Vastattu

Samsung Galaxy Note 7



Näytä ensimmäinen kirjoitus

212 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ketään ei jätetä nyt minkään huhupuheiden varaan. Sen lisäksi, että tiedote on verkkokaupassa niin tilajille lähetetään/on lähetetty (en tämän hetkistä tilannetta tiedä) SMS viesti, joka on muodoltaan seuraava:
” Valitettavasti emme pysty aloittamaan Note 7 toimituksia luvatussa ajassa, koska Samsung suorittaa laitteille ylimääräisiä laaduntarkistustoimenpiteitä, jotka viivästyttävät laitteen myynninaloitusta. Tällä hetkellä emme voi vahvistaa tarkkaa aloituspäivää. Vahvistamme toimitusajan heti kun se tarkentuu. Elisa”

Ikävää, jos sulla on fiilis ettei Elisa tee osuuttaan tiedottamalla asiasta. Täältä päin kuitenkin pyritään mahdollisimman pikaisesti asiasta tiedottelemaan aina kun uutta ja varmaa tietoa asiasta saadaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ketään ei jätetä nyt minkään huhupuheiden varaan. Sen lisäksi, että tiedote on verkkokaupassa niin tilajille lähetetään/on lähetetty (en tämän hetkistä tilannetta tiedä) SMS viesti, joka on muodoltaan seuraava:
” Valitettavasti emme pysty aloittamaan Note 7 toimituksia luvatussa ajassa, koska Samsung suorittaa laitteille ylimääräisiä laaduntarkistustoimenpiteitä, jotka viivästyttävät laitteen myynninaloitusta. Tällä hetkellä emme voi vahvistaa tarkkaa aloituspäivää. Vahvistamme toimitusajan heti kun se tarkentuu. Elisa”

Ikävää, jos sulla on fiilis ettei Elisa tee osuuttaan tiedottamalla asiasta. Täältä päin kuitenkin pyritään mahdollisimman pikaisesti asiasta tiedottelemaan aina kun uutta ja varmaa tietoa asiasta saadaan.
enemmän mua harmittaa sen kun palstalla ei kommentoida asiaan ja tohonkin olis ollu kiva saada vastaus että onko siinä mitään perää että ennakkotilaajat saattavat saada 128 gigan muistikortin liittyen tähän toimitusten viivästýmisiin
mulle riittää se että ei ole tietoa ja parempi olis että otetaqan selvää mutta ei ole pakko mutta kommentoida olis hyvä kilpailijan palstalla tuntuu tiedottaminen olevan eri tasolla
tän suhteen
Käyttäjätaso 2
Ketään ei jätetä nyt minkään huhupuheiden varaan. Sen lisäksi, että tiedote on verkkokaupassa niin tilajille lähetetään/on lähetetty (en tämän hetkistä tilannetta tiedä) SMS viesti, joka on muodoltaan seuraava:
” Valitettavasti emme pysty aloittamaan Note 7 toimituksia luvatussa ajassa, koska Samsung suorittaa laitteille ylimääräisiä laaduntarkistustoimenpiteitä, jotka viivästyttävät laitteen myynninaloitusta. Tällä hetkellä emme voi vahvistaa tarkkaa aloituspäivää. Vahvistamme toimitusajan heti kun se tarkentuu. Elisa”

Ikävää, jos sulla on fiilis ettei Elisa tee osuuttaan tiedottamalla asiasta. Täältä päin kuitenkin pyritään mahdollisimman pikaisesti asiasta tiedottelemaan aina kun uutta ja varmaa tietoa asiasta saadaan.
enemmän mua harmittaa sen kun palstalla ei kommentoida asiaan ja tohonkin olis ollu kiva saada vastaus että onko siinä mitään perää että ennakkotilaajat saattavat saada 128 gigan muistikortin liittyen tähän toimitusten viivästýmisiin
mulle riittää se että ei ole tietoa ja parempi olis että otetaqan selvää mutta ei ole pakko mutta kommentoida olis hyvä kilpailijan palstalla tuntuu tiedottaminen olevan eri tasolla
tän suhteen


Huoh, löytyykö sulta koskaan ikinä mitään positiivista sanottavaa mistään?
Ulkona on komea keli, lähe lenkille.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mistäs niin päättelet ei se että vaadin kysymyksiini vastausta tarkoíta että olisin nekatiivinen lähden ulos nyt kun 3 formula harkat on loppunu jos se niin kiinnostaa
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Itse en ainakaan tuollaisesta ole kuullut. Jos hyvityksenä tuollainen "lahja" tulee niin se tulee Samsungin, ei Elisan puolesta joten kohdentaisin kysymykset sinne sampalle päin. 🙂
Niinkun jo tokaisin niin me kyllä kerrotaan heti lisää asiasta kun meille varmaa tietoa tulee. Mitään arvailuja meidän ei täällä kannata lähteä jauhamaan. Siitähän se myrsky vasta nousisikin 😃
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Itse en ainakaan tuollaisesta ole kuullut. Jos hyvityksenä tuollainen "lahja" tulee niin se tulee Samsungin, ei Elisan puolesta joten kohdentaisin kysymykset sinne sampalle päin. 🙂
Niinkun jo tokaisin niin me kyllä kerrotaan heti lisää asiasta kun meille varmaa tietoa tulee. Mitään arvailuja meidän ei täällä kannata lähteä jauhamaan. Siitähän se myrsky vasta nousisikin :D
lähetin palautetta samsungille saan varmaan vastauksen siis maanantaina ja oli vastaus mikä tahansa niin hyväksyn sen tärkeintä on että saan vahvistuksen pitääkö netissä olevat jutut paikkansa
Saako Note 7 ennakkotilaajat mitään bonusta(esim. 128gt muistikortti tai tarvikepaketti) kun nyt myynnin alkamista on myöhäistetty hamaan tulevaisuuteen (Sonera tarjoaa ennakkotilaajille tarvikepaketin hyvitykseksi myöhästymisestä) vai onko Elisa/Saunalahti unohtanut asiakkaansa? Nykyään kilpailu on kovaa ja pienikin lisä voi muuttaa ostopäätöstä
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Saako Note 7 ennakkotilaajat mitään bonusta(esim. 128gt muistikortti tai tarvikepaketti) kun nyt myynnin alkamista on myöhäistetty hamaan tulevaisuuteen (Sonera tarjoaa ennakkotilaajille tarvikepaketin hyvitykseksi myöhästymisestä) vai onko Elisa/Saunalahti unohtanut asiakkaansa? Nykyään kilpailu on kovaa ja pienikin lisä voi muuttaa ostopäätöstätuskin on tulossa se olis yllätys jos elisa antais jotain näitten kommenttien jälkeen mitä elisa on antanu
Käyttäjätaso 2
Saako Note 7 ennakkotilaajat mitään bonusta(esim. 128gt muistikortti tai tarvikepaketti) kun nyt myynnin alkamista on myöhäistetty hamaan tulevaisuuteen (Sonera tarjoaa ennakkotilaajille tarvikepaketin hyvitykseksi myöhästymisestä) vai onko Elisa/Saunalahti unohtanut asiakkaansa? Nykyään kilpailu on kovaa ja pienikin lisä voi muuttaa ostopäätöstätuskin on tulossa se olis yllätys jos elisa antais jotain näitten kommenttien jälkeen mitä elisa on antanu

Antaakos sonera vr laseja ennakkotilaajille?
Itse en ainakaan soneran sivuilta sellaista tietoa löydä. Enkä myöskään löytänyt tietoa että ennakkotilaajat saavat jonkin tarvikepaketin viivästyksestä.

Mun mielestä se ei edelleenkään ole elisan syy jos samsung viivästyttää tuotteita.
Laittakaa sampunkille palautetta että saisko niiltä jotai exrtaa viivästymisestä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
palautetta kannattaa lähettää samsungille suoraan mitä enemmän palautetta tulee sitä enemmän todennäköisesti ottavat tosissaan palautteet ja sitä kautta antavat mahdollisesti hyvityksiä
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Saako Note 7 ennakkotilaajat mitään bonusta(esim. 128gt muistikortti tai tarvikepaketti) kun nyt myynnin alkamista on myöhäistetty hamaan tulevaisuuteen (Sonera tarjoaa ennakkotilaajille tarvikepaketin hyvitykseksi myöhästymisestä) vai onko Elisa/Saunalahti unohtanut asiakkaansa? Nykyään kilpailu on kovaa ja pienikin lisä voi muuttaa ostopäätöstätuskin on tulossa se olis yllätys jos elisa antais jotain näitten kommenttien jälkeen mitä elisa on antanu

Antaakos sonera vr laseja ennakkotilaajille?
Itse en ainakaan soneran sivuilta sellaista tietoa löydä. Enkä myöskään löytänyt tietoa että ennakkotilaajat saavat jonkin tarvikepaketin viivästyksestä.

Mun mielestä se ei edelleenkään ole elisan syy jos samsung viivästyttää tuotteita.
Laittakaa sampunkille palautetta että saisko niiltä jotai exrtaa viivästymisestä.


Sonera tarjosi nuo VR lasit myös ennakkotilaajille, se kun oli ihan Samsungin oma kampanja. Tänään tuli myös sähköpostia että ennakkotilanneet (tähän päivään mennessä) saavat tuon varustepaketin myös ilmaiseksi mukaan. Tuskin niitä uusiin tilauksiin enää saa koska ennakkotilaukset on keskeytetty jne.
Käyttäjätaso 2
Saako Note 7 ennakkotilaajat mitään bonusta(esim. 128gt muistikortti tai tarvikepaketti) kun nyt myynnin alkamista on myöhäistetty hamaan tulevaisuuteen (Sonera tarjoaa ennakkotilaajille tarvikepaketin hyvitykseksi myöhästymisestä) vai onko Elisa/Saunalahti unohtanut asiakkaansa? Nykyään kilpailu on kovaa ja pienikin lisä voi muuttaa ostopäätöstätuskin on tulossa se olis yllätys jos elisa antais jotain näitten kommenttien jälkeen mitä elisa on antanu

Antaakos sonera vr laseja ennakkotilaajille?
Itse en ainakaan soneran sivuilta sellaista tietoa löydä. Enkä myöskään löytänyt tietoa että ennakkotilaajat saavat jonkin tarvikepaketin viivästyksestä.

Mun mielestä se ei edelleenkään ole elisan syy jos samsung viivästyttää tuotteita.
Laittakaa sampunkille palautetta että saisko niiltä jotai exrtaa viivästymisestä.


Sonera tarjosi nuo VR lasit myös ennakkotilaajille, se kun oli ihan Samsungin oma kampanja. Tänään tuli myös sähköpostia että ennakkotilanneet (tähän päivään mennessä) saavat tuon varustepaketin myös ilmaiseksi mukaan. Tuskin niitä uusiin tilauksiin enää saa koska ennakkotilaukset on keskeytetty jne.


Okei, onhan se hieno ele soneralta ja tilaajat pysyvät varmasti tyytyväisinä asiakkaina.
En minäkään hanttiin laita jos elisa jotain mukaan antais, mutta ei aiheuta itkupotkuraivaria kaupan lattialla vaikkei saiskaan. Aina voin perua tilauksen jos liikaa toimitus venyy.
Käyttäjätaso 2
ei elisa ole samsungin vioista vastuussa mutta kyllä hyvään asiakaspalveluun kuuluu asioista tiedottaminen jos elisa on niistä tietonen eikä jättää asiakkaita huhupuheiden varaan / lehtijuttujen
eikä voida olettaa että ennakkotiaajat menee kattoon tiedotteen verkkokauppaan kyllä siittä kuuluis inffota muuallakin esim tällä palstalla luulis että se on elisankin etu meinaan jos asiakkaat saadaan pidettyä tyytyväisenä ja asiakkaat saadaan pidettyä tyytyväisenä kunnollisella tiedottamisena asioista taidat olla BarStar elisan osakkeen omistaja kun et tunnu ajattelevan asiakkaiden etua ollenkaan kyllä asiakkaista välittäminen näkyy hyvänä tuloksena myös loppujenlopuksi osakkeenomistajillekin


Ensinnäkään en omista saunikselle osakkeita. Olen ollut hyvin tyytyväinen asiakas jo reilu 6 vuotta.
Lähinnä olen sillä asenteella että varmasti ylläpito kertoo viivytyksien syistä kunhan saavat faktatietoa samsungilta itseltään (kuten ovatkin tehneet). Jos joku nettisivu kertoo että suomeen note7 mallia tuonut laiva upposi suomenlahdella niin pitäisikö se heti kirjoittaa ylläpidon tänne?
Kyllä ennemmin odottaa faktaa suoraan samaungilta että on oikea tieto antaa tilaajille.
Mutta sinä se vaan oot niin malttamaton että sun pitää saada kaikki tieto heti nyt, vaikka ei olisi edes faktaa antaa.

Ja tottakai haluan että minut ja kaikki muutkin asiakkaat pidetään tyytyväisinä, mutta minulla ei ole mitään ongelmaa odottaa varmennuksia asioihin muutamaa päivää.

Lähetän viestin omassa saunalahdessa jos jokin asia oikeasti pitää saada selville, enkä itke siitä täällä palstalla.

Hymyä huuleen ja uunimakkarat lämpiämään
Onko Elisa ainoa operaattori Suomessa, joka ei katso tarpeelliseksi hyvitellä ennakkotilaajia mitenkään?
Ystäväni ennakkotilasti Note 7:n DNA:lta. He ovat ilmoittaneet että ennakkotilaajat saavat 99 euron arvoisen tarvikepaketin viivästymisestä. Soneralta kuului samanmoisia huhuja (huhuja koska en tunne ketään Soneralta tilannutta). Palstalle vastaavat elisalaiset (työntekijät?) kehottavat ottamaan yhteyttä Samsungiin.

Kysymys siis kuuluu: tuleeko ko. DNA:n ilmoittama tarvikepaketti Samsungilta vai DNA:lta, jos kerran Elisa ei mitenkään ole tässä tilanteessa mukana muuten kuin myyjänä?

(yes, there is a hint of sarcasm in my question)

Tuohon puhelimen hintaan nähden suojakotelo olisi kova sana, koska se *piipin* kapistus maksaa tuhottomasti.... Muistikortti... siinäpä se 99 euroa jo pyörähtikin.

Mutta... katsotaan mitä tuleman pitää.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ystäväni ennakkotilasti Note 7:n DNA:lta. He ovat ilmoittaneet että ennakkotilaajat saavat 99 euron arvoisen tarvikepaketin viivästymisestä. Soneralta kuului samanmoisia huhuja (huhuja koska en tunne ketään Soneralta tilannutta). Palstalle vastaavat elisalaiset (työntekijät?) kehottavat ottamaan yhteyttä Samsungiin.

Kysymys siis kuuluu: tuleeko ko. DNA:n ilmoittama tarvikepaketti Samsungilta vai DNA:lta, jos kerran Elisa ei mitenkään ole tässä tilanteessa mukana muuten kuin myyjänä?

(yes, there is a hint of sarcasm in my question)

Tuohon puhelimen hintaan nähden suojakotelo olisi kova sana, koska se *piipin* kapistus maksaa tuhottomasti.... Muistikortti... siinäpä se 99 euroa jo pyörähtikin.

Mutta... katsotaan mitä tuleman pitää.
tuskin varmaa vastausta elisan palstalta saat soneran ja dnan kaupanpäällisten toimittajiin
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Ystäväni ennakkotilasti Note 7:n DNA:lta. He ovat ilmoittaneet että ennakkotilaajat saavat 99 euron arvoisen tarvikepaketin viivästymisestä. Soneralta kuului samanmoisia huhuja (huhuja koska en tunne ketään Soneralta tilannutta). Palstalle vastaavat elisalaiset (työntekijät?) kehottavat ottamaan yhteyttä Samsungiin.

Kysymys siis kuuluu: tuleeko ko. DNA:n ilmoittama tarvikepaketti Samsungilta vai DNA:lta, jos kerran Elisa ei mitenkään ole tässä tilanteessa mukana muuten kuin myyjänä?

(yes, there is a hint of sarcasm in my question)

Tuohon puhelimen hintaan nähden suojakotelo olisi kova sana, koska se *piipin* kapistus maksaa tuhottomasti.... Muistikortti... siinäpä se 99 euroa jo pyörähtikin.

Mutta... katsotaan mitä tuleman pitää.


Tuo varustepaketin hinta taisi olla noin 50€ joten en tiedä mistä tuo DNAn 99€ on repäissyt.

Soneralta tukee sama paketti.
Ystäväni ennakkotilasti Note 7:n DNA:lta. He ovat ilmoittaneet että ennakkotilaajat saavat 99 euron arvoisen tarvikepaketin viivästymisestä. Soneralta kuului samanmoisia huhuja (huhuja koska en tunne ketään Soneralta tilannutta). Palstalle vastaavat elisalaiset (työntekijät?) kehottavat ottamaan yhteyttä Samsungiin.

Kysymys siis kuuluu: tuleeko ko. DNA:n ilmoittama tarvikepaketti Samsungilta vai DNA:lta, jos kerran Elisa ei mitenkään ole tässä tilanteessa mukana muuten kuin myyjänä?

(yes, there is a hint of sarcasm in my question)

Tuohon puhelimen hintaan nähden suojakotelo olisi kova sana, koska se *piipin* kapistus maksaa tuhottomasti.... Muistikortti... siinäpä se 99 euroa jo pyörähtikin.

Mutta... katsotaan mitä tuleman pitää.
tuskin varmaa vastausta elisan palstalta saat soneran ja dnan kaupanpäällisten toimittajiin


Voi pieni kulta, sinä olet nyt taas sörkkimässä kaikkien viestejä ilman sisälukutaitoa. Mussukka olet. Jospa luet koko ketjun läpi vielä kertaalleen ja kokeilet sitten uudelleen? Jookoskookos?

Sarcasm, that elusive idea lost to most people... Lyhyesti, Elisa kehotettaa ottamaan yhteyttä Samsungiin "hyvityksestä", mutta sitten kuitenkin DNA ja Sonera moista tarjoavat... Suoraan sanottuna: Elisa ei siis halua pitää asiakkaita tyytyväisenä, vai tuleeko nämä paketit myöskin Samsungilta, kuten Gear-lasit, ja miksi Elisa ei ole moisesta ilmoittanut? Kokeile edes, ei minulla riitä kärsivällisyys selittää.
Ystäväni ennakkotilasti Note 7:n DNA:lta. He ovat ilmoittaneet että ennakkotilaajat saavat 99 euron arvoisen tarvikepaketin viivästymisestä. Soneralta kuului samanmoisia huhuja (huhuja koska en tunne ketään Soneralta tilannutta). Palstalle vastaavat elisalaiset (työntekijät?) kehottavat ottamaan yhteyttä Samsungiin.

Kysymys siis kuuluu: tuleeko ko. DNA:n ilmoittama tarvikepaketti Samsungilta vai DNA:lta, jos kerran Elisa ei mitenkään ole tässä tilanteessa mukana muuten kuin myyjänä?

(yes, there is a hint of sarcasm in my question)

Tuohon puhelimen hintaan nähden suojakotelo olisi kova sana, koska se *piipin* kapistus maksaa tuhottomasti.... Muistikortti... siinäpä se 99 euroa jo pyörähtikin.

Mutta... katsotaan mitä tuleman pitää.


Tuo varustepaketin hinta taisi olla noin 50€ joten en tiedä mistä tuo DNAn 99€ on repäissyt.

Soneralta tukee sama paketti.


En tiedä. Ystäväni vain näin ilmoitti että se on 99 euroa. Saattaapa olla että huijaavat hinnassa, saattaapa olla että eivät. En tiedä. Siksipä ihmetykseni. 😕
Ketään ei jätetä nyt minkään huhupuheiden varaan. Sen lisäksi, että tiedote on verkkokaupassa niin tilajille lähetetään/on lähetetty (en tämän hetkistä tilannetta tiedä) SMS viesti, joka on muodoltaan seuraava:
” Valitettavasti emme pysty aloittamaan Note 7 toimituksia luvatussa ajassa, koska Samsung suorittaa laitteille ylimääräisiä laaduntarkistustoimenpiteitä, jotka viivästyttävät laitteen myynninaloitusta. Tällä hetkellä emme voi vahvistaa tarkkaa aloituspäivää. Vahvistamme toimitusajan heti kun se tarkentuu. Elisa”

Ikävää, jos sulla on fiilis ettei Elisa tee osuuttaan tiedottamalla asiasta. Täältä päin kuitenkin pyritään mahdollisimman pikaisesti asiasta tiedottelemaan aina kun uutta ja varmaa tietoa asiasta saadaan.


Jaa lupauksia ja lupauksi taitaa olla tämäkin Elisan juttu mätä kun lupaavat tiedottaa ennakkotilaajia kyseisellä viestillä NO eipä ole kuulunut??
Nyt muut operaattorit alkaneet pitämään asiakkaansa (ennakkotilaajat Note 7 ) tyytyväisinä lähettämällä heille bonuksena tarvikepaketin!! Mutta Elisa ei no onneksi nämä on kuitenkin asiakasmarkkinat ja heillä on se viimekäden päätösvalta mistä palvelut haluaa ja jos Elisalla ei ole mitään kiinnostusta pitää kiinni asiakkaistaan niin se on heidän OMA TAPPIO!! (Onneksi ennakkotilaus myös muualta vetämässä)
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ketään ei jätetä nyt minkään huhupuheiden varaan. Sen lisäksi, että tiedote on verkkokaupassa niin tilajille lähetetään/on lähetetty (en tämän hetkistä tilannetta tiedä) SMS viesti, joka on muodoltaan seuraava:
” Valitettavasti emme pysty aloittamaan Note 7 toimituksia luvatussa ajassa, koska Samsung suorittaa laitteille ylimääräisiä laaduntarkistustoimenpiteitä, jotka viivästyttävät laitteen myynninaloitusta. Tällä hetkellä emme voi vahvistaa tarkkaa aloituspäivää. Vahvistamme toimitusajan heti kun se tarkentuu. Elisa”

Ikävää, jos sulla on fiilis ettei Elisa tee osuuttaan tiedottamalla asiasta. Täältä päin kuitenkin pyritään mahdollisimman pikaisesti asiasta tiedottelemaan aina kun uutta ja varmaa tietoa asiasta saadaan.


Jaa lupauksia ja lupauksi taitaa olla tämäkin Elisan juttu mätä kun lupaavat tiedottaa ennakkotilaajia kyseisellä viestillä NO eipä ole kuulunut??
Nyt muut operaattorit alkaneet pitämään asiakkaansa (ennakkotilaajat Note 7 ) tyytyväisinä lähettämällä heille bonuksena tarvikepaketin!! Mutta Elisa ei no onneksi nämä on kuitenkin asiakasmarkkinat ja heillä on se viimekäden päätösvalta mistä palvelut haluaa ja jos Elisalla ei ole mitään kiinnostusta pitää kiinni asiakkaistaan niin se on heidän OMA TAPPIO!! (Onneksi ennakkotilaus myös muualta vetämässä)
se varmaan on merkki siittä että menee liian hyvin kun asiakkaita ei tarvitse kuunnella 😠
Käyttäjätaso 2
Ketään ei jätetä nyt minkään huhupuheiden varaan. Sen lisäksi, että tiedote on verkkokaupassa niin tilajille lähetetään/on lähetetty (en tämän hetkistä tilannetta tiedä) SMS viesti, joka on muodoltaan seuraava:
” Valitettavasti emme pysty aloittamaan Note 7 toimituksia luvatussa ajassa, koska Samsung suorittaa laitteille ylimääräisiä laaduntarkistustoimenpiteitä, jotka viivästyttävät laitteen myynninaloitusta. Tällä hetkellä emme voi vahvistaa tarkkaa aloituspäivää. Vahvistamme toimitusajan heti kun se tarkentuu. Elisa”

Ikävää, jos sulla on fiilis ettei Elisa tee osuuttaan tiedottamalla asiasta. Täältä päin kuitenkin pyritään mahdollisimman pikaisesti asiasta tiedottelemaan aina kun uutta ja varmaa tietoa asiasta saadaan.


Jaa lupauksia ja lupauksi taitaa olla tämäkin Elisan juttu mätä kun lupaavat tiedottaa ennakkotilaajia kyseisellä viestillä NO eipä ole kuulunut??
Nyt muut operaattorit alkaneet pitämään asiakkaansa (ennakkotilaajat Note 7 ) tyytyväisinä lähettämällä heille bonuksena tarvikepaketin!! Mutta Elisa ei no onneksi nämä on kuitenkin asiakasmarkkinat ja heillä on se viimekäden päätösvalta mistä palvelut haluaa ja jos Elisalla ei ole mitään kiinnostusta pitää kiinni asiakkaistaan niin se on heidän OMA TAPPIO!! (Onneksi ennakkotilaus myös muualta vetämässä)


Ja perut jokatapauksessa toisen tilauksista, sen jossa tulee huonommat korvaukset myöhästymisestä 🆒

Mielestäni Elisa ei ole vielä sanonut juuta tai jaata siihen, että tuleeko heillä mitään extraa korvaukseksi. Odottakaa nyt edes jotain kommenttia ennen kuin kiukuttelette.
Käyttäjätaso 1
Lopettakaa nyt se itkeminen ja vaatiminen että teidän pitäisi saada jotain kompensaatioita koska joku laite myöhästyy hieman. Kuinka usein olette pyytäneet bussikuskilta korvausta koska tuli pari minuuttia myöhässä. Ette koskaan, joten ottakaa jo keksi ja rauhoittukaa.
Käyttäjätaso 2
Lopettakaa nyt se itkeminen ja vaatiminen että teidän pitäisi saada jotain kompensaatioita koska joku laite myöhästyy hieman. Kuinka usein olette pyytäneet bussikuskilta korvausta koska tuli pari minuuttia myöhässä. Ette koskaan, joten ottakaa jo keksi ja rauhoittukaa.

Veit keksin suustani 😃
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
äsken tuli samsungilta vastaus että heillä ei ole tiedossa tuleeko ennakkotilaajille hyvityksiä ennakkotilaajille myöhästymisistä

Osallistu keskusteluun