Vastattu

4g.

  • 8 elokuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 401 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Mulla on 4g mobiililaajakaista ja pariin viikkoon en oo päässy kun h+ linjalla minnekään... kuuluvuusalueen mukaan pitäs toimia hyvin... missä vika maksanko turhasta...??
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 8 elokuu 2019, 14:53

Mulla on 4g mobiililaajakaista ja pariin viikkoon en oo päässy kun h+ linjalla minnekään... kuuluvuusalueen mukaan pitäs toimia hyvin... missä vika maksanko turhasta...??

Hei @Fallu ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Oliko osoitteessa toista Elisan liittymää, ja onko siinä esiintynyt vastaavaa ongelmaa? Suosittelen myös kertomaan mikä laite on kyseessä ja käynnistämään laitteen uudelleen, kuten @JLuu tuossa neuvoikin. 🙂

Jos tuota ongelmaa esiintyy useammalla laitteella, suosittelen laittamaan yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voidaan katsoa alueen tilanne tarkemmin läpi.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Mikä laite kyseessä?
Olethan käynnistänyt sen uudelleen?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Mulla on 4g mobiililaajakaista ja pariin viikkoon en oo päässy kun h+ linjalla minnekään... kuuluvuusalueen mukaan pitäs toimia hyvin... missä vika maksanko turhasta...??

Hei @Fallu ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Oliko osoitteessa toista Elisan liittymää, ja onko siinä esiintynyt vastaavaa ongelmaa? Suosittelen myös kertomaan mikä laite on kyseessä ja käynnistämään laitteen uudelleen, kuten @JLuu tuossa neuvoikin. 🙂

Jos tuota ongelmaa esiintyy useammalla laitteella, suosittelen laittamaan yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voidaan katsoa alueen tilanne tarkemmin läpi.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Terve @Fallu - oliko ongelma ratkennut? 🙂

Osallistu keskusteluun