Vastattu

s4 active

  • 5 tammikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 1103 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Suosittelen välttämään otsikon puhelimen hankintaa. 9kk aikana neljäs laite hajalla (äänet katoaa, laite ei käynnisty ym.) uuden on kyllä aina saanut mutta kun yritin ehdottaa vastaavan hintaisen toisen merkkiseen vaihtoa niin ei onnistu, ei oikeen mielekästä maksaa premium puhelimen hintaa laitteesta jolla kesto reilu pari kk jonka jälkeen huoltoon pariksi viikoksi. Asiakaspalvelun leidi oli kyllä ymmärtäväinen asian suhteen mut sopimus puolen ukko täys ***pä, sanoi vaan et ilmeisesti em. mallin suunniteltu kesto ikä on tuo reilu pari kk. Aika lähellä operaattorin vaihto vaikka se tuskin vaikuttaa mut mitäpä sitä asiakas muutakaan voi...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 7 tammikuu 2015, 14:14

Harmi kuulla kokemuksistasi puhelimesi kanssa! Kyllähän puhelimen tulee kestää normaalikäytössä pidempään kuin pari kuukautta.

Nämä mahdolliset laitevaihdot tai muutot toiseen laitteeseen kesken luottokaupan maksukauden käsitellään aina Elisan myymälässä myymäläpäällikön toimesta. Me moderaattorit tai asiakaspalvelun henkilöt eivät pääse näkemään laitetta tai tarkkoja, joten me emme valitettavasti pysty päätöksiä laitteiden vaihdoista tekemään.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Harmi kuulla kokemuksistasi puhelimesi kanssa! Kyllähän puhelimen tulee kestää normaalikäytössä pidempään kuin pari kuukautta.

Nämä mahdolliset laitevaihdot tai muutot toiseen laitteeseen kesken luottokaupan maksukauden käsitellään aina Elisan myymälässä myymäläpäällikön toimesta. Me moderaattorit tai asiakaspalvelun henkilöt eivät pääse näkemään laitetta tai tarkkoja, joten me emme valitettavasti pysty päätöksiä laitteiden vaihdoista tekemään.

Osallistu keskusteluun