Vastattu

Samsung A5 2016 sähköpostiongelma

  • 3 helmikuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 313 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
SaIn avattua sähköpostin "alias"-nimellä siis kirjainkirjainnumeronumeronumeronunero@kolumbus.fi, miten sais palautettua puhelimeen nimelläni olevan sähköpostin, joka toimii muuaalla ok, mutta tuohon puhelimeen en saanut sitä auki kuin sillä aliaksella kexxx@kolumbus.fi. Nyt puhelimella lähettäessä viestin lähettä onkin se alias.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ramila 9 helmikuu 2017, 18:43

Korjautui kun vaihdoin aliaksen tilin omalle nimelle, sen pääsi tekemään.
siis kexxxx@kolumbus.fi ---> nimi.nimi@kolumbus.fi
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pahoittelut, että vastaus tulee näin myöhään! 😞 Onko ongelma edelleen ajankohtainen? Mitä sähköpostisovellusta käytät puhelimessasi ja mikä puhelin on käytössä? Herjaako se jotakin virheilmoitusta, kun koetat avata puhelimeesi sen "oikean" sähköpostin aliaksen sijaan? Täältä löytyy nuo sähköpostin asetukset: http://elisa.to/2aRQHQy
Samsung A5 2016 oli otsikossa,
-Annettu väärä käyttäjänimi tai tälle tilille ei ole annettu oikeuksia POP3/IMAP-tilien käyttöön. Tarkista tilisi asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan.
Sama lopputulos manuaalisen tai autom. kirjauksen kanssa
Tuo alias on se jolla aikanaan sähköpostini on perustettu Elisan toimesta,
Vinkin sen käyttöön sain sivuiltanne.
Korjautui kun vaihdoin aliaksen tilin omalle nimelle, sen pääsi tekemään.
siis kexxxx@kolumbus.fi ---> nimi.nimi@kolumbus.fi

Osallistu keskusteluun