Vastattu

Samsung Galaxy Note 7


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Onkohan Elisa/Saunalahti ottamassa Note 7 valikoimiin? Tai siis... onko edes aikomusta Suomen päässä yrittää saada ko. puhelinta myyntiin?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 11 lokakuu 2016, 14:24

Moro tyypit!

Sieltä tuli nyt Samsungilta tosiaan vahvistus, että Note 7:n taru on nyt lopussa. Tuotanto on keskeytetty eikä sitä tulla jatkamaan. Varsin ikävä juttu. :(

Elisa ottaa yhteyden asian tiimoilta jokaiseen jolla tilaus on sisässä
Katso alkuperäinen viesti

212 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
On se:)
http://elisa.fi
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ennakkomyynti tosiaan 16.8. alkaen: http://elisa.to/2b2JgU7 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
pitäiskö puhelimen tilauksesta tulla omille sivulle mitään mainintaa vaiko vaan tilausvahvistus sähköpostiin
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
pitäiskö puhelimen tilauksesta tulla omille sivulle mitään mainintaa vaiko vaan tilausvahvistus sähköpostiin
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Sopimus näkyy omaelisassa sen jälkeen, kun tilaus on noudettu. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
olis hyvä jos elisa tai samsung antais noitten Gear VR lasien lisäksi jotain muuta esim muistikortin muutoin ennakkotilauksesta ei ole mitään hyötyä ja tuleee huijatuksi tulemisen maku eihän tämä ole elisan syytä mutta ei ole kivaa että Samsung Galaxy S6 tilanneet saavat samat edut vaikka tuote on jo saatavilla tuun saman palautteen lähettään samsungille
Kysyisin siitä kun ennakkotilasin tuon Note 7 juuri ja ei tilauksessa listattuna ollut tai erikseen enään mainittu niistä vr-laseista. Tuleeko ne siitä huolimatta samassa paketissa kun puhelin saapuu vai miten toimii?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Kysyisin siitä kun ennakkotilasin tuon Note 7 juuri ja ei tilauksessa listattuna ollut tai erikseen enään mainittu niistä vr-laseista. Tuleeko ne siitä huolimatta samassa paketissa kun puhelin saapuu vai miten toimii?kyllä ne vr lasit pitäis tulla ei mullakaan tilausvahvistuksessa mainita laseista vaikka tilasin heti samana yönä
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joo siitä ei erikseen vahvistusta tule, mutta kyllä lasit tulevat mukaan. 🙂

Ja Elisan tarjoushan nämä vr lasit ei ole, vaan valmistajan. Eli varmasti menee kyllä palaute perille jos sen sinne Samsungillekin olet laittanut. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Joo siitä ei erikseen vahvistusta tule, mutta kyllä lasit tulevat mukaan. 🙂

Ja Elisan tarjoushan nämä vr lasit ei ole, vaan valmistajan. Eli varmasti menee kyllä palaute perille jos sen sinne Samsungillekin olet laittanut. :)

oliko toi s6 tarjous elisan vaiko samsungin
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Siis lähtökohtaisesti kaikki lisätarvike tarjoukset ovat valmistajan tarjouksia, eikä Elisan. 🙂
Juurikin viimeaikoina on nyt ollut mm. vr laseja, aktiivisuusrannekkeita ja taisipa Windows- puhelimen mukana tulla joku lahjakorttikin.
Käyttäjätaso 2
olis hyvä jos elisa tai samsung antais noitten Gear VR lasien lisäksi jotain muuta esim muistikortin muutoin ennakkotilauksesta ei ole mitään hyötyä ja tuleee huijatuksi tulemisen maku eihän tämä ole elisan syytä mutta ei ole kivaa että Samsung Galaxy S6 tilanneet saavat samat edut vaikka tuote on jo saatavilla tuun saman palautteen lähettään samsungille

Liki jokaisessa kaupassa tulee samsungille näitä vr laseja. En ymmärrä miten siinä tuntee olonsa huijatuksi?
Voithan myydä vr lasit avaamattomana pois ja ostaa niillä rahoilla vaikka sen muistikortin.
Mun mielestä vaan on hienoa että antavat jotain roipetta kalliin puhelimen mukana.
Itse ostin maaliskuussa s6 edgen eikä siinä saanut mitään mukaan.
Nyt odottelen että Note 7 toimitukset alkaa jotta pääsee kauan odotetun huipun kimppuun.

Ja tieto vr laseista kyllä lukee siellä sauniksen verkkokaupan sivulla jos vähän viitsii nähdä vaivaa.
http://saunalahti.fi/samsung-galaxy-note-7/?_ga=1.128463116.1034876008.1468915587
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
olis hyvä jos elisa tai samsung antais noitten Gear VR lasien lisäksi jotain muuta esim muistikortin muutoin ennakkotilauksesta ei ole mitään hyötyä ja tuleee huijatuksi tulemisen maku eihän tämä ole elisan syytä mutta ei ole kivaa että Samsung Galaxy S6 tilanneet saavat samat edut vaikka tuote on jo saatavilla tuun saman palautteen lähettään samsungille

Liki jokaisessa kaupassa tulee samsungille näitä vr laseja. En ymmärrä miten siinä tuntee olonsa huijatuksi?
Voithan myydä vr lasit avaamattomana pois ja ostaa niillä rahoilla vaikka sen muistikortin.
Mun mielestä vaan on hienoa että antavat jotain roipetta kalliin puhelimen mukana.
Itse ostin maaliskuussa s6 edgen eikä siinä saanut mitään mukaan.
Nyt odottelen että Note 7 toimitukset alkaa jotta pääsee kauan odotetun huipun kimppuun.

Ja tieto vr laseista kyllä lukee siellä sauniksen verkkokaupan sivulla jos vähän viitsii nähdä vaivaa.
http://saunalahti.fi/samsung-galaxy-note-7/?_ga=1.128463116.1034876008.1468915587

siis palaute on varsinaisesti tarkotettu samsungille mille toimitin palautteen ja saanut myös vastauksen että palaute välitetty eteenpäin
minä vaan en ymmärrä semmosta että annetaan ennakkotilaajille jotain oli se sitten mitä tahansa ja samalla pariversioo vanhempaan saa saman heti ymmärrän sen että tää on uus puhelin eli tässä vaiheessa katteet pitää olla mahdollisimman isot valmistajilla ja myyjillä mutta mielestäni olis ollu reilumpaa että s6 tarjous olis joko ollu täysin sanaan aikaan tai tän note ilmestymisen jälkeen tai jopa ennen ennakkomyyntiä ja loppunu kun ennakkomyynti alkaa
tähän mun reakointiin vaikuttaa se että mulle asiakaspalvelun laatu on hintaa tärkeempi asia ja asiakaspalveluun kuuluu se että muille ei toimiteta samaan aikaan samaa tuotetta kaupapäälle heti saatavana ja ennakkotilaajat saa joskus tulevaisuudessa
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mites elisalla tähän suhtaudutaan http://muropaketti.com/taskumuro/samsung-keskeytti-galaxy-note-7n-toimitukset-operaattoreille-kotimaassaan/
eli viivästyykö toimituksen vai ottaako elisa sen riskin että palaute ryöppy tulee siittä jos laitteet räjähtelee
Käyttäjätaso 2
mites elisalla tähän suhtaudutaan http://muropaketti.com/taskumuro/samsung-keskeytti-galaxy-note-7n-toimitukset-operaattoreille-kotimaassaan/
eli viivästyykö toimituksen vai ottaako elisa sen riskin että palaute ryöppy tulee siittä jos laitteet räjähtelee


Jokainen laite voi räjähtää latauksessa, pitäisikö siis lopettaa kaikkien puhelimien tai akullisten laitteiden myynti 🆒
Takuu korvaa puhelimen ja vakuutus palaneen mökin :8
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mites elisalla tähän suhtaudutaan http://muropaketti.com/taskumuro/samsung-keskeytti-galaxy-note-7n-toimitukset-operaattoreille-kotimaassaan/
eli viivästyykö toimituksen vai ottaako elisa sen riskin että palaute ryöppy tulee siittä jos laitteet räjähtelee


Jokainen laite voi räjähtää latauksessa, pitäisikö siis lopettaa kaikkien puhelimien tai akullisten laitteiden myynti 🆒
Takuu korvaa puhelimen ja vakuutus palaneen mökin :8
ei se mielestäni väärin ole että elisa harkitsisi puhelimien toimitusten viivyttämistä mielestäni se olis asiakkaiden kunnioitusta kun puhelimissa on havaittu ongelmia ei se ole elisan eikä samsungin etu että asiakkaat joutuu mahdollisesti viemään laitteen huoltoon sen takia että havaittuja pukeja ei ole korjattu
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mites elisalla saako ennakko tilaajat ton http://www.sammobile.com/2016/09/01/galaxy-note-7-recall-will-reportedly-be-announced-soon/
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
sonera ainakin ilmoittaa että Samsung Galaxy Note 7 toimitukset viivästyy ton akku ongelman takia
toivon että elisa tekee saman päätösen turvallisuuden nimissä
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
mites elisalla tähän suhtaudutaan http://muropaketti.com/taskumuro/samsung-keskeytti-galaxy-note-7n-toimitukset-operaattoreille-kotimaassaan/
eli viivästyykö toimituksen vai ottaako elisa sen riskin että palaute ryöppy tulee siittä jos laitteet räjähtelee


Samsung tuon ratkaisun tekee. Nuo "räjähtelyt" on kokseneet vain Koreassa myytäviä malleja joten tuskin koskee suomessa tulevai luureja, tosin täällä ne myöhästyy muutenkin jo
Käyttäjätaso 2
Luultavasti suomeen tulevissa malleissa myös eri akku, mutta ymmärrettävää että testaavat puhelimet ennen lähettämistä, tästä tottakai seuraa viivästystä.

Ja kuten inf sanoi, päätös on samsungin mitä tekevät suomen erälle, tuskin tieten tahtoen lähettävät sutta tänne rapakon taakse toivoen ettei ne posahtele.

Olisi kyllä mukavata jos Elisa pitäisi ennakkotilaajat (sekä muut tilaajat) ajantasalla laitteiden saannista. Itse ainakin innolla odotan tätä luuria.
Käyttäjätaso 2
sonera ainakin ilmoittaa että Samsung Galaxy Note 7 toimitukset viivästyy ton akku ongelman takia
toivon että elisa tekee saman päätösen turvallisuuden nimissä


Ja mitä tähän tulee, ei päätös ole soneran että viivästyttävät myyntiä, vaan siksi kun heillä ei ole mitä myydä :D
Jos niillä olisi notet niin olis ne jo myyty aikapäiviä sitten.
Käyttäjätaso 2
Samsung epäilee myös pientä erää joissa laturit on toisen osapuolen valmistamia.

http://www.sammobile.com/2016/09/01/samsung-sdi-says-no-indication-of-its-batteries-in-the-galaxy-note-7-being-faulty/
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Olis kiva että elisa kommentois tähän
http://www.aamulehti.fi/raha/samsung-keskeyttaa-galaxy-note-7-puhelinmallin-myynnin-akkurajahdysten-vuoksi/
Käyttäjätaso 2
Olis kiva että elisa kommentois tähän
http://www.aamulehti.fi/raha/samsung-keskeyttaa-galaxy-note-7-puhelinmallin-myynnin-akkurajahdysten-vuoksi/


Sauniksen verkkokauppaan on viivästys ilmotettu. Ei kai elisa ole vastuussa samsungin vioista?
Ainakin sen käsityksen sun kommenteista saa.
- klapeja on turha yrittää tehdä ontosta puusta, vink vink
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
ei elisa ole samsungin vioista vastuussa mutta kyllä hyvään asiakaspalveluun kuuluu asioista tiedottaminen jos elisa on niistä tietonen eikä jättää asiakkaita huhupuheiden varaan / lehtijuttujen
eikä voida olettaa että ennakkotiaajat menee kattoon tiedotteen verkkokauppaan kyllä siittä kuuluis inffota muuallakin esim tällä palstalla luulis että se on elisankin etu meinaan jos asiakkaat saadaan pidettyä tyytyväisenä ja asiakkaat saadaan pidettyä tyytyväisenä kunnollisella tiedottamisena asioista taidat olla BarStar elisan osakkeen omistaja kun et tunnu ajattelevan asiakkaiden etua ollenkaan kyllä asiakkaista välittäminen näkyy hyvänä tuloksena myös loppujenlopuksi osakkeenomistajillekin

Osallistu keskusteluun