. Kuulemme kummankin kokemuksista täällä yhteisössä myöhemmin marraskuussa 🙂
Tavoitteeni on voida sanoa itselleni syksyn jälkeen “Hyvä minä!” ja antaa kaikkeni urheilun ja itseni eteen. Haluan kehittää harjoitteluani, treenata järkevästi ja rakentaa urapolkuani.

Urheilen monipuolisesti noin kahdeksan kertaa viikossa, hiihtoa, uintia ja yleisurheilua. Seuraan sykkeitäni tarkasti harjoitusten aikana ja aamuisin. Sykemittari on minulla siis käytössä koko ajan. On hienoa seurata omaa kehittymistään harjoituksissa ja kisoissa.

Konkreettisia tavoitteitani syksylle ovat harjoituspäiväkirjan täyttäminen aktiivisesti ja spagaatin tekeminen, johon venyttelen joka ilta, saavuttaakseni tavoitteeni. Tärkeintä minulle on kasvaa urheilijaksi.
Oma tavoitteeni on vajaan vuoden takaisen nilkan luudutusleikkauksen jälkeen A: Palata siihen salikuntoon jossa olin-Saavutettu.B: Jälkaprässi 300kg!! vielä30 kg matkaa...
Tavoitteena on lihasten kasvattaminen kun oon täällanen rimpula.
7kg painoa alas ja peruskuntoa ylös, keväällä sitten nuts karhunkierros, jukola ja oma ennätys Ironman kisassa.
Tavoitteena on saada pidettyä kesän ja alkusyksyn aikana tiputettu 18.8kg (101,4kg --> 82.6kg) pois myös jatkossa vyötäröltä. Tätä varten olen tehnyt ison elämäntapa remontin ravinnon suhteen 🥕🥒, pyöräillyt ulkona, käynyt spinning tunneilla ja hankkinut juuri harjoitusvastuksen kotiin, jolla saa kivasti kilometrejä myös huonojen kelien aikana. Ennen Joulua on tarkoitus saada 1000-1500km aikaiseksi harjoitusvastuksen kanssa + spinning 1-2 kertaa viikossa. Olisi kiva myös seurata oman kunnon kehitystä Polarin kautta 🤳🏼
Tavoitteena on myös osallistua ensi kesänä CykelVasan 90 tapahtumaan ja polkea kyseinen matka n. 3,5 tuntiin. Vähintään alle 4 tuntiin. Motivaatiota löytyy! 💪🏻
Rasvan polttoa pois kehosta tuollaiset 10-20kg, joista vaikkapa puolet lihasmassaksi muuttuisi. Lähinnä monipuolisilla vesijumpilla aloitettukin jo projekti ja viitisen kiloa on lähtenytkin pois painosta. Vyötärönympärys pikkuisen pienentynyt ja lihasryhmät koko kropassa aktivoituneet.
Tähän vaiheeseen olisi hyvä ottaakin mukaan teknisempääkin apu- / seurantavälinettä oikeaan suuntaan ohjaamaan ja numeroiksi tehtyä työtä muuttamaan!
ikä jo luita kolottaa muiden vaivojen lisäksi, joten tavoitteena on kävellä pieni lenkki melkein joka päivä, riippuen päivittäisestä kunnosta.
Loppukesästä alkaen nostanut kuntoa kävelyn avulla ja nyt jo reilu 12000 askelta päivää kohti, jatkan hyvää kunnon kohotus /laihdutus projektia koko talven yli. Liikuttua tulee luonnossa koiran kanssa ja kotona juoksumatolla
Harrastan tavoitteellisesti muodostelmaluistelua SM-noviisitasolla.

Syksyn treenitavoitteena on parantaa sekä fyysistä kuntoa että luistelukoreografiaa. Ohjelmassa on muodostelmaluistelun ohella

  • aerobista ja anaerobista kuntoilua (lenkkeilyä, lihaskuntoa)
  • tanssia
  • lajikehitystä tukevaa monipuolista oheisliikuntaa
Urheilukello mahdollistaisi treenien tilastoinnin (syke ja GPS!), jolloin kehitystäkin voisi seurata systemaattisesti ja analyyttisesti.
Syksyn treenitavoite olisi parantaa aerobista kuntoa, kasvattaa nopeusvoimaa ja vahvistaa tasapainoa core -harjoittelun kautta. Harjoitukset teen säännöllisen sulkapallon pelaamisen lisäksi. Aerobinen kunto pääsi laskemaan yliharjoittelua seuranneen rasituksen vuoksi ja siinä samalla alaraajan lihakset kehittyivät yksipuoleisesti ja aiheuttivat omia ongelmiaan polvien kanssa. Nyt minulla onkin käynnissä pidempi prosessi palauttaa jalkalihasten tasapaino ja vahvistaa syviä lihaksia tukemaan sulkapallon pelaamista. Aerobinen harjoittelu koostuu enimmäkseen pyöräilystä mutta myös kevyestä juoksemisesta. Polar Vantage sarjan kello olisi erinomainen apuväline välttämään uudelleen ylitreenaamista ja seuraamaan aerobisen kunnon kehittymistä
Tavoitteena on lisätä lihasmassaa vielä viitisen kiloa, ohjelmana Cross Training, painonnosto, ja vastapainona capoeira sekä jooga.
Kevään työuupumuksesta hieman toipuneena olen vihdoin jaksanut taas liikkua. Paikkakunnalle aukesi kiva uusi kuntoilukeskus jonne hankin jäsenkortin. Olen nyt käynyt 4 kertaa viikossa ja elämä näyttää taas parempia puoliaan ❤️ Hiljaa hyvää tulee. Voisin mielelläni testata kelloa kun hiljalleen pääsen vauhtiin.
Lisätä liikuntaa siten, että ensi kesänä olisin maraton kunnossa
Tavoite on pitää aerobinen kunto hyvällä tasolla niin että sydän jaksaa toimia tehokkaasti ja varmasti avosydänleikkauksen jälkeen ja paino pysyy hallinnassa. Treenatessa sykerajat monitoroitava ja homma suunniteltava osin sen mukaan, joten jatkuva tarkkailu tärkeä osa ja näillä sen saisin toimimaan. Liikkukaa ja naattikaa ihmiset! Joka päivä!☺
Niin...
Tavoite ylittää se isoin haaste eli matka sohvalta ovelle.
Loppu onkin helppoa.

🙂
Tarkoitus olisi aloittaa taas kuntoilu pitkän vammakierteen jälkeen. Kunto on pohjalukemissa ja aloitus on hankalaa. Mittari varmaan motivoisi, innostaisi ja auttaisi projektissa
Muutaman kilon painonpudotus
Käyttäjätaso 3
Tavoite on liikkua tasaisesti ja mopnipuolisesti.Painonhallintaan ja kunnon kohottaista.Tässä olen onnistunut ja reipas meno jatkuu.Liikun uiden,pyöräillen,kävellen ja kuntosalilla käyden 4-5krt viikossa.
Tavoitteeni tälle syksylle liittyy vahvasti rasvanpolttamiseen. Tavoitteellista punttitreeniä on takana pari vuotta, josta vasta viimeiset kuukaudet tarkan ruokavalion säestämänä. Rautoja tulee kolisteltua neljä kertaa viikossa, jonka lisäksi huhkin pari HIIT-treeniä viikkoon. Vanhasta Polarista pullahti akku pihalle, joten jo vuoden päivät on täytynyt koittaa pärjätä ilman treenidataa. Täytyy nyt luvata, että uusi Polar aktivoisi tämän puntti-Paten myös aerobisille lenkeille, jota rasvan tiristely taitaa myös vaatia.

Treenitavoitteena aktiivisuuden lisääminen askeleet/d 10k->12k ja ateriarytmi säännölliseksi. Työntekemistä pitäisi myös rajoittaa ja muistaa levärä
Jos nyt alkais vähän enemmän liikkumaan kuin eilen...
Olen keväästä lähtien liikkunut enemmän ja 10kg on painoa lähtenyt, ruokavaliota pitäisi nyt myös tarkentaa. Ostin ystäväni kanssa Polar Chrystal aktiivisuusrannekkeet ja siitä askeleet näkee. Ainoa miinus on se etten voi sitä pitää vesijuostessa, käyn n.kerran viikossa uimahallissa. Päasiassa kävelen, hiukan hölkkään ja parin vuoden tauon jälkeen hankin luistimet ja eka kerta maanantaina kävin hallilla. Ulkojäitä ja lunta odottaessa eli jos olkäpääni paranee niin sukset aion myös hommata.
Kesän lenkkipolkujen hiljalleen jäätyessä on tarkoitus siirtää treenaus sisätiloihin. Tarkoitus 3 - 6 päivänä viikossa käydä kuntosalilla 1,5 - 2,5 h / kerta, uimassa ~0,5 - 1,5 h / kerta ja sulkapalloa / salibandyä 1 - 2 h / kerta. Tavoitteena saada rautaa nousemaan huomattavasti enemmän kuin tässä kohtaa ja uinnissa tiputtaa 1 km vauhti alle 20 minuutin.
Tavoitteena 160km tunturihiihtoon osallistuminen.