terv. tumpelo
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus
Eihän liittymään ole asetettu dataestoa?
Tarkista estot Oma Elisasta. Valitse liittymänumero vasemmasta palstasta ja etsi välilehdeltä puk-koodit ja estot otsikko datasiirto. Eihän estä kaikki datasiirto ole ruksia?
Puhelimen tulisi arpoa internet-yhteyden asetukset automaattisesti oikein, mutta mikäli näin ei ole tapahtunut, tarkista puhelimen yhteysasetuksista, että APN, access point name, on internet.
Ilmoitus vain hätäpuhelut sallittuja tosin viittaisi siihen, että liittymä on suljettu tai sim-kortti on viallinen. Toki myös itse puhelinkin voi olla rikki.
Katso alkuperäinen viesti
Tarkista estot Oma Elisasta. Valitse liittymänumero vasemmasta palstasta ja etsi välilehdeltä puk-koodit ja estot otsikko datasiirto. Eihän estä kaikki datasiirto ole ruksia?
Puhelimen tulisi arpoa internet-yhteyden asetukset automaattisesti oikein, mutta mikäli näin ei ole tapahtunut, tarkista puhelimen yhteysasetuksista, että APN, access point name, on internet.
Ilmoitus vain hätäpuhelut sallittuja tosin viittaisi siihen, että liittymä on suljettu tai sim-kortti on viallinen. Toki myös itse puhelinkin voi olla rikki.