Vastattu

S7 Edge Näyttövika

  • 25 maaliskuu 2016
  • 1 kommentti
  • 261 katselukerrat

Ostin täältä mustan Samsung Galaxy S7 Edgen ja siinä on aika paha näyttövika. Hopean reunan ja näytön välissä on ohut rako josta näytön valo hohtaa läpi häiritsevästi ja olen melko varma ettei tämä puhelin ole vedenkestävä tuon raon takia, puhelinta kallistaessa näkee raon läpi näytön sisälle. Tämä siis ei ole normaalia vaan minä sain viallisen puhelimen.

Mihin/kehen tässä pitäisi ottaa yhteyttä että saisi laitteen vaihdettua/palautettua etc?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 25 maaliskuu 2016, 13:32

Olet siis ostanut laitteen Elisalta (kivijalkakaupasta tai verkkokaupasta)? Tällöin sinun tulee ottaa yhteys lähimpään myymälään.

7 vuorokauden kuluessa ostopäivästä, jälleenmyyjä voi vaihtaa selkeästi viallisen (takuunpiiriin kuuluva valmistusvika) laitteen uuteen. Sen jälkeen puhelin huolletaan. Tämä on siis maahantuojan ohjeistus. Toki kannattaa keskustella jälleenmyyjän kanssa siitä, miten juuri sinun tapauksessasi menetellään.

Jos asut pk-seudulla ja Helsingin keskusta ei ole pahan matkan päässä, voit käydä näyttämässä puhelinta Samsung Experience Storessa tai toimittaa puhelimen huoltoon itse näiden ohjeiden mukaisesti. Nämä siis siinä tapauksessa, jos puhelin ollut sinulla jo yli viikon ja puhelin toimitettaisiin huoltoon myös jälleenmyyjän toimesta.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olet siis ostanut laitteen Elisalta (kivijalkakaupasta tai verkkokaupasta)? Tällöin sinun tulee ottaa yhteys lähimpään myymälään.

7 vuorokauden kuluessa ostopäivästä, jälleenmyyjä voi vaihtaa selkeästi viallisen (takuunpiiriin kuuluva valmistusvika) laitteen uuteen. Sen jälkeen puhelin huolletaan. Tämä on siis maahantuojan ohjeistus. Toki kannattaa keskustella jälleenmyyjän kanssa siitä, miten juuri sinun tapauksessasi menetellään.

Jos asut pk-seudulla ja Helsingin keskusta ei ole pahan matkan päässä, voit käydä näyttämässä puhelinta Samsung Experience Storessa tai toimittaa puhelimen huoltoon itse näiden ohjeiden mukaisesti. Nämä siis siinä tapauksessa, jos puhelin ollut sinulla jo yli viikon ja puhelin toimitettaisiin huoltoon myös jälleenmyyjän toimesta.

Osallistu keskusteluun