Vastattu

Mobiilivarmenne ei toimi

  • 26 tammikuu 2020
  • 1 kommentti
  • 571 katselukerrat

Olen käyttänyt mobiilivarmennetta viime kesästä alkaen.

Nyt yhtäkkiä varmenne ei enää toimi, palveluissa sanotaan, että

“antamallasi puhelinnumerolla ei löytynyt rekisteröityä käyttäjää”.

Olen yrittänyt useana päivänä ja käynnistänyt puhelimen uudelleen,

mutta edelleenkään varmenne ei toimi. Puhelin on sama kuin ennenkin.

Mitä tehdään?

Soitin jo tukeenne ja sieltä kehotettiin käymään Elisa-myymälässä,

mutta asun 65 km:n päässä lähimmästä myymälästä ja tarvitsen

varmennetta työssäni koko ajan, joten olisiko asiaan jotain helpompaa ratkaisua?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi HerraParta 27 tammikuu 2020, 16:35

Olen käyttänyt mobiilivarmennetta viime kesästä alkaen.

Nyt yhtäkkiä varmenne ei enää toimi, palveluissa sanotaan, että

“antamallasi puhelinnumerolla ei löytynyt rekisteröityä käyttäjää”.

Olen yrittänyt useana päivänä ja käynnistänyt puhelimen uudelleen,

mutta edelleenkään varmenne ei toimi. Puhelin on sama kuin ennenkin.

Mitä tehdään?

Soitin jo tukeenne ja sieltä kehotettiin käymään Elisa-myymälässä,

mutta asun 65 km:n päässä lähimmästä myymälästä ja tarvitsen

varmennetta työssäni koko ajan, joten olisiko asiaan jotain helpompaa ratkaisua?

 

Moikka Raija2019 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Kuulostaapa tosi harmilliselta tämä juttu :slight_frown:  tässä voisi olla paikallaan vilkaista vähän asiakastietojsi, että siellä on varmasti kaikki kunnossa. Lisäätkö asiakasnumerosi (löytyy laskulta ja OmaElisan Sopimukset -sivulta) profiilisi ja laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin katsotaan asiaa tarkemmin?

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 2

Olen käyttänyt mobiilivarmennetta viime kesästä alkaen.

Nyt yhtäkkiä varmenne ei enää toimi, palveluissa sanotaan, että

“antamallasi puhelinnumerolla ei löytynyt rekisteröityä käyttäjää”.

Olen yrittänyt useana päivänä ja käynnistänyt puhelimen uudelleen,

mutta edelleenkään varmenne ei toimi. Puhelin on sama kuin ennenkin.

Mitä tehdään?

Soitin jo tukeenne ja sieltä kehotettiin käymään Elisa-myymälässä,

mutta asun 65 km:n päässä lähimmästä myymälästä ja tarvitsen

varmennetta työssäni koko ajan, joten olisiko asiaan jotain helpompaa ratkaisua?

 

Moikka Raija2019 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Kuulostaapa tosi harmilliselta tämä juttu :slight_frown:  tässä voisi olla paikallaan vilkaista vähän asiakastietojsi, että siellä on varmasti kaikki kunnossa. Lisäätkö asiakasnumerosi (löytyy laskulta ja OmaElisan Sopimukset -sivulta) profiilisi ja laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin katsotaan asiaa tarkemmin?

Osallistu keskusteluun