Oikeata asiakaspalvelua

  • 28 toukokuu 2018
  • 8 kommenttia
  • 435 katselukerrat

Tervehdys! Asioin tänään Turun Hansa kauppakeskuksessa ja siellä pari edustamaanne henkilöä hengaili. Myymässä??? Pari vastausta sain esittämääni kysymykseen: edullisin 4G liittymä rajattomin käyttö oikeuksin. no vastaus: mikä on ongelma, johon vastasin että hinta ja kun kerroin tuon niin vastaus oli että sun pitää vaihtaa operaattoria!!! Aika 28.5 klo jotakuinkin 16.25 nuo heput eivät taida ymmärtää asiakaspalvelusta yhtään mitään! Meneekö yrityksellä nimeltä Elisa niin hyvin että voidaan menettää asiakkuuksia???? Tämä minun siirtyminen toisen operaattorin liittymiin on nyt todella lähellä, siis todella!!! Olen tottunut käyttämään elisaa, mutta en todellakaan tai se ei nyt sitten ole se "must" vaihtoehto. Saattaa jäädä muutakin kauppaa saamatta, koska ajattelin ostaa uuden puhelimen. Jotta näin!

Ei niinkään ystävällisin terveisin


8 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Valinnanvapaus on hieno asia jota tulee käyttää viisaasti. Elisalta meidän perheelle tulee kaikki ja ei kyllä viitsitä kympin eroja miettiä,silloin kun laatu ja kaikki pelaa.
Tässä nyt lähinnä on kyse tuosta aivan loistavasta asiakaspalvelusta. Jolla nuo tyypit halusi minut toisen operaattorin asiakkaaksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No kuulostaapa kyllä kertakaikkiaan ikävältä tilanteelta 😞 Olen pahoillani, että vastaus oli tuollainen. Laitan tästä ilman muuta palautetta eteenpäin ko. pisteen esimiehelle. Tilanne tullaan siis käymään läpi kyseisten henkilöiden kanssa.

Oliko kyse nimenomaan myyntipisteestä vai ihan Elisan myymälästä?
Käyttäjätaso 2
Vähän aikaa sitten jo luulin että Elisa parantanut kokonaisuutena tapojaan. Väärin kuvittelin.
Juuri lopettivat mm. noin päivän varoitusajalla Elisa viihteessä palvelut. Tästä lisää muualla keskusteluissa.

Siis päivän varoitusajalla tekivät palveluun muutokset, jonka johdosta ainoa vaihtoehto meillä on irtisanoa liittymä ja hukata kaikki nauhoitetut elokuvat. Tämä ei voi olla yksittäisen henkilön toimenpide vaan Elisan yleinen linjaus ja asenne, että päivä riittää siirtymäajaksi, jossa itse pidän vähintään 2 kk siirtymää ehdottomana miniminä.

Syy ettei viihde toimi ilman tätä lopetettua palvelua on että luvattu 5-50M toimii 0,5-1M nopeuksilla iltaisin ja vkl. Parannus aikaisintaan ehkä vuoden vaihteen jälkeen jos sittenkään - yleensä siirtyy.
Käyttäjätaso 2
Lisään vielä että yksittäiset as.palvelijat ovat kyllä ihan ok ja auttavat, mutta harmi että yleinen linjaus pilaa kaiken. Esim. MItsin asenteella asiat korjaantuvat, mutta tällaisia auttavia henkilöitä ja asiakkaan ongelmia ymmärtäviä henkilöitä Elisalla vain on liian vähän. Ja ehkä vikaa on enemmän johdossa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Vähän aikaa sitten jo luulin että Elisa parantanut kokonaisuutena tapojaan. Väärin kuvittelin.
Juuri lopettivat mm. noin päivän varoitusajalla Elisa viihteessä palvelut. Tästä lisää muualla keskusteluissa.

Siis päivän varoitusajalla tekivät palveluun muutokset, jonka johdosta ainoa vaihtoehto meillä on irtisanoa liittymä ja hukata kaikki nauhoitetut elokuvat. Tämä ei voi olla yksittäisen henkilön toimenpide vaan Elisan yleinen linjaus ja asenne, että päivä riittää siirtymäajaksi, jossa itse pidän vähintään 2 kk siirtymää ehdottomana miniminä.

Syy ettei viihde toimi ilman tätä lopetettua palvelua on että luvattu 5-50M toimii 0,5-1M nopeuksilla iltaisin ja vkl. Parannus aikaisintaan ehkä vuoden vaihteen jälkeen jos sittenkään - yleensä siirtyy.


Pahoittelut lyhyestä varoitusajasta tuon suhteen. Kyseessä ei varsinaisesti ole Elisa Viihteeseen kuuluva palvelu ja jatkossakin Elisalla on Viihteen API, johon kolmannet osapuolet voivat myös jatkossa tehdä omia sovelluksiaan. Aivan siis kuten ennenkin. 🙂 Paitsi, nyt Elisa tarjoaa tähän myös tukea ja apua. Aiemmin ei evääkään liikautettu noiden suhteen.
Että ei se täysin susi muutos ollut. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Valinnanvapaus on hieno asia jota tulee käyttää viisaasti. Elisalta meidän perheelle tulee kaikki ja ei kyllä viitsitä kympin eroja miettiä,silloin kun laatu ja kaikki pelaa.

Kyllä minä ainakin katson hintaa. Mulla on 3 liittymää ja jos vaihtaisin Elisan vastaaviin, niin maksaisin vuodessa 468 € enemmän. Tuolla hinnalla saa jo viikon etelänmatkan.
Käyttäjätaso 2
Valinnanvapaus on hieno asia jota tulee käyttää viisaasti. Elisalta meidän perheelle tulee kaikki ja ei kyllä viitsitä kympin eroja miettiä,silloin kun laatu ja kaikki pelaa.

Laatu ja mikään ei meillä pelaa Elisan kanssa. Luvattu 50M yhteys (5-50M vaihteluväli) toimii juuri tällä hetkelläkin 2M nopeudella ja pahimmillaan alle 1M.

Elisa viihteestä ei ole enää mitään apua, kun yllätäen alle 24h varoitusajalla lopettivat rajapinnan. Selvityksen alla on tallentavat digiboksit, joiden tallenteita voi siirtää katsottavaksi suoraan VLC-playerillä.

Täällä hyvää keskustelua vaihtoehdoista - itse asiassa Elisan palvelumaksuilla näitä laitteita hankkii hetkessä omaksi. Tyhmää kun ei ole aiemmin tullut hommattua.
https://palsta.elisa.fi/elisa-viihde-sovellus-ja-nettipalvelu-16/vaihtoehtoja-elisa-viihteelle-510898/index1.html#post579595

Osallistu keskusteluun