OnePlus 3 - karmea tuki

  • 23 heinäkuu 2016
  • 26 kommenttia
  • 11450 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

26 kommenttia

Ajattelin jakaa oman kokemuksen Oneplus 3 korjauksesta, joka on ostettu Elisalta. Ilmeisesti Oneplus osaa nyt käsitellä näitä Elisan asiakkaita paremmin, koska näyttöni meni rikki noin viikko sitten, jonka jälkeen otin heti Oneplussaan suoraa yhteyttä heidän sivujen kautta ja selitin tilanteen, sekä kerroin ostaneeni laitteen Elisalta. He pyysivät kuvan takuutodistuksesta, jonka jälkeen he tekivät korjauspyynnön laitteelle. Seuraavana päivänä sain UPS:lta lähetystä varten tarvittavat dokumentit, jonka jälkeen toimitin laitteen UPS:n toimipisteelle, josta puhelin siirtyi 12 tunnissa perille Puolaan CTDI:lle, josta tänään sain tarkemman kuvauksen korjauksen tarpeesta ja hinnaksi tuli lopulta 90,54e. Korjauksen ja hinnan hyväksyntä netissä, maksu verkkopankista ja nyt odotellaan, että saavat korjattua ja lähettävät laitteen takaisin. Kaikinpuolin positiivinen kokemus koko korjausrumba! Eli ainakaan nykyään ei tarvi pelätä Elisalta ostaessa, ettei laitetta saisi korjaukseen. :8 Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Siis maksaako Oneplus 3:n näytön vaihtaminen OP:n kautta vain 90 euroa?


Jep! Tai ainakin lasin vaihto, en osaa sanoa mitä kaikkea vaihtavat... "Laskussa" luki tälläiset:

Motherboard top cover assembly EA017 glacier grey( for after-service ) - 69,93 EUR

Service cost - 20,91 EUR

Mutta joka tapauksessa suhteellisen edullinen korjaus... :8 alla kuva miltä luuri näytti...



Mites muilla onko ollu samankaltaisia kokemuksia huollosta ?
Jos näinki halvalla oneplus itse suorittaa näytön korjauksen niin eipä sitä kannata missään muualla korjauttaa ja takuukin mitä ilmeisimmin säilyy.
Vaimolla 2 viikkoa vanha oneplus 3t meni ja tippui jonka seurauksena näyttö pirstaleina...eiköhän se ole parempi olla suoraa oneplussaan yhteydessä niin saa halvimmalla näytön korjattua.

Osallistu keskusteluun