Vastattu

Elisan järjestämä takuuhuolto haisee ja pahasti!

  • 17 toukokuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 581 katselukerrat

Ostin Elisan verkkokaupasta Samsung puhelimen. Laturi oli rikki ja lähetin sen Elsian asikaspalvelun ohjeiden mukaan Mobylifelle huoltoon TAKUUkorjattavaksi ja oletin että se vaihdetaan uuteen kun on niin hinnaltaankin jo sellainen että näitä tuskin korjaillaan.

Toisin kävi. Eilen tuli postiennakkolappu ja kun menin hakemaan sitä R-kioskin asiamiespostista niin kioskin täti pyysi minulta 26 euroa. Haloo? En tietenkään maksanut sitä ja laturi jäi siis sinne.

Kun saavuin kotiin katsoin Mobylifen huoltotilannetta heidän webbisivuiltaan niin tällainen on tilanne laturini kanssa;

Valitettavasti Mobylife Oyllä ei ole enää huolto-oikeutta Samsung tarvikkeille, palautetaan toimenpiteittä. Tarvikevaihdot tehdään nykyään jälleenmyyjän toimesta.

Pikkusen nyt siis yskittää 😞
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 17 toukokuu 2019, 07:55

Tervetuloa OmaYhteisöön @Teemu Majakulma !

Nyt ei kuulosta oikein ollenkaan hyvältä. Varmaan parasta tässä tapauksessa, että laittelet ihan yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi ja oman asiakasnumeron profiiliin niin selvitetään asiaa. 😮
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
@Teemu Majakulma Mahtava juttu, että homma tuli kuntoon. Välitetty palaute Rasmukselle! 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Tervetuloa OmaYhteisöön @Teemu Majakulma !

Nyt ei kuulosta oikein ollenkaan hyvältä. Varmaan parasta tässä tapauksessa, että laittelet ihan yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi ja oman asiakasnumeron profiiliin niin selvitetään asiaa. 😮
Sovimme Elisa chatissa tämän ja 10+ Rasmus I:lle erinomaisesta asiakaspalvelusta!

Osallistu keskusteluun