Vika ilmoitus joka tulee tuossa sovelluksen "käynnistys ruudussa", kun aluksi hetken "latailee" tms on:
"Virhe
Sovelluksessa tapahtui virhe. Haluatko lopettaa vai yrittää uudestaan?"
ja napit "Lopeta" & "Yritä uudelleen"
Ei mitään vaikutusta vaikka 20x retryää samaa vaan herjaa, apua!?
/EDIT:
Lisättäköön se että kyse ei ole vain tämänpäiväisestä ongelmasta, vaan ongelma kestänyt vähintään useamman viikon.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dobermann
Ja juuri kun olimme saaneet Mobiili Oma Saunalahti -sovellusperheeseen vihdoin kattavan platform-tuen, kävi ilmi että uusi MLK-palvelumme Perus 2M kaataa backendin.
Vika koskee kaikkia platformeja, kaikkia liittymiä joilla 2M MLK, ja on siis meidän päässä. Asiaa korjataan. Kiitos ilmoituksesta ja kärsivällisyydestänne.
Katso alkuperäinen viesti
Vika koskee kaikkia platformeja, kaikkia liittymiä joilla 2M MLK, ja on siis meidän päässä. Asiaa korjataan. Kiitos ilmoituksesta ja kärsivällisyydestänne.