Koputus lakkasi toimimasta

  • 11 maaliskuu 2020
  • 1 kommentti
  • 270 katselukerrat

Vaihdoin liittymätyypin, nyt ei toimi koputus

Pikainen apu tarpeen tarvitsen sitä oikeasti yritystoiminnassa


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Vaihdoin liittymätyypin, nyt ei toimi koputus

Pikainen apu tarpeen tarvitsen sitä oikeasti yritystoiminnassa

 

Moikka @no jopas ja tervetuloa OmaYhteisöön! Kyseessä oli ilmeisesti tuo numero, jonka olit merkannut profiiliisi? Mikäli tuo koputus ei toimi toisessakaan laitteessa, suosittelen olemaan suoraan yhteydessä Elisan Yritysasiakaspalveluun, sillä täällä OmaYhteisön puolella ei valitettavasti Yritysasiakaspalvelun osaajia löydy. Elisan Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot löydät tästä linkistä: https://yrityksille.elisa.fi/yhteystiedot

Osallistu keskusteluun