Vastattu

Älykello S10e:n kylkiäisenä?

  • 26 heinäkuu 2019
  • 8 kommenttia
  • 587 katselukerrat

Onko joku ostanut kesä-heinäkuussa Samsung Galaxy S10E-puhelimen ja saanut kylkiäisenä älykellon? Kaverin puolesta kyselen... Elisan puhelinmyyjä markkinoi puhelimen ja lupasi kylkiäiseksi älykellon. Ei maininnut mitään, että tämä oli(?) Samsungin oma kampanja, ja kellon saamiseksi olisi pitänyt rekisteröityä Samsungille puhelimen käyttäjäksi(?). Nyt se kampanja-aika on Samsungin mukaan ohi, mutta Elisalta kysyessä vieläkin lupailtiin, että kello kyllä saapuu. Ei ole kuulunut.
Vastuu kellon saamisesta ei nyt sitten ole Elisalla eikä Samsungilla? Minun järkeni mukaan se olisi Elisalla, josta ei ohjeistettu rekisteröitymään yhtään mihinkään.
Teksti kaupasta: ”Osta Samsung Galaxy S10e, Galaxy S10 tai Galaxy 10+ ja saat kaupan päälle Samsung Galaxy Watch Active -älykellon (arvo 249 euroa).

Kampanja on voimassa 20.06. - 07.07.2019 tai niin kauan kuin tuotteita riittää.”

Puhelin ostettiin kesäkuun lopulla, mutta kellosta ei ole usean tiedustelunkaan jälkeen tietoa.
Vastaavaa kokemusta kellään?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lumiakka 31 heinäkuu 2019, 13:37

Oli miten oli ja kenen kampanja tahansa, niin kello sitten vielä yhden yhteydenoton jälkeen saapui kuitenkin eli kaikki hyvin. Kyse taisi olla Elisan puhelinmarkkinointia hoitavan Enian (?) myyjän toiminnasta, tai sitten olimme vain kärsimättömiä? Kiitos, Elisa(?)
Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Kokemusta tästä tarjouksesta? Galaxy S10E ostettu kesäkuun lopulla, mutta älykelloa ei toimiteta.

Käyttäjätaso 4
Kyllähän siinä kampanjassa sanotaan että pitää tilata ns Samsungin Members sovelluksen kautta.
Ei se kello tule jos ei ole rekisteröitynyt sinne.
Yleensä sinne voi rekisteröityä ns myynnin jälkeen siinä on pidempi aika kun puhelinten kampanja aika
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Yksi avaus per aihe riittää 🙂 Siirsin toisen keskustelusi tähän kommentiksi niin pysyy keskustelu paremmin jäsennettynä :)

Ikävä kuulla että tuon kellon saamisessa on ilmennyt hankaluuksia kaverillasi 😞 Jotta tilanne saadaan varmuudella selvitettyä kuntoon, pyytäisinkin että kaverisi olisi vielä yhteydessä asiakaspalveluumme :)
Käyttäjätaso 4
Se on Samsungin kampanja ei käytännössä Elisalla ole mitään tekemistä sen kanssa. Kun on ostanut tuotteen niin sitten pitää mennä Samsung members sovellukseen mikä löytyy puhelimesta ja rekisteröityä siellä. Jos sitä ei ole tehnyt niin ei tule kelloa. Eihän mm Samsung tiedä muuten mitkä kuuluu kampanjaan tai mihin pitäisi kello lähettää.
Käyttäjätaso 4
Itse olen saanut aina kampanjatuotteet esim: Note8, Galaxy Watchin ja S10+ mukana
Mutta kun miehelle ei Elisan puhelinmyyjä sanallakaan maininnut kenen kampanja ja mistään rekisteröitymisestä niin ei mitenkään voinut tietää! Ja myöhemminkin Elisalta lupailtiin, että kello kyllä tulee, myöhässä, eikä edelleenkään mainintaa Samsungista tai rekisteröitymisestä. Luulin tämän jo käyneen selväksi ap tekstistäni...
Oli miten oli ja kenen kampanja tahansa, niin kello sitten vielä yhden yhteydenoton jälkeen saapui kuitenkin eli kaikki hyvin. Kyse taisi olla Elisan puhelinmarkkinointia hoitavan Enian (?) myyjän toiminnasta, tai sitten olimme vain kärsimättömiä? Kiitos, Elisa(?)
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Oli miten oli ja kenen kampanja tahansa, niin kello sitten vielä yhden yhteydenoton jälkeen saapui kuitenkin eli kaikki hyvin. Kyse taisi olla Elisan puhelinmarkkinointia hoitavan Enian (?) myyjän toiminnasta, tai sitten olimme vain kärsimättömiä? Kiitos, Elisa(?)
Huh, onpa hyvä kuulla että kello saavutti omistajansa ja tarina sai onnellisen lopun 😊 En tiedä mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään, mutta nyt on hyvä!

Osallistu keskusteluun