Vastattu

Lasku

  • 19 helmikuu 2019
  • 1 kommentti
  • 403 katselukerrat

Laskuni on muuttunut edellisestä oudosti; toivon yhteydenottoanne
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 19 helmikuu 2019, 12:44

Tervetuloa OmaYhteisöön @esmeralda10!

Voit varata Elisalta soittoajan netistä tai olla suoraan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Laskun summa voi muuttua esim. maksusopimuksien takia. Myös esim. puhelinlaskulla veloitettavat mobiililiput, maksulliset sovellukset yms. voivat kasvattaa laskun loppusummaa.

Laskun voit tarkistaa OmaElisasta.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @esmeralda10!

Voit varata Elisalta soittoajan netistä tai olla suoraan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Laskun summa voi muuttua esim. maksusopimuksien takia. Myös esim. puhelinlaskulla veloitettavat mobiililiput, maksulliset sovellukset yms. voivat kasvattaa laskun loppusummaa.

Laskun voit tarkistaa OmaElisasta.

Osallistu keskusteluun