Koputus lakkasi toimimasta

  • 11 March 2020
  • 1 kommentti
  • 607 katselukerrat

Vaihdoin liittymätyypin, nyt ei toimi koputus

Pikainen apu tarpeen tarvitsen sitä oikeasti yritystoiminnassa


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Vaihdoin liittymätyypin, nyt ei toimi koputus

Pikainen apu tarpeen tarvitsen sitä oikeasti yritystoiminnassa

 

Moikka @no jopas ja tervetuloa OmaYhteisöön! Kyseessä oli ilmeisesti tuo numero, jonka olit merkannut profiiliisi? Mikäli tuo koputus ei toimi toisessakaan laitteessa, suosittelen olemaan suoraan yhteydessä Elisan Yritysasiakaspalveluun, sillä täällä OmaYhteisön puolella ei valitettavasti Yritysasiakaspalvelun osaajia löydy. Elisan Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot löydät tästä linkistä: https://yrityksille.elisa.fi/yhteystiedot