Palstatiimi kysyy: Missä kanavassa asioit asiakaspalveluasioissa mieluiten netissä?

  • 22 maaliskuu 2016
  • 12 kommenttia
  • 475 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Elisan Palstatiimi on Palstalla ja Elisan some-kanavissa sinua ja muita Palsta-yhteisön jäseniä varten. Vastaamme ja autamme Elisan tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä, sekä viemme toiveitanne ja ideoitanne eteenpäin oikeille tiimeille ja ihmisille Elisalla.

Palstan lisäksi löydät meidät myös Twitteristä @Elisa_aspa ja Facebookista www.facebook.com/elisasuomi. Saatat törmätä meihin myös muualla netissä, missä keskustelua Elisan palveluihin liittyen käydään. Tutustu palstatiimiläisiin täällä.

Osallistu myös kyselyymme ja kerro mitä kautta itse mieluiten asioit asiakaspalveluasioissa netissä!

Missä kanavassa asioit asiakaspalveluasioissa mieluiten netissä?


12 kommenttia

Muu: Yleensä sähköpostilla, sillä en ole mikään sosiaalimedian Jäsen.

Edit: niin ja tietenkin puhelimella.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Sähköposti on asiointiin paras keino. Avoimella keskustelufoorumilla ei saa palvelun tuottajalta kunnollista vastausta, yleensä"vastauksia" (lue: mielipiteitä) antaa joku muu, vaikka ongelma olisi hyvinkin vain operaattorin ratkaistavissa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Sähköposti (vaikka tietoturvaihmiset vertaavatkin sitä lyijykynällä kirjoitettuun postikorttiin) ja puhelin, vaikka usein on vaikeaa löytää osoite- ja numerotietoja joiltakin sivuilta 😠.

Some-ihminen en ole.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Sähköposti selvä ykkönen.

Naamakirjaa ja twitteriä ei minusta voi pitää millään tavoin "virallisina" kanavina.
"Höpö-höpö" seurustelu ja ajanviettojuttuja. Ja lisäksi pitää tiedostaa, että läheskään kaikki ei koskaan tule niitä käyttämään. Kuten ei meikun perheelläkään yhdelläkään ole tiliä niissä! Eikä tule!
Käyttäjätaso 7
Sähköposti selvä ykkönen.

Naamakirjaa ja twitteriä ei minusta voi pitää millään tavoin "virallisina" kanavina.
"Höpö-höpö" seurustelu ja ajanviettojuttuja. Ja lisäksi pitää tiedostaa, että läheskään kaikki ei koskaan tule niitä käyttämään. Kuten ei meikun perheelläkään yhdelläkään ole tiliä niissä! Eikä tule!


Juuri näin !!

Ei nuo Twitterit ja Facebookit ole asiakassuhteiden hoitamiseen sopivia kanavia turvattomuutensa takia. Eikä muutenkaan.

Ensisijaisesti käyttäisin sähköpostia ja sitten Oma Elisaa ja viimeisenä tämän palstan yksityisviestejä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Komppaan täysin edellisiä; sähköposti mieluisin ja aina ykkösvaihtoehto! Sitten tulee OmaElisa ja Palstan yksityisviestit aika tasoissa toisiinsa nähden.

Vhän asiasta myös riippuu yhteydenottotapa, sillä esim. jotkin laitteen saatavuustiedot tai ongelmat toimitustapaa valittaessa hoidan ehdottomasti Palstan kautta, en niiden takia OmaElisaa kehtaisi edes käyttää.
Käyttäjätaso 7
Onko täällä änkyröiden kokoontumisajot menossa?

Juu, vastaus tuosta joukosta ehdottomasti "Joku muu". Noissa tarjotuissa vaihtoehdoissa voi toki kysyä jotain yleistä asiaa palveluista, mutta muuten...

Itse olen itsepalveluihminen, ja muuten myös suosin sähköpostia tai muuta vastaavaa "hidasta" viestittelytapaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Chat on hyvä.
Tuosta sähköpostista en oikein tiedä. Syksyllä 2010 lähetettyyn kysymykseen ei ole vielä tullut vastausta ;)
En oikein tajua koko kyselyn tarkoitusta? Kiva kokeilla uuden, uljaan ja epäonnistuneen palstan ominaisuuksia??
FB:ssa tämä on hyvin yleinen vastaus: "Emme voi täällä Facebookin puolella käsitellä henkilötietoja, joten suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluumme. Se onnistuu esimerkiksi rekisteröitymällä Palstallemme ja laittamalla viestiä tätä kautta: elisa.to/viestipalstatiimille Rekisteröityessäsi Palstalle, kannattaa profiiliin lisätä oma asiakasnumero, niin asian käsittely nopeutuu!"
Tuskinpa twitterissä paljon enempää saa irti. Seuraan sitä niin harvakseltaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Gallupin olisi siis ennemmin voinut pohjustaa; Kerro meille, mitä kautta sinusta olisi kaikkein kivointa ja mukavinta vastaanottaa pelkistetyn tyylikäs elisa.to/viestipalstatiimille-linkki?
Ilmaise nyt mielipiteesi superduperhienossa gallupissa, niin voimme taas entistä paremmin kehittää palvelua asiakkaillemme mieleiseksi!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Gallupin olisi siis ennemmin voinut pohjustaa; Kerro meille, mitä kautta sinusta olisi kaikkein kivointa ja mukavinta vastaanottaa pelkistetyn tyylikäs elisa.to/viestipalstatiimille-linkki?
Ilmaise nyt mielipiteesi superduperhienossa gallupissa, niin voimme taas entistä paremmin kehittää palvelua asiakkaillemme mieleiseksi!


Olet sitten tempassu oikein reilut saunabisset? 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
vrt.

..Ilmaise nyt mielipiteesi superduperhienossa gallupissa, jotta pääsemme kaikki yhdessä ihastelemaan gallupin tyylikkäästi pelkistettyjä sinisiä kannatuspalkkeja sekä jännittäviä prosenttilukuja!

Muistakaa kaikki; mitä useampi äänestää, sitä enemmän on joka päivä kutkuttavaa jännitystä seurattavana!


* Elisa ei vastaa mahdollisista virheellisistä tuloksista gallupissa.
* Äänestys on toteutettu vain huvitusmielessä huvittaville asiakkaillemme. Äänestystulos ei tule koskaan vaikuttamaan mihinkään.

Parempi, Arska? 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
vrt.

..Ilmaise nyt mielipiteesi superduperhienossa gallupissa, jotta pääsemme kaikki yhdessä ihastelemaan gallupin tyylikkäästi pelkistettyjä sinisiä kannatuspalkkeja sekä jännittäviä prosenttilukuja!

Muistakaa kaikki; mitä useampi äänestää, sitä enemmän on joka päivä kutkuttavaa jännitystä seurattavana!


* Elisa ei vastaa mahdollisista virheellisistä tuloksista gallupissa.
* Äänestys on toteutettu vain huvitusmielessä huvittaville asiakkaillemme. Äänestystulos ei tule koskaan vaikuttamaan mihinkään.

Parempi, Arska? :D


Ehdottomasti!! Ja totuudenmukainen! 😃

Osallistu keskusteluun