Vastattu

Galaxy S8 apit kaatuu.

  • 8 heinäkuu 2019
  • 6 kommenttia
  • 517 katselukerrat

Ostin galaxy S8 puhelimen 4kk sitten ja android päivityksen jälkeen puhelin palaa aina alkunäyttöön, kun avaan minkä tahansa apin. appien kaatuilu saattaa loppua välillä pitemmäksikin aikaa, jos joudun käynnistämään puhelimen uudestaan kaatuilu alkaa taas. appi saattaa pysyä auki 0-5 sekuntia.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 9 heinäkuu 2019, 10:22

Hyvä, jos tuo ongelma alkaa korjaantumaan itsestään. Mikäli puhelin jatkaa samaa temppuilua, kannattaa asiasta laittaa palautetta suoraan Samsungille. Palautteeseen kannattaa laittaa mukaan tarkat tiedot puhelimessa olevasta ohjelmistoversiosta ja koontiversiosta. Näin Samsungilla on helpompi lähteä tekemään korjaavaa päivitystä, mikäli heille tulee enemmänkin palautetta siitä, että juuri kyseinen ohjelmisto-/koontiversio tuottaa vastaavia ongelmia myös muilla S8:n käyttäjillä.

Ongelman voi myös aiheuttaa jokin "epäyhteensopiva" sovellus. Tämä voisi olla yksi vaihtoehto, mikäli olet asentanut jotain uutta sovellusta juuri ennen järjestelmäpäivitystä tai juuri sen jälkeen.

Toki kannattaa myös testata oheisessa artikkelissa olevia vinkkejä, josko niillä ongelma korjaantuisi. Artikkeli on ikävä kyllä lontooksi.
https://thedroidguy.com/2019/06/fix-samsung-galaxy-s8-unfortunately-settings-stopped-error-troubleshooting-guide-1073712
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Olethan päivittänyt kaikki päivitykset?
Käyttäjätaso 7
Olethan päivittänyt kaikki päivitykset?
Ja jos siitä ei ole apua , niin sitten voi vielä tehdä tehdasasetusten palautuksen. Toki kaikki tärkeä pitää ensin varmuuskopioida , koska varmuuskopiointi tyhjentää suurin piirtein kaiken käyttäjän datan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
jos joudun käynnistämään puhelimen uudestaan kaatuilu alkaa taas. appi saattaa pysyä auki 0-5 sekuntia.

Älä käynnistä puhelinta uudestaan vaan sammuta se, anna olla ilman virtaa tovin aikaa ja vasta sitten uudestaan puhelin käyntiin. Tämä toimenpide vastaa ns. soft resetiä, jonka tarkoitus on korjailla juurikin tämän tyylisiä ongelmia.

Jos tuo toimenpide ei auta ollenkaan, vasta sitten palauttamaan puhelinta tehdasasetuksiin. Toki nuo varmuuskopiot kannattaa ottaa ensin, mutta sovelluksia ja asetuksia ei saa varmuuskopioida, koska varmuuskopion palautus saattaa palauttaa myös ongelman.
Tätä puhelimen sammuttamista vähintään n. 1 min sammutettuna. Mutta juuri se puhelimen sammuminen saa ongelman taas esille, koska jotenkin ongelma on korjaantunut "itsestään" joiden käyttöpäivien jälkeen. ja sen takia en ole sitten hätäillyt ko. ongelman kanssa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hyvä, jos tuo ongelma alkaa korjaantumaan itsestään. Mikäli puhelin jatkaa samaa temppuilua, kannattaa asiasta laittaa palautetta suoraan Samsungille. Palautteeseen kannattaa laittaa mukaan tarkat tiedot puhelimessa olevasta ohjelmistoversiosta ja koontiversiosta. Näin Samsungilla on helpompi lähteä tekemään korjaavaa päivitystä, mikäli heille tulee enemmänkin palautetta siitä, että juuri kyseinen ohjelmisto-/koontiversio tuottaa vastaavia ongelmia myös muilla S8:n käyttäjillä.

Ongelman voi myös aiheuttaa jokin "epäyhteensopiva" sovellus. Tämä voisi olla yksi vaihtoehto, mikäli olet asentanut jotain uutta sovellusta juuri ennen järjestelmäpäivitystä tai juuri sen jälkeen.

Toki kannattaa myös testata oheisessa artikkelissa olevia vinkkejä, josko niillä ongelma korjaantuisi. Artikkeli on ikävä kyllä lontooksi.
https://thedroidguy.com/2019/06/fix-samsung-galaxy-s8-unfortunately-settings-stopped-error-troubleshooting-guide-1073712
Kiitokset vinkeistä, palautin eilen puhelimen tehdasasetukset ja ainakin tällä hetkellä toimii moitteettomasti! Täytyy seurailla tilannetta, koska ongelma on tosiaan palautunut välillä yllätäen ja usemmiten uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitos avuista ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta. 😉

Osallistu keskusteluun