Vastattu

HTC One(2013)


Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Ennakkomyynti alkaa ensi viikolla, myös saunalahdella?

http://www.htc.com/fi/smartphones/htc-one/

http://taskumuro.com/taskumuro-seuraa-htcn-julkistustilaisuutta-lontoossa-one-huippumalli-julki

http://www.phonearena.com/news/HTC-One-HDR-video-samples-surface_id39972

Edit. Verkkokauppa.comissa ennakkomyynti jo alkanut, hinnat ensi viikolla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Maximilliam 20 helmikuu 2013, 13:43

Moi,

Ennakkomyynti on alkanut!

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin_htc_one.php

- Max
Katso alkuperäinen viesti

810 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Eiv kirjoitti:
Seurantakoodi pamahti mailiin juuri Servcatilta. Ei vielä löydy postin seurannasta, joten lähtee ilmeisesti tämän päivän aikana liikkeelle.

Pitääpä lähteä hakemaan sitä microsimmiä jostain pikapikaa jos luuri vaikka huomenna olisi noudettavissa. :)

Servcatilta?
Hups, eihän se mikään luuri tosiaan ollut kun servcatilta tuli.

Kyseessä siis Broditin autoteline Onelle. Pitää sitten vielä odotella puhelinta.

Noh, teline ainakin tulee ajoissa...
Jaahans. Nillkinin kotelo saapui. Luuria uupuis vielä :S (tilattu 12.4)

Ei vissiin ole vielä mitään tarkempaa tietoa koska tulee lisää luureja?
Itse en edes tilaa koteloa ennen kuin on jotain tietoa siitä, että miten niitä kapuloita tulee..

Vanhasta n9:stä alkaa pikkuhiljaa olemaan kaikki veto pois eikä meinaa edes ladata kunnolla (Kenties sain jonkun surkean krapulassa kasatun n9:n tai sitten koko puhelin ei ole kovin häävi ollutkaan)

Tälle viikollehan sen näkee onko meitä pissitty linssiin vai ei.

Muuten voisin odotella pidempäänkin vaan hermot menee tuon nokialaisen kanssa joka päivä kun vioittelee.
Käyttäjätaso 2
Tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa tälle käsittämättömälle vuosikausia lafkan asiakkaana kaiken päälle olleen asiakkaan *****uksesta.

Tarinaa löytyy jo aiemmin tästä threadista, aluejohtaja siis lupasi viime viikolla että asiakaspalvelusta ollaan yhteydessä että saadaan asia kuntoon.

Tänään tuli sitten oma.saunalahdesta yhteydenotto, jossa jatkuu vanha tuttu linja, "toimitamme luurit asiakkaille tilausjärjestyksessä", eli Suomeksi "meitä ei kiinnosta tippaakaan mitä sulle on luvattu tilatessasi puhelinta" ja mitään hyvityksiä ei tulla antamaan.

edit:

Pistin uutta mailia aluejohtajalle tuosta ettei tämä nyt ihan vastaa mun käsitystä "asian kuntoon saamisesta", kahtoo vastaako ja miten.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Nissä tilanteissa kannattaa aina nauhoittaa lupaukset mahdollisuuksien mukaan tai pyytää saada ne kirjallisena. Näin jää mustaa valkoiselle... Luultavasti sinulle on luvattu ihan vahingossa jotain (mm. harjoittelijat eivät välttämättä tunne yrityksen toimintatapoja). On vain elettävä asian kanssa tai valitettava jonnekin virastoon... :smileycool:
Käyttäjätaso 2
Joo niin pitäisi.

edit:

Myymäläpäällikkö tuskin on harjoittelija
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Joo, mutta kuitenkin ei pitänyt lupauksistaan kiinni. HTC Onet varmaan menevät ensin jakoon nettisivujen kautta ja sitten tilanteen (saatavuuden) helpottuessa varmaan menee Shopiteihinkin eriä puhelimia?

Kannattaa kysellä ympäriinsä kuka ottaisi vastuun tästä asiasta.
Käyttäjätaso 2
Käsittääkseni tuo kun shopitin kautta tilasin oli sama kuin olisi netistä tilannut sen puolesta, ja postitse se on tulossa eikä noudettavaksi shopitista eli siitä ei jää kiinni.

Juu odottelen mitä tuo aluejohtaja nyt vastaa jos vastaa, jotenkin sellanen kutina ettei nyt mennyt ihan niin kuin hänkään ajatteli tämä juttu kun lupasi että asia selvitetään kuntoon.
Käyttäjätaso 1
mr moderator mr moderator... when I get me phone, piti tällä viikolla tulla erä, eikö vieläkään ole tietoa?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Potatoe kirjoitti:
mr moderator mr moderator... when I get me phone, piti tällä viikolla tulla erä, eikö vieläkään ole tietoa?

Tällä viikolla -käsite käsittää päivät aina periaatteessa sunnuntaihin asti. Nyt on kuitenkin vasta tiistai ja jo ihmetellään miksi ei ole erää tullut 😃
Käsittääkseni 2.5. ilmoitettu "Odotamme saavamme seuraavat erät viikon kuluessa." tarkoittaa, että on kulunut jo 4 täyttä päivää käytettävissä olevista seitsemästä.

  • Ensimmäiset laitteet ovat saapuneet ja toimitettu ennakkotilaajille. Odotamme saavamme seuraavat erät viikon kuluessa joista saamme toimitettua lähes kaikki jäljellä olevat ennakkotilaukset. Tulemme alkuun toimittamaan laitteet ensisijaisesti ennakkotilaajille. Laitteet toimitetaan tilausjärjestyksessä. Päivitämme jono- ja saatavuustilannetta sitä mukaa kun saamme toimittajalta lisätietoa saapuvista eristä. / Päivitetty 2.5.2013
 Saunalahden nettikaupasta.

Mutta en tosiaan itsekään odottanut saavani puhelinta vielä tällä viikolla. Jos SL onnistuu sen lähettämään - posti kusee.
Ja ottaen huomioon, että torstai on vapari, niin turha niitä on tälle viikolle toivoa 😃
Moi.

Minua kiinostaisi tietää niiltä jotka ovat jo saaneet puhelimen, miten kuuluuvuus?

Minulla on ollut taas aika paljon htc one x ja SL kanssa kuuluvuus ongelmia. 

Asun Espoossa, mutta puheluista ei tahdo tulla mitään, pitää ottaa matkapuhelindata pois päältä, että pystyy puhumaan edes hetken ilman puhelun katkeamista.

Varsinkin jos ollaan alueella, missä on heikko 3g kuuluvuus Esim järvenperä/lippajärvi Espoossa.

Ja eikös monella muullakin merkilla varsinkin android pohjaiset puhelimet ole tätä SL yhteen sopivuus ongelmaa ollut?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Potatoe kirjoitti:

mr moderator mr moderator... when I get me phone, piti tällä viikolla tulla erä, eikö vieläkään ole tietoa?


Kyselin HTC Onen tilannetta vielä, ilmoitan kun saan tarkempaa tietoa toimituksista! 🙂
Käyttäjätaso 1
Hahah, no laitetaan vaikka kärsimättömyyden piikkiin, joka näissä olosuhteissa on vain suotavaa :D 

Mutta ihan tosissaan vaan olisin kalastellut tietoa. Ainakin jos itse olisin saamassa 200k arvoisen puhelinlastin toiselta puolelta palloa,  niin haluaisin olla tietoinen toimitusajoista yms. Ja voisin jopa olla halukas jakamaan sitä asiakkailleni.

Puhelin ei todennäkösemmin saavu näppeihin kun vasta joskus ensi viikolla, mutta olisi lohduttavaa kuulla koska SL saa sen postitettua. Näin ollen saisin karkean arvion omasta odotusajastin, joka paatoutuneena egoisitina on ainoa asia mielessä.

Pahimpana pelkona tässä nyt on että se "ensi viikolla"/"viikon kuluessa" pitäisi yhtä paljon paikkansa kun sen ensimmäisen erän toimitusajankohdat. No bueno.
Käyttäjätaso 1
Hei kiitos, tätä tässä haettiin!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
HTC Onen osalta tilanne on se, että toimitukset jatkuvat tänään ja huomenna! 🙂 Musta väri on myös tulossa myyntiin lähipäivinä. 
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
pleak313 kirjoitti:
HTC Onen osalta tilanne on se, että toimitukset jatkuvat tänään ja huomenna! 🙂 Musta väri on myös tulossa myyntiin lähipäivinä. 

no perhana...onko Mustan tulosta tarkempaa tietoa että koska mahdolliset toimitukset päästään aloittamaan? Mieluusti vaihtaisin viikonloppuna tehdyn hopeisen tilauksen mustaan.
JES VIHDOIN! 🙂
Käyttäjätaso 1
YEEEESSSS! 

Voisin hakea pullon kuoharia jolla sitten vastaanotan omani. It's the ONE! 

Kiitosket moderaattorille avusta.
Onkos moderaattorilla tietoa, että pitääkö meidän Elisa shopitista puhelimen tilanneiden nyt sitten laittaa uusi tilaus netin kautta ja näin ollen siirtyä jonon perälle, johtuen teidän osaamattomasta asiakaspalvelusta itse liikkeissä? Uskomatonta, jos näin olisi. Asiakasnumero löytyy omista tiedoista ja asuinpaikkaani lähimpään shopitiin olen Onen tilannut. 4G liittymä on ollut tosiaan käytössä 1.5 alkaen, joten pikapuoliin myös sitä tukeva puhelin olisi syytä saada, jottei tarvitsisi reklamoida laskutuksesta. Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Miten se asiakaspalvelu on ollut osaamaton? Kyllä se puhelin tulee joskus sinne shoppittiin jonne olet sen itse  tilannutkin.

Oma kokemus isoista firmoista on se että niiltä löytyy useita eri "jonoja" Esimerkkinä vaikkapa verkkokauppa.com jolla on saldot näkyvillä joka myymälälle.  Minkä takia sinulle pitäs suoda oikeus etuiluun toisessa tilausjonossa?
Käyttäjätaso 2
aario kirjoitti:
Miten se asiakaspalvelu on ollut osaamaton? Kyllä se puhelin tulee joskus sinne shoppittiin jonne olet sen itse  tilannutkin.

Oma kokemus isoista firmoista on se että niiltä löytyy useita eri "jonoja" Esimerkkinä vaikkapa verkkokauppa.com jolla on saldot näkyvillä joka myymälälle.  Minkä takia sinulle pitäs suoda oikeus etuiluun toisessa tilausjonossa?

Rautalankamalli:
Asiakas A tilaa tuotteen Verkkokauppa.comista 1.3

Asiakas B tilaa tuotteen Verkkokauppa.comin nettisivuilta 2.3

Onko oikein että Asiakkaan B tuote toimitettaisiin ensin? (Tässä ei tietenkään oteta huomioon mahdollisia toimitusaikoja jotka voivat mm. postin mukaan vaihdella, vaan aikaa jolloin tuote lähtee varastolta määrättyä paikkaa kohti)
Minkälaisia toimitusaikoja mustalle versiolle voidaan odottaa?

Osallistu keskusteluun