Uusi Palsta-kysely kerää palautetta asioinnin vaivattomuudesta

  • 28 huhtikuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 324 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Palstalla on tänään julkaistu palautekysely, joka ponnahtaa selaimen oikeaan alakulmaan osalle Palstan käyttäjistä satunnaisotannalla. Keräämme kyselyllä palautetta siitä, miten vaivattomaksi asiointi Palstalla koetaan.

Älä siis kummastele, jos tällainen ikkuna yhtäkkiä sinulle ilmestyy ruudulle 🙂 Kyselyssä on kaksi monivalintakysymystä ja yksi vapaa vastauskenttä, joten paljon aikaa kyselyyn osallistuminen ei vie.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Kaikkea täytyy yrittää... Tähän ei ole tullut vastauksia, kertonee sinänsä jotakin.

Saa nähdä olinko optimisti, ja pysyykö ketju täysin ilman kommentteja 😃 Varsinkin uutena palstalaisena olisi kiva oikeasti kuulla, millaisiin asioihin Palstalta on apua vuosien saatossa löytynyt. Ketjulla ei ole aikarajaa, joten jos inspiraatio joku päivä iskee, niin sinne vaan jakamaan tarinoita. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Mitäpä, jos ei ole tällä hetkellä etsimässä ratkaisua vaan muuten vaan "surffailemassa" ja auttamassa muita? Yksikään annetuista vaihtoehdoista ei päde tähän tilanteeseen.

Tämä kysely on tosiaan meille mittari nimenomaan asiakaspalvelun vaivattomuuden näkökulmasta. Johtopäätöksiä tuloksista vedetään sitten pidemmällä aikajuoksulla, kun voimme seurata palautteen kehittymistä. Jotta vastaaminen on helppoa, niin kysely pidetään myös hyvin lyhyenä. Kyseessä ei ole siis kertaluontoinen kysely, vaan kysely pidetään toistaiseksi päällä Palstalla. Vastaavia kyselyitä löytyy myös meidän muista asiakaspalvelukanavista netissä.

Jos kysely pompahtaa näkyviin, niin vastaaminen ei sentään pakollista tietenkään ole. Voit piilottaa kyselyn lomakkeen oikeasta yläkulmasta löytyvästä painikkeesta. Mikäli kyselyyn on vastannut kerran, niin kyselyn ei pitäisi myöskään ilmestyä toista kertaa. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kaikkea täytyy yrittää... Tähän ei ole tullut vastauksia, kertonee sinänsä jotakin.
Käyttäjätaso 7
Jep. Suoli24-palstallahan on ihan vastaava kysely, ja vielä turhemmilla vaihtoehdoilla.

Mitä jos laittaisitte tuon kyselyn Asiakaspalvelun sivulle? "Löysitkö vastauksen ongelmaasi?" "Löysitkö edes asiakaspalvelun puhelinnumeron tai viestilomakkeen?"
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mitäpä, jos ei ole tällä hetkellä etsimässä ratkaisua vaan muuten vaan "surffailemassa" ja auttamassa muita? Yksikään annetuista vaihtoehdoista ei päde tähän tilanteeseen.

Osallistu keskusteluun