Olen tilannut puhelimen Elisalta 27.12, jota ei tilauksen jälkeen ollutkaan enää varastossa saatavilla.
Saanut asiakaspalvelusta yhteensä 3 tekstiviestiä haastavan laite saatavuuden vuoksi.
Ensimmäinen päivä oli 10.1 milloin piti saapua varastoon, päivä vaihtui 8.1 tuli viesti että uusi päivä onkin 17.1, saapui kyseinen päivä jolloin tuli uusi viesti jossa aika siirtyi 21.1 ilmoitetaan uudelleen jälleen.. Olen maksanut vakuusmaksut ja muut jo laitteesta tuolloin 27.12.
Soitin asiakaspalveluun kun toista väriä on ollut saatavilla jo pitkin kuukautta, että voisi tarvittaessa vaihtaa väriä jos on niin haasteellista saada sitä minkä alunperin tilasin.
No siinä pitäisi toimia niin että perun tilaukseni, tilaan uuden erivärillä ja MAKSAN LISÄÄ VAKUUSMAKSUA KOSKA SE EI KATA TÄTÄ UUTTA HINTAA, KUN SILLOIN TARJOUS HETKELLÄ milloin tilasin koko kapistuksen.
Näin ollen en saisikaan koko puhelinta enää siihen HINTAAN, joka oli silloin kun sen alunperin tilasin.
Asiakaspalvelusta vain kehoitettiin kärsivällisyyteen asian suhteen.