Vastattu

PALVELUASETUS OHJEET SAMSUNGXCOVERILLE?

  • 31 July 2020
  • 4 kommenttia
  • 422 katselukerrat

VAIHDOIN TELIALTA ELISALLE - PUHELIN SAMSUNG XCOVER3 MALLI SM-G388F KÄYTTIS ANDROID 5.1.1 - TULI ILMOITUS ETTEI ASETUKSIA TOIMITETA AUTOMAATTISESTI PUHLIMEENI. ELI NETTI EI TOIMI, EIKÄ ESIM TULEVAT VIESTIT NÄY MM. PANKKIASIOIHIN TARVITTAVAT KOODIT. MISTÄ LÖYTYY OHJEET JOLLA SAAN TARVITTAVAT ASETUKSET. OHJEISTETAAN KATSOTAAN INTERNETISTÄ.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LAATUTÄTI 1 August 2020, 13:27

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Mahtaisko täältä jostain löytyä? 

Kiitos vinkistä mutta ei löydy juuri minun malliini - hieman samantyyppiseen kyllä. Tunti jos toinenkin on mennyt sen ohjeen kanssa - omagurulle soitin mutta siitä ei lisäarvoa tarpeeksi että maksaisin sen hinnan. Käyn huomenna paikallisessa kaupassa jos osaavat/kykenevät neuvomaan , jos ei, se on sgoodbye - palaan entiseen operaattoriin. Kyllä tuollaiset tiedot pitää etukäteen informoida asiakkaalle jos on vasta-aiheita automatiikalle. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tervetuloa OmaYhteisöön @LAATUTÄTI 

On niin vanha tuo Android 5 Lollipop (julkaisu 15. lokakuuta 2014), että eihä tuoho ole tullut 4.v mitään päivityksiäkään, niin ei mikään ihme ettei tullut automaattisesti asetuksia puhelimeen.
Voipa käydä niinkin, että Telialtakaan et niitä enään saa, jos sinne takaisin siirryt.

Nämäkö ohjeet ei toimi puhelimessasi 

 

 

 

 

 

Kaikki päivitykset olen hoitanut mitä vaan osannut ja voinut. Niin, nuo ohjeet ei osu tähän puhelimeen mutta luovimalla osan tiedoista sai tehtyä. Ydinsyy selvisi - Fsecure freedome tulee päälle automaattisesti kännyn avauksessa - kun otti sen pois päältä, sai toimimaan. Jos tulee vastaavanlaisia juttuja, kandee tarkistuttaa onko tietoturvaohjelma tulppana. 

Telian suhteen olin ennakoiva- olen lähettänyt kyselyn , mutta en enää harkitsekaan vaihtoa. Tämä pelittää nyt hyvin - hermo meinasi mennä koska raha-asioita piti päästä hoitamaan. 

Kauniiksi lopuksi asian vierestä - yleensäkin tekniikka puolella laite - ohjelmisto yhteensopivuuden elinkaari on liian lyhyt - sen oivaltaa viimeistään siinä vaiheessa kun pienistä tuloista joutuu itse kustantamaan asioita ja setvimään toimivuutta - puhumattakaan siitä isosta seikasta mikä jätemääsä kertyy kännyköistä. 

Hyvää päivän jatkoa :sunglasses: