Vastattu

S20+ / Ultra Galaxy Buds+ tarjous/kampanja


Moikka! Onko joku ostanut S20+ tai S20 Ultran 15.6  tai sen jälkeen?

Samsungilla on kampanja; osta S20+ tai S20 Ultra ajalla 15. -28.6. niin saat Galaxy Buds+ kuulokkeet hintaan 19e.

Mulla ei ikinä ilmestynyt mitään kuponkia tms Samsung Members appiin ja asia onkin nyt sitten selvityksessä Samsungin asiakaspalvelussa.

Ostin puhelimen Elisalta 16.6. ja odotin Samsungin aspan neuvon mukaan 5 kokonaista päivää, mutta siltikään tuota koodia/linkkiä tms ei ilmestynyt sovellukseen.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 25 June 2020, 09:22

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

16 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka! Onko joku ostanut S20+ tai S20 Ultran 15.6  tai sen jälkeen?

Samsungilla on kampanja; osta S20+ tai S20 Ultra ajalla 15. -28.6. niin saat Galaxy Buds+ kuulokkeet hintaan 19e.

Mulla ei ikinä ilmestynyt mitään kuponkia tms Samsung Members appiin ja asia onkin nyt sitten selvityksessä Samsungin asiakaspalvelussa.

Ostin puhelimen Elisalta 16.6. ja odotin Samsungin aspan neuvon mukaan 5 kokonaista päivää, mutta siltikään tuota koodia/linkkiä tms ei ilmestynyt sovellukseen.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?

Oliko sieltä Samsungilta kuulunut mitään vastausta? Tosiaan useita päiviä siinä voi mennä, että etu ilmestyy sinne Members sovellukseen. 

Olit varmaan jo näiden ohjeiden mukaan kokeillut etua käyttää mutta laitan ne silti jos tänne sattuu joku muukin ihmettelemään asiaa :) 

 

  1. Avaa Samsung Members -sovellus uudella puhelimellasi ja kirjaudu sisään Samsung-tililläsi.

  2. Napsauta tarjousta. Ota huomioon, että voi mennä useita päiviä puhelimen käyttöönoton jälkeen, ennen kuin tarjous näkyy sovelluksessa.

  3. Valitse "Lataa lahjakortti".

  4. Klikkaa linkkiä päästäksesi Samsungin verkkokauppaan.

  5. Valitse "Lisää ostoskoriin" valkoisten Galaxy Buds+ -kuulokkeiden -sivulla (SM-R175NZWANEE).

  6. Syötä "Ostoskärrysi"-sivulla lahjakorttisi koodi "Kampanjakoodi"-kohtaan. Hinta päivittyy automaattisesti kampanjahinnaksi.

  7. Tarjous on hyödynnettävä Samsung Members -sovelluksessa 15.6.-19.7.2020 välisenä aikana. Tarjous on voimassa kerran laitetta kohden ja ainoastaan ostoksille, jotka tehdään kampanja- aikana. Tarjous on voimassa niin pitkään kuin tavaraa riittää. Tuotteiden loppuessa tarjous päättyy ennen mainittua päättymispäivää.

Samsungilta pyysivät muutamia tietoja puhelimesta ym ja eskaloivat asian eteenpäin pari päivää sitten. Nyt vaan odottelen vastausta.

Moikka! Onko joku ostanut S20+ tai S20 Ultran 15.6  tai sen jälkeen?

Samsungilla on kampanja; osta S20+ tai S20 Ultra ajalla 15. -28.6. niin saat Galaxy Buds+ kuulokkeet hintaan 19e.

Mulla ei ikinä ilmestynyt mitään kuponkia tms Samsung Members appiin ja asia onkin nyt sitten selvityksessä Samsungin asiakaspalvelussa.

Ostin puhelimen Elisalta 16.6. ja odotin Samsungin aspan neuvon mukaan 5 kokonaista päivää, mutta siltikään tuota koodia/linkkiä tms ei ilmestynyt sovellukseen.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?

Oliko sieltä Samsungilta kuulunut mitään vastausta? Tosiaan useita päiviä siinä voi mennä, että etu ilmestyy sinne Members sovellukseen. 

Olit varmaan jo näiden ohjeiden mukaan kokeillut etua käyttää mutta laitan ne silti jos tänne sattuu joku muukin ihmettelemään asiaa :) 

 

  1. Avaa Samsung Members -sovellus uudella puhelimellasi ja kirjaudu sisään Samsung-tililläsi.

  2. Napsauta tarjousta. Ota huomioon, että voi mennä useita päiviä puhelimen käyttöönoton jälkeen, ennen kuin tarjous näkyy sovelluksessa.

  3. Valitse "Lataa lahjakortti".

  4. Klikkaa linkkiä päästäksesi Samsungin verkkokauppaan.

  5. Valitse "Lisää ostoskoriin" valkoisten Galaxy Buds+ -kuulokkeiden -sivulla (SM-R175NZWANEE).

  6. Syötä "Ostoskärrysi"-sivulla lahjakorttisi koodi "Kampanjakoodi"-kohtaan. Hinta päivittyy automaattisesti kampanjahinnaksi.

  7. Tarjous on hyödynnettävä Samsung Members -sovelluksessa 15.6.-19.7.2020 välisenä aikana. Tarjous on voimassa kerran laitetta kohden ja ainoastaan ostoksille, jotka tehdään kampanja- aikana. Tarjous on voimassa niin pitkään kuin tavaraa riittää. Tuotteiden loppuessa tarjous päättyy ennen mainittua päättymispäivää.

Tosiaan apissa näkyy kampanjamainos. Sitä kun klikkaa tulee sivu missä lukee pienellä ehdot ja nappi "Lue lisää". Sitä klikkaamalla päätyy Samsungin verkkokauppaan ostamaan puhelimen, ei siis kuulokkeita. Kyseisellä sivulla ei mainita tästä kampanjasta sanallakaan vaan sen sijaan mainostetaan hyvitystarjousta antaessasi vanhan puhelimen vaihdossa Samsungille.

Omasta profiilista Members apissa ei löydy yhtään etukuponkia (oletan että tuolta pitäisi löytyä se "lataa lahjakortti" -kohta. Mutta ei ole.

Tätä nyt sitten mitä ilmeisemmin selvittelevät.

Juuri sama ongelma täälläkin

Sama juttu täällä. 18.6 ostin luurin ja nyt viikon päästä ei ole vielä näkynyt.

Sovelluksessa näkyy kyllä noi tarjoukset ja kun klikkaa niin vie ostamaan uutta puhelinta.

 

Samsungin asiakaspalvelu ei myöskään tunnu vastaavan.

Sama juttu täällä. 18.6 ostin luurin ja nyt viikon päästä ei ole vielä näkynyt.

Sovelluksessa näkyy kyllä noi tarjoukset ja kun klikkaa niin vie ostamaan uutta puhelinta.

 

Samsungin asiakaspalvelu ei myöskään tunnu vastaavan.

Kokeilitko ottaa aspaan yhteyttä Membersin chatin kautta? Mulla toimi sitä kautta näppärästi. Sieltä "pyydä apua" valikon kautta (näytön alareunassa keskellä).

Sama juttu täällä. 18.6 ostin luurin ja nyt viikon päästä ei ole vielä näkynyt.

Sovelluksessa näkyy kyllä noi tarjoukset ja kun klikkaa niin vie ostamaan uutta puhelinta.

 

Samsungin asiakaspalvelu ei myöskään tunnu vastaavan.

Kokeilitko ottaa aspaan yhteyttä Membersin chatin kautta? Mulla toimi sitä kautta näppärästi. Sieltä "pyydä apua" valikon kautta (näytön alareunassa keskellä).

 

Otin luurin kautta sinne eka ja sitten vielä erikseen nettisivun kautta. Sama sivuhan se on mutta en saanut muuta kuin botin “palvelemme kohta” vastauksen kun kirjottelin.

Ei oo viikkoon kuulunut mitään niin laitoin Samsungille uudestaan viestiä...olishan se kiva saada ostettuakin ne tarjoushintaset kuulokkeet

Nyt kun sain itse kanssa yhteyden tukeen, sain myös lisävinkin. Eli puhelimen käyttöliittymän kielen pitää olla suomi ja jos ei ole niin pitää nollata sovelluksen muisti. Niin ja pitää olla pohjoismainen liittymä aktivoituna. Veikkaan että toi käyttöliittymän kieli aiheuttaa monella ongelman.

 

En ole myös itse kuitenkaan saanut tarjousta ja veikkaan että se ei tulekaan ellei sitten tuen kautta johon nyt laitoinkin kaikki tiedot ostosta. Kampanjassahan on lunastusaikaa vielä muutama viikko, mutta ostoaika on ummessa. Oma usko ei riitä että sovellus osaa etsiä laitteen kirjautumispäivän jos ostomaa katsotaan käyttöliittymän kielestä.

 

Tietty hauskana puolena on että Samsungiltakin on tullut jo pari viestiä että mitäs tykkäät uudesta puhelimesta. Jo tuon kampanjan aikana. Eli tietohan niillä on ja varmasti kieli/maa-asetuksetkin tilissä. Noh iso firma ja isot ongelmat kait :)

 

Tomskun kanssa kyllä samoilla linjoilla, että olisi kiva saada kuulokkeet koska niiden takia valitsin plus-mallin enkä normaalia s20, vaikka tokihan tähän vähä isompaan kokoon on jo tottunutkin.

 

Joo mä sain kanssa noi samat vinkit, joista ei kylläkään ollut mitään iloa kun on pohjoismainen liittymä ja kielenä oli jo suomi xD Lisäks kysyivät onko ohjelmistot ym ajantasalla ja nekin oli kunnossa.

Tyhjensin myös sovelluksen muistin ja odotin yhden kokonaisen päivän ennen kuin lähetin sitten pyydetyt tiedot Samsungille. Ei ihan menny nappiin heillä tää kampanja 🤦🏼‍♂️

No, toivotaan että sieltä tulis meille kaikille koodia, jolla ostaa ne kuulokkeet. Jotenkaa ei viittis sitä normihintaa enää maksaa 😄

Nyt Members appiin oli ilmestynyt taas toi tarjousmainos tms, mutta edelleenkään ei pysty lataamaan mistään sitä lahjakorttia. Eikä oo Samsungista enää kuulunu 🙄😤

 

Nyt sain vihdoinkin etukupongin ladattua ja kuulokkeet tilattua! 🤩 Yhtäkkii oli ilmestynyt "lataa etuseteli" nappi tohon edellisviestin tarjoukseen!!

Mitenkäs teillä @hflink @Jamit ?

Äsken tarkistin, kun oli tullut sähköpostia tästä keskustelusta ja oli vihdoin tullut minullekin etuseteli kuulokkeisiin!! Muuten en olisi edes huomannut, kun Samsungilta ei ole tullut mitään viestiä

Nyt sain vihdoinkin etukupongin ladattua ja kuulokkeet tilattua! 🤩 Yhtäkkii oli ilmestynyt "lataa etuseteli" nappi tohon edellisviestin tarjoukseen!!

Mitenkäs teillä @hflink @Jamit ?

 

No kappas kehveliä, niin ilmestyi uusi nappi sinne. Kiitokset vinkistä. En olisi osannut katsoa tota mainosta uudelleen, koska katoin jo kerran kun se ilmestyi takasin ja sitä ei ollut silloin. Olen vain refreshannu “omia kuponkeja”.

 

Sain jopa nyt tilattua, vaikka hieman sydäntä tykytti kun leikepöydälle kopiointi oli poistettu ja kupongin voimassaolo oli 10.7 asti.

 

Nyt sain vihdoinkin etukupongin ladattua ja kuulokkeet tilattua! 🤩 Yhtäkkii oli ilmestynyt "lataa etuseteli" nappi tohon edellisviestin tarjoukseen!!

Mitenkäs teillä @hflink @Jamit 

 

Sain jopa nyt tilattua, vaikka hieman sydäntä tykytti kun leikepöydälle kopiointi oli poistettu ja kupongin voimassaolo oli 10.7

 

Mä en kanssa saanu kopsattuu leikepöydälle ja siinä oli jotkut pvmt ylivedetty. Kirjotin koodin ylös ja jännittäen ostoksille 😄 Onneksi onnistui.

Nyt sain vihdoinkin etukupongin ladattua ja kuulokkeet tilattua! 🤩 Yhtäkkii oli ilmestynyt "lataa etuseteli" nappi tohon edellisviestin tarjoukseen!!

Mitenkäs teillä @hflink @Jamit 

 

Sain jopa nyt tilattua, vaikka hieman sydäntä tykytti kun leikepöydälle kopiointi oli poistettu ja kupongin voimassaolo oli 10.7

 

Mä en kanssa saanu kopsattuu leikepöydälle ja siinä oli jotkut pvmt ylivedetty. Kirjotin koodin ylös ja jännittäen ostoksille 😄 Onneksi onnistui.


Joo sama. Piti mennä ihan oikealla koneella ja kirjoittaa huolella koodi. Ei meinannu eka hyväksyä ilmeisesti pienten kirjaimien takia ku naputti luurilla. Hieman meinasi ruveta ärräpäät lentelemään