Vastattu

Puhelimen takuuhuolto

  • 15 syyskuu 2019
  • 1 kommentti
  • 656 katselukerrat

Moi,

Elisan verkkokaupasta toukokuussa 2018 ostettu Nokia 6 -puhelin hajosi eilen. Puhelin meni aivan pimeäksi suoraan käyttäessä eli ei tippunut tms.

Nokian mukaan takuu on voimassa; tarkistin IMEI-koodilla.

Kysymys kuuluukin, että minne Tampereella vien puhelimen takuuhuoltoon ja mitä todisteita tarvitsen siitä, että takuu on voimassa?

Takuutodistus näkyy kyllä OmaElisassa omissa tiedoissa.

Täytyy sanoa, että ennen se chat-palvelu oli paljon parempi eli ei tämä ainakaan parannus ole asiakaspalveluun.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 15 syyskuu 2019, 10:51

Moi,

Elisan verkkokaupasta toukokuussa 2018 ostettu Nokia 6 -puhelin hajosi eilen. Puhelin meni aivan pimeäksi suoraan käyttäessä eli ei tippunut tms.

Nokian mukaan takuu on voimassa; tarkistin IMEI-koodilla.

Kysymys kuuluukin, että minne Tampereella vien puhelimen takuuhuoltoon ja mitä todisteita tarvitsen siitä, että takuu on voimassa?

Takuutodistus näkyy kyllä OmaElisassa omissa tiedoissa.

Täytyy sanoa, että ennen se chat-palvelu oli paljon parempi eli ei tämä ainakaan parannus ole asiakaspalveluun.

Voit viedä puhelimen lähimpään Elisan liikkeeseen Tampereella ja heillä pitäisi olla kaikki tarvittavat tiedot takuu mukaan lukien. Siis löytyvät asiakastiedoillasi ja et tarvitse mitään erillistä takuutodistusta , kun laite on ostettu Elisalta.

Jos oikein hyvä tuuri käy , niin mahdollisesti saat liikkeestä tilapäispuhelimen siksi aikaa , kun omasi on takuuhuollossa.

https://elisa.fi/myymalat/
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Moi,

Elisan verkkokaupasta toukokuussa 2018 ostettu Nokia 6 -puhelin hajosi eilen. Puhelin meni aivan pimeäksi suoraan käyttäessä eli ei tippunut tms.

Nokian mukaan takuu on voimassa; tarkistin IMEI-koodilla.

Kysymys kuuluukin, että minne Tampereella vien puhelimen takuuhuoltoon ja mitä todisteita tarvitsen siitä, että takuu on voimassa?

Takuutodistus näkyy kyllä OmaElisassa omissa tiedoissa.

Täytyy sanoa, että ennen se chat-palvelu oli paljon parempi eli ei tämä ainakaan parannus ole asiakaspalveluun.

Voit viedä puhelimen lähimpään Elisan liikkeeseen Tampereella ja heillä pitäisi olla kaikki tarvittavat tiedot takuu mukaan lukien. Siis löytyvät asiakastiedoillasi ja et tarvitse mitään erillistä takuutodistusta , kun laite on ostettu Elisalta.

Jos oikein hyvä tuuri käy , niin mahdollisesti saat liikkeestä tilapäispuhelimen siksi aikaa , kun omasi on takuuhuollossa.

https://elisa.fi/myymalat/

Osallistu keskusteluun