Kysymys

fel e-post

  • 10 syyskuu 2018
  • 1 kommentti
  • 427 katselukerrat

Jag behöver pukkod till min telefon. I samband med det märkte jag att min e-post var fel i avtalet med ert. Nu har jag försökt ändra e-posten men inte lyckats. Så jag har inte kunnat bekräfta min e-post som ni skickar efter att jag identifierat mig via banken.
Med vänlig hälsning
Anne Ginström

1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Hej Anne och välkommen till OmaYhteisö!

Efter du har bekräftat din e-post skulle du ta emot en bekräfelse länk i en e-post meddelande till din egen e-post.
Har du säkrat att e-post meddelandet hade inte gått till skräposten? Försås kan vi ändra din e-post från vår kundtjänst men om du vill
använda den som din användnamn via OmaElisa, måste du bekräfta den själv via e-post meddelandet som vi har skickat till dig.

Osallistu keskusteluun