Vastattu

Samsung Galaxy Note 7



Näytä ensimmäinen kirjoitus

212 kommenttia

Bussit on harvemmin myöhässä viikkoja tai kuukausia.
Myöhästyneistä lennoista / junista on joku kuulemma korvauksiakin saanut.

Lähinnä kyse on mielestäni siitä että kerran muut ennakkotilauksia vastaanottaneet toimijat ovat luvanneet hyvityksiä kun heidän lupaamansa toimitusaika ei ole pitänyt, olisi Elisan syytä seurata mukana.

On selvä että tämä ei ole Elisan vika, mutta ovat kuitenkin ennakkotilauksessa antaneet lupauksen toimitusajasta.

Lopputulema ei tule itsellä vaikuttamaan tähän tilaukseen mitenkään. Mutta jos Elisa on ainoa toimija, joka ei tunnu välittävän asiakkaistaan, tulee se varmasti jatkossa vaikuttamaan siitä mitä palveluja keneltäkin hankin.
Käyttäjätaso 1
Bussit on harvemmin myöhässä viikkoja tai kuukausia.

Lähinnä kyse on mielestäni siitä että kerran muut ennakkotilauksia vastaanottaneet toimijat ovat luvanneet hyvityksiä kun heidän lupaamansa toimitusaika ei ole pitänyt, olisi Elisan syytä seurata mukana.

On selvä että tämä ei ole Elisan vika, mutta ovat kuitenkin ennakkotilauksessa antaneet lupauksen toimitusajasta.

Lopputulema ei tule itsellä vaikuttamaan tähän tilaukseen mitenkään. Mutta jos Elisa on ainoa toimija, joka ei tunnu välittävän asiakkaistaan, tulee se varmasti jatkossa vaikuttamaan siitä mitä palveluja keneltäkin hankin.


Tämähän on vapaa maa joten tilauksen voi perua ja tilata muualta. Näin olen itsekin välillä tehnyt mutta turha siitä on kaikille marista.

Eli sinä siis tiedät kuinka pitkä myöhästyminen tästä tulee..? Kerrohan meille muillekin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Bussit on harvemmin myöhässä viikkoja tai kuukausia.

Lähinnä kyse on mielestäni siitä että kerran muut ennakkotilauksia vastaanottaneet toimijat ovat luvanneet hyvityksiä kun heidän lupaamansa toimitusaika ei ole pitänyt, olisi Elisan syytä seurata mukana.

On selvä että tämä ei ole Elisan vika, mutta ovat kuitenkin ennakkotilauksessa antaneet lupauksen toimitusajasta.

Lopputulema ei tule itsellä vaikuttamaan tähän tilaukseen mitenkään. Mutta jos Elisa on ainoa toimija, joka ei tunnu välittävän asiakkaistaan, tulee se varmasti jatkossa vaikuttamaan siitä mitä palveluja keneltäkin hankin.


Tämähän on vapaa maa joten tilauksen voi perua ja tilata muualta. Näin olen itsekin välillä tehnyt mutta turha siitä on kaikille marista.

Eli sinä siis tiedät kuinka pitkä myöhästyminen tästä tulee..? Kerrohan meille muillekin.
mulla ainakaan tää ei tuu vaikuttaan tähän tilaukseen mitenkään mutta lopputulos voi vaikuttaa siihen miten suhtaudun jatkossa samsungiin ja elisaan
Tämähän on vapaa maa joten tilauksen voi perua ja tilata muualta. Näin olen itsekin välillä tehnyt mutta turha siitä on kaikille marista.

Eli sinä siis tiedät kuinka pitkä myöhästyminen tästä tulee..? Kerrohan meille muillekin.


Kuten sanoin, tämä asia ei tule vaikuttamaan tähän tilaukseeni. Mutta kuten mmalinen kirjoitti, myös minulle se miten Elisa tämän asian hoitaa tulee vaikuttamaan miten jatkossa suhtaudun Elisaan.

Ps. Ei tarvita Einsteiniä siihen että voi arvata että laite tulee myöhästymään enemmän kuin seuraava Bussi. [Noh, jos puhutaan HSL:n busseista niin voi mennä tiukille. 😃 ]
Gigantti oli kuulemma arponut toimistusaikaa ensi kuun alkuun. Tiedä sitten mihin perustuu.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
olis kiva jos enakkotilaajat sais edes puhelimensa samana päivänä kuin elisa alkaa niitä myymään liikeissä mutta turha kai odottaa sitä tähän vois elisa vastata toteutuuko edes se
Käyttäjätaso 1
Juu, en minäkään meinaa että parilla minuutilla tai päivällä tästä selvitään vaan varmasti menee lokakuun puolelle ennenkuin toimitukset lähtevät liikkeelle. Mutta kun täällä avautuminen ei auta mitään ja Elisa ei tietääkseni ole sanonut mitään suuntaan tai toiseen antavatko jotain ylimääräistä. Sillä ei vaan ole minulle mitään merkitystä ja olen ennenkin pettynyt Elisan toimintaan mutta samaa kohtelua, eri paketissa, se on kaikkialla.

Ja vaikka tässä joutuisi odottamaankin niin ei tämäm todellakaan ole viimeinen samsung jonka ostan. Tämä kaikki saa minut vain arvostamaan koko yritystä enemmän. Sehän on mahtava juttu että suurella kustannuksella haluat varmistaa että asiakas saa laadukkaan tuotteen. Muutama vuosi sitten eräs omenalla varustettu puhelinvalmistaja ei juuri asiakkaiden turvallisuudesta tai palautteesta piitanneet. Mutta lampaathan seuraavat vaikka sokeena loppuun asti. Vaarallista tuo fanaattisuus...

Ei minulla muuta. Toivottavasti puhelin on mahtava ettei odottelu ole turhaa..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Noniin eli mitään ei sanota ennen kun on varmaa. Nyt olisi infoa lisää. Toimitusaika ei yhäkään ole varmistunut, mutta hyvityksenä viivästyksestä kaikille ennen 4.9 tilanneille annetaan Samsung-tarvikepussi veloituksetta, joka sisältää tuotteet: langaton lautasalusta, USB-kaapeli, suojakotelo ja näytönsuojakalvo.

Tilanneille lähetetään tänään SMS: ”Hei, Samsung Galaxy Note 7 toimitusten viivästymisen johdosta Samsung haluaa tarjota sinulle VR-lasien lisäksi hyvityksenä Note 7 Starter Kitin, joka sisältää langattoman latausalustan, USB-kaapelin, suojakotelon ja näytönsuojakalvon. Em. lisätarvikepaketti toimitetaan sinulle samanaikaisesti Samsung Galaxy Note7 –puhelimen toimituksen yhteydessä. T. Elisa”
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mulle tämä ainakin riittää myös korvauksena liiittyen aikasempaan kirjotukseen että ennakkotilaajien pitäis saada muutakin kun s6 tilanneetkin sai vr lasit
Käyttäjätaso 2
mulle tämä ainakin riittää myös korvauksena liiittyen aikasempaan kirjotukseen että ennakkotilaajien pitäis saada muutakin kun s6 tilanneetkin sai vr lasit

Sä se jaksat itkeä jos toiset on saanu vr lasit, ole hiljaa ja nauti varustepaketista, itse en sitä saa vaikka olen ennakkotilaaja, tuli tietämättömyys esteeksi.
Silti aijon noten saunikselta odottaa, riippuen tuleeko se kauppoihin yhtäaikaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mulle tämä ainakin riittää myös korvauksena liiittyen aikasempaan kirjotukseen että ennakkotilaajien pitäis saada muutakin kun s6 tilanneetkin sai vr lasit

Sä se jaksat itkeä jos toiset on saanu vr lasit, ole hiljaa ja nauti varustepaketista, itse en sitä saa vaikka olen ennakkotilaaja, tuli tietämättömyys esteeksi.
Silti aijon noten saunikselta odottaa, riippuen tuleeko se kauppoihin yhtäaikaa.
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu
Käyttäjätaso 2
[/quote]mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu[/quote]

18.8 tilasin
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu[/quote]

18.8 tilasin[/quote] en minäkään ole viestiä saanu vielä että saisin mutta mikä on peruste ettet sais tilasin 16.8
Käyttäjätaso 2
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu

18.8 tilasin[/quote] en minäkään ole viestiä saanu vielä että saisin mutta mikä on peruste ettet sais tilasin 16.8[/quote]

Ihan mun oma mokaus, ei kummempaa syytä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu

18.8 tilasin
en minäkään ole viestiä saanu vielä että saisin mutta mikä on peruste ettet sais tilasin 16.8[/quote]

Ihan mun oma mokaus, ei kummempaa syytä.[/quote] minkä virheen teit eikös kaikkien ennakkotilaajien pitäis saada vr lasit ja nyt tää varustepaketti mun kaaliin ei kyllä mahdu miksi et sais
Käyttäjätaso 2
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu

18.8 tilasin
en minäkään ole viestiä saanu vielä että saisin mutta mikä on peruste ettet sais tilasin 16.8


Ihan mun oma mokaus, ei kummempaa syytä.[/quote] minkä virheen teit eikös kaikkien ennakkotilaajien pitäis saada vr lasit ja nyt tää varustepaketti mun kaaliin ei kyllä mahdu miksi et sais[/quote]

En tiennyt että vakuussumma piti maksaa ennen tuota 4.9 ja päätin pikkusen vielä venyttää maksua koska note 7 toimitukset saattaa myöhästyä kuukaudenkin.
Eli jää varmaan vr lasitkin saamatta saman asian takia.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu

18.8 tilasin
en minäkään ole viestiä saanu vielä että saisin mutta mikä on peruste ettet sais tilasin 16.8


Ihan mun oma mokaus, ei kummempaa syytä.
minkä virheen teit eikös kaikkien ennakkotilaajien pitäis saada vr lasit ja nyt tää varustepaketti mun kaaliin ei kyllä mahdu miksi et sais[/quote]

En tiennyt että vakuussumma piti maksaa ennen tuota 4.9 ja päätin pikkusen vielä venyttää maksua koska note 7 toimitukset saattaa myöhästyä kuukaudenkin.
Eli jää varmaan vr lasitkin saamatta saman asian takia.[/quote]ok mutta suosittelen kuitenkin että et anna periksi vaan yrität että saisit sekä vr lasit että tarvikepaketin koska olet tehnyt ennakkotilauksen ajoissa mielestäni sekä vr lasit että tarvike paketti kuuluu sulle
Käyttäjätaso 2
mielestäni se on luonnollista ettet saa jos olet tilannut siinä vaiheessa kun on ollu selvää että tilaukset viivästyy ja edelleenkin sanon että en olis perunu tilausta vaikka en olis saanu

18.8 tilasin
en minäkään ole viestiä saanu vielä että saisin mutta mikä on peruste ettet sais tilasin 16.8


Ihan mun oma mokaus, ei kummempaa syytä.
minkä virheen teit eikös kaikkien ennakkotilaajien pitäis saada vr lasit ja nyt tää varustepaketti mun kaaliin ei kyllä mahdu miksi et sais


En tiennyt että vakuussumma piti maksaa ennen tuota 4.9 ja päätin pikkusen vielä venyttää maksua koska note 7 toimitukset saattaa myöhästyä kuukaudenkin.
Eli jää varmaan vr lasitkin saamatta saman asian takia.[/quote]ok mutta suosittelen kuitenkin että et anna periksi vaan yrität että saisit sekä vr lasit että tarvikepaketin koska olet tehnyt ennakkotilauksen ajoissa mielestäni sekä vr lasit että tarvike paketti kuuluu sulle[/quote]

En mä jaksa itkeä, jos kerran sanomaton sääntö on tuollanen niin mitä siitä valittamaan ja vaatimaan jotain mikä ei mun tilaukseen kuulu tulla. Täytyy vaan tilata erikseen langaton latausalusta, suojakotelo ja näytönsuojakalvo. Vr-lasit olisin laittanu avaamattomana myyntiin muutenkin kun ei tarvetta ole.
Oon mä 6v aikana lähemmäs 15000e elisan verkkokauppaan tunkenu + 2 liittymää 🆒
Kylläpä tuo viesti mulle tuli vaikka mitään vakuuksia ole maksellut.
Hienoa että Elisa ei unohtanut asiakkaitaan.

Ei ole isoista summista kyse, mutta heti tuli parempi mieli.
Käyttäjätaso 2
Kylläpä tuo viesti mulle tuli vaikka mitään vakuuksia ole maksellut.

Onko sulle tullu vakuusmaksu tilauksesta?
Kylläpä tuo viesti mulle tuli vaikka mitään vakuuksia ole maksellut.

Onko sulle tullu vakuusmaksu tilauksesta?

Ei ole. Liekkö merkitystä kun tilasin laitteen 12kk sopimuksella
Käyttäjätaso 2
Kylläpä tuo viesti mulle tuli vaikka mitään vakuuksia ole maksellut.

Onko sulle tullu vakuusmaksu tilauksesta?

Ei ole. Liekkö merkitystä kun tilasin laitteen 12kk sopimuksella


Ei ole sillä merkitystä. Kun tietty laitemäärä on täynnä niin laittavat uudesta tilauksesta vakuusmaksun.
Vakuusmaksun saa sitten 12kk päästä takaisin pyytämällä.
Hienoa että Elisa ei unohtanut asiakkaitaan.

Ei ole isoista summista kyse, mutta heti tuli parempi mieli.

Ainut vaan että tossa lukee "samsung haluaa tarjota hyvityksen" siis ei elisa
Käyttäjätaso 2
Hienoa että Elisa ei unohtanut asiakkaitaan.

Ei ole isoista summista kyse, mutta heti tuli parempi mieli.

Ainut vaan että tossa lukee "samsung haluaa tarjota hyvityksen" siis ei elisa


Samsung tarjoaa saman hyvityksen kaikille kaupoille joissa on ollut ennakkotilaajia.
Onhan se edelleen samsungin vika, ei elisan.
Hienoa että Elisa ei unohtanut asiakkaitaan.

Ei ole isoista summista kyse, mutta heti tuli parempi mieli.

Ainut vaan että tossa lukee "samsung haluaa tarjota hyvityksen" siis ei elisa


Samsung tarjoaa saman hyvityksen kaikille kaupoille joissa on ollut ennakkotilaajia.
Onhan se edelleen samsungin vika, ei elisan.

Näinhän se on mut oikaisin vain oletuksen et elisa korvaisi.

Osallistu keskusteluun