Vastattu

Puhelua ei näy näytöllä enkä siis pysty vastaamaan!

  • 14 toukokuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 1564 katselukerrat

Minulla on Nokia 6.1. Androidin käyttöjärjestelmäversio on 9. Minulla on jo muutaman viikon ajan puhelin ollut sellaisessa tilassa, että kun joku soittaa niin soittoääni kyllä kuuluu, mutta puhelimen näytöllä soittoa ei näy. Vaikka painan Puhelin sovellusta niin sieltäkään en saa tulevaa soittoa näkyviin eli en pysty vastaamaan tulevaan puheluun. Saan tietää minulle soittaneen puhelinnumeron Puhelin-sovelluksen Äskeiset-kohdasta vasta sitten kun soittaja on lopettanut soittoyrityksensä. En tiedä, mikä on puhelimen asetuksissa mennyt vikaan kun en siis pysty vastaanottamaan puhelua. Voisiko joku auttaa, miten saan ongelman korjattua asetuksissa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi k96eanko 14 toukokuu 2019, 22:15

En edelleenkään tiedä, mistä vika johtui. Mutta ongelma korjaantui kun tein uuden järjestelmäpäivityksen puhelimeeni.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi @k96eanko !

Toivottavasti jollain viisaammalla on tarjota sinulle vastaus, kun itse en ole tuota puhelinta käyttänyt. Löytyisikö täältä mitään käyttökelpoista ohjetta (software reset esimerkiksi) ?
En edelleenkään tiedä, mistä vika johtui. Mutta ongelma korjaantui kun tein uuden järjestelmäpäivityksen puhelimeeni.
Mulla on sellainen ongelma, että Nokia 3 :lla voi soittaa Latviasta Suomeen mulle, mutta Latvian päässä oleva Nokia tuuttaa varattua. Käynnistetty uudelleen puhelimet uudelleen molemmissa päissä ja OmaElisassa laitettu liittymä poikki ja kytketty uudelleen, puhelimen siirrot poistettu. Silti tuuttaa varattua, milläs saisi varatun puhelimen ottamaan vastaaan, joka ei ole varattu.
Vika tuli tänään noin ilta kahdeksan aikoihin.
Käyttäjätaso 3
@Käyttäri Onko OmaElisasta tarkastettu myös, että ei ole Latvian päässä olevalla liittymällä mitään ulkomaan estoja päällä? Ja ettei vaan ole puhelimessa suoraan estetty saapuvia puheluita?
Laita myös asiakasnumero tonne sun profiiliin niin päästään myös mekin tarkemmin kattoo mikä tilanne liittymällä on? 🙂

Osallistu keskusteluun