Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vanillja
Katso alkuperäinen viestiMiksi mms viestit eivät lähde vastaanottajalle?
Puhelin on Honor 6, eivätkä mms-viestit lähde eteenpäin. Vastauksena tulee " Error-sending-address-unresolved".
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Olisiko oheisen linkin takana olevasta ohjeesta apua:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/laiteohjeet/#!/device/honor/6/topic/kuvaviestit-mms/mms-asetukset/1
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/laiteohjeet/#!/device/honor/6/topic/kuvaviestit-mms/mms-asetukset/1
Olen asetukset laittanut noiden ohjeiden mukaan, muttei toimi siltikään:p
Hei!
Sinun pitää olla yhteydessä Elisan vikapalveluun, 24/7 palvelee. Voi olla, että pitää luoda liittymä uusiksi... sitten alkaa toimimaan. Itse EN uskalla edes MMS-viestejä lähettää, kun DNA veloittaa niistä 40 senttiä kappaleelta!!! Sillä rahalla saa ko. operaattorilla lähetettyä 5,71 tekstiviestiä!
Jos DNA kysyisi olenko tyytyväinen MMS-viestien hintaan, tiedät mitä vastaan!
Elisalle voi soittaa näin: 010 190 240.
Nyt soi Bioweapon - Time (Radio Edit).
Sinun pitää olla yhteydessä Elisan vikapalveluun, 24/7 palvelee. Voi olla, että pitää luoda liittymä uusiksi... sitten alkaa toimimaan. Itse EN uskalla edes MMS-viestejä lähettää, kun DNA veloittaa niistä 40 senttiä kappaleelta!!! Sillä rahalla saa ko. operaattorilla lähetettyä 5,71 tekstiviestiä!
Jos DNA kysyisi olenko tyytyväinen MMS-viestien hintaan, tiedät mitä vastaan!
Elisalle voi soittaa näin: 010 190 240.
Nyt soi Bioweapon - Time (Radio Edit).
Moikka @Kaalimaan kakara ja tervetuloa Omayhteisöön ☺️
Mikäli olet ohjeiden mukaan tarkistellut nuo MMS- asetukset itse puhelimesta, olisi liittymä syytä tosiaan tarkistella täällä meidän päässä tarkemmin. Voit lisäillä profiiliin asiakasnumerosi ja huikata meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi puhelinnumerosi niin tutkitaan asia. Mikäli viestit ovat aikaisemmin toimineet, voi SIM korttia testailla toisessa puhelimessakin jos sellainen saavilta löytyy helposti.
Mikäli olet ohjeiden mukaan tarkistellut nuo MMS- asetukset itse puhelimesta, olisi liittymä syytä tosiaan tarkistella täällä meidän päässä tarkemmin. Voit lisäillä profiiliin asiakasnumerosi ja huikata meille yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi puhelinnumerosi niin tutkitaan asia. Mikäli viestit ovat aikaisemmin toimineet, voi SIM korttia testailla toisessa puhelimessakin jos sellainen saavilta löytyy helposti.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi