Kysymys

Mobiiliturva ei hyväksy voimassaolevaa tilauskoodia.

  • 22 tammikuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 1333 katselukerrat

Olin asentanut ja aktivoinut mobiiliturvan puhelimeeni (Samsung Galaxy S5) onnistuneesti sekä käyttänyt sitä jo tovin ilman ongelmia. Nyt kuitenkin puhelimessa viesti että "mobiiliturva ei aktivoitu" ja uudelleenasennuskaan ei auta. Käytin OmaElisan kautta uudelleenasennusta tekstiviestin kautta ja sain siinä saman tilauskoodin mikä minulla oli jo aiemminkin käytössä, mutta sama ongelma jatkui. Aktivoinnissa tulee vain viesti että "Tilauskoodia ei voi siirtää laitteeseen".

Mistä voin saada uuden koodin kun kerran tuo vanha ei suostu toimimaan vaikka tilaus siinä on voimassa sekä laskut maksettu? Sama koodi on myös käytössä tablet-tietokoneessani (3 lisenssin tilaus niin pitäisi toimia puhelimessakin sen lisäksi samaan aikaan) ja siinä ei tätä ongelmaa ole.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Tervetuloa palstalle JeremyVonK :)

OmaSaunalahti näkymässä sinulla näkyy 2 laitteella olevan tietoturvapalvelu. Saitko ongelman nyt poistumaan?
Ongelma ei ole poistunut. Kaksi laitetta näkyi ongelman alkaessakin, mutta siltikään puhelimeni tietoturva ei aktivoidu. Ainut mikä on muuttunut on että nyt saan virheviestin "Päivityspalvelu ei voi todentaa tilaustasi" yrittäessäni aktivointia.

Osallistu keskusteluun