Asiakaspalaute

  • 15 toukokuu 2020
  • 1 kommentti
  • 678 katselukerrat

Olin ostamassa kertamaksulla mieleistäni matkapuhelinta itäkeskuksen elisa myymälästä. Myymälästä ei kyseistä tuotetta löytynyt, joten sovimme asiakaspalvelijan kanssa, että tehdään tilaus siinä paikan päällä ja puhelin lähetetään minulle postissa. En saanut myymälässä mahdollisuutta maksaa kännykkää heti, vaan asiakaspalvelija sanoi että puhelin ja lasku tulee postissa. Kuitenkin ensimmäinen tilaus peruttiin elisan toimesta, korjailimme yhteystietoja sitten puhelinpalvelussa jotta tilaus saataisiin etenemään ja lähetettyä. Kuitenkin seuraavana päivänä elisalta oli tullut sähköpostiviesti, jossa pyydettiin vakuusmaksua. Tämä oli minulle ok, mutta viestin loppuun lukiessani huomasin, että vaikka vakuuden maksaisin, puhelinta ei olisi voitu toimittaa ennen kuin myös kaikki erääntyneet laskut ovat hoidettu. En ole ollut vuosiin elisan asiakkaana. Enkä taida asiakkaaksenne tullakaan, kun ei teiltä näköjään pysty millään ilveellä ostamaan kertamaksulla mieleistä tuotetta. Kilpailevalla operaattorilla kyseisen tuotteen ostaminen sujui mutkattomasti sekä sain tuotteen kotiovelleni jo seuraavana päivänä. 


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moi @cecilia Tervetuloa OmaYhteisööni.

Ensi alkuun omasta puolestani pahoittelut, että laitteen hankkiminen osottautui hankalaksi :( 

En pysty sen enempää kantaa tilauksen yksityiskohtiin ottamaan mutta tosiaan jos laitetta ei myymälässä ole niin silloin kun se tilataan niin maksutapana on ainoastaan lasku. Mahdollisesti tämä jossain vaiheessa muuttuu mutta en pysty lupaamaan, että kuinka tulevaisuudessa tuo onnistuu. 
Ja yleisesti ottaen aina tilausten yhteydessä tarkistetaan asiakastietojen ja yhteystietojen oikeellisuus käyttäen Digi- ja väestötietoviraston tietokantaa. Nämä toki tulisi käydä myyntihetkellä huolelliseti läpi, että tilaus menisi kerralla eteenpäin ja ei esimerkiksi vääriin osoitetietoihin tilauksen eteneminen pysähtyisi. Samalla myös automaatio tarkastaa luottotiedot ja maksuhistorian jonka perusteella tilaus joko etenee tai pysähtyy esim. vaikkapa vakuusmaksun takia. Ymmärrän, että tämä on aiheuttanut ärsytystä ja olen pahoillani tästä. 

Kiitos palautteestasi. Pyrimme kehittämään toimintaamme jatkossa entistä paremmaksi ja vaivattomammaksi ja nämä palautteet ovat kehittymisen kannalta tärkeitä. 
Jos haluat tarkemmin käydä tätä tilausta läpi niin laitathan meille yksityisviestiä www.elisa.fi/omayhteisotiimi :) 

Osallistu keskusteluun