Vastattu

OnePlus 2 takuu ja huolto

  • 25 toukokuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 2526 katselukerrat

Hei! Miten toimii käytännössä OnePlus 2 laitteen takuuhuolto? Voiko laitteen tuoda Elisalle, josta se toimitetaan takuuhuoltoon? Entä muut mahdolliset huollot (takuuseen kuulumattomat), esim. rikkoontuneen näytön vaihto, onnistuuko liikkeen kautta? Liikkeessä eivät osanneet vastata joten jos täältä saisi vastauksen. Kiitos!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 26 toukokuu 2016, 10:35

Huoltopyynnöt menee menee Oneplus ohjeistuksen https://oneplus.net/fi/support mukaan. Elisa vastaa myymästään laitteesta kuitenkin kuluttajasuojalain mukaisesti. Takuuasioissa voit siis olla myös myymälään yhteydessä, mutta mekin käytämme täysin samaa prosessia tällä hetkellä kuin asiakkaat OnePlus suuntaan ja tällöin myymälä välissä hidastaa entisestään prosessia.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Kyllä nekin pitäisi lähteä liikkeen kautta huoltoon. Mikäli vika ei kuulu takuun piiriin, tulee huollosta lasku korjauksesta, mikäli asiakas haluaa korjauksen.

Itse aiheutetut viat (pudotus, puristus, kosteus tms) eivät kuulu takuun piiriin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Huoltopyynnöt menee menee Oneplus ohjeistuksen https://oneplus.net/fi/support mukaan. Elisa vastaa myymästään laitteesta kuitenkin kuluttajasuojalain mukaisesti. Takuuasioissa voit siis olla myös myymälään yhteydessä, mutta mekin käytämme täysin samaa prosessia tällä hetkellä kuin asiakkaat OnePlus suuntaan ja tällöin myymälä välissä hidastaa entisestään prosessia.

Osallistu keskusteluun