Vastattu

Samsung Galaxy Note 7



Näytä ensimmäinen kirjoitus

212 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Onneksi on aikaa odotella eikä kiirettä laitteen saannilla.
Voisitteko nyt ihan oikeasti selvittää Samsungilta milloin tuo puhelin on tulossa.
5.9. tullut viesti että toimitus viivästyy ja sen jälkeen on tiedotus ollut aivan nollissa.

Toinen asia koskee tilauksen peruutusta.
Jos ei ensi viikolla tule tietoa toimituksesta niin perun tilaukseni. Onnistuuko simppelisti asiakaspalvelun kautta vai tarvitseeko kikkailla jotain muuta?
Käyttäjätaso 2
Voisitteko nyt ihan oikeasti selvittää Samsungilta milloin tuo puhelin on tulossa.
5.9. tullut viesti että toimitus viivästyy ja sen jälkeen on tiedotus ollut aivan nollissa.

Toinen asia koskee tilauksen peruutusta.
Jos ei ensi viikolla tule tietoa toimituksesta niin perun tilaukseni. Onnistuuko simppelisti asiakaspalvelun kautta vai tarvitseeko kikkailla jotain muuta?


Peruutus käy ihan asiakaspalvelun kautta, jopa chatpalvelu auttaa sua perumisessa.


Peruutus käy ihan asiakaspalvelun kautta, jopa chatpalvelu auttaa sua perumisessa.


Hienoa, siltikin luokatonta tiedottamista.
Käyttäjätaso 2


Peruutus käy ihan asiakaspalvelun kautta, jopa chatpalvelu auttaa sua perumisessa.


Hienoa, siltikin luokatonta tiedottamista.


En oo just ite kerenny katteleen muiden myyjien ilmotuksia koskien myynnin alottamista, mutta epäilen että sen tarkempaa tietoa ei ole kellään.

En oo just ite kerenny katteleen muiden myyjien ilmotuksia koskien myynnin alottamista, mutta epäilen että sen tarkempaa tietoa ei ole kellään.
´

Tiedottamisesta oli kysymys, ei tiedosta.
Lähes kuukauden radiohiljaisuus tälläisessä tilanteessa on yksinkertaisesti liikaa.
Käyttäjätaso 2

En oo just ite kerenny katteleen muiden myyjien ilmotuksia koskien myynnin alottamista, mutta epäilen että sen tarkempaa tietoa ei ole kellään.
´

Tiedottamisesta oli kysymys, ei tiedosta.
Lähes kuukauden radiohiljaisuus tälläisessä tilanteessa on yksinkertaisesti liikaa.


Niin, voishan elisa viikon välein laittaa tänne
"Tarkkaa aloittamispäivää ei valitettavasti pystytä vieläkään varmistamaan."

Ymmärrän kyllä tuskasi, mutta jos uutta tietoa ei ole niin ei siinä auta kuin odottaa, tai perua tilaus.
Kyllä tässä itekki tuota luuria odottaa, mutta tilanne on mikä on.


Niin, voishan elisa viikon välein laittaa tänne
"Tarkkaa aloittamispäivää ei valitettavasti pystytä vieläkään varmistamaan."

Ymmärrän kyllä tuskasi, mutta jos uutta tietoa ei ole niin ei siinä auta kuin odottaa, tai perua tilaus.
Kyllä tässä itekki tuota luuria odottaa, mutta tilanne on mikä on.


Jos tuo on teillä Elisalla tyylinä ettekä ihan oikeasti keksi miten muuten asia viestitään niin suosittelen miettimään rekryn onnistumista viestinnässä ja asiakaspalvelussa.
Käyttäjätaso 2


Niin, voishan elisa viikon välein laittaa tänne
"Tarkkaa aloittamispäivää ei valitettavasti pystytä vieläkään varmistamaan."

Ymmärrän kyllä tuskasi, mutta jos uutta tietoa ei ole niin ei siinä auta kuin odottaa, tai perua tilaus.
Kyllä tässä itekki tuota luuria odottaa, mutta tilanne on mikä on.


Jos tuo on teillä Elisalla tyylinä ettekä ihan oikeasti keksi miten muuten asia viestitään niin suosittelen miettimään rekryn onnistumista viestinnässä ja asiakaspalvelussa.


Sori, en ole Elisalla hommissa jos sitä ajat takaa 🆒
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Niin, voishan elisa viikon välein laittaa tänne
"Tarkkaa aloittamispäivää ei valitettavasti pystytä vieläkään varmistamaan."

Ymmärrän kyllä tuskasi, mutta jos uutta tietoa ei ole niin ei siinä auta kuin odottaa, tai perua tilaus.
Kyllä tässä itekki tuota luuria odottaa, mutta tilanne on mikä on.


Jos tuo on teillä Elisalla tyylinä ettekä ihan oikeasti keksi miten muuten asia viestitään niin suosittelen miettimään rekryn onnistumista viestinnässä ja asiakaspalvelussa.
onko samsung suomi sitten tiedottanut asiasta koska laittteita aletaan toimittaan jos ei ole niin elisa ei voi alkaa arvuutteleen sitä koska laitteita aletaan toimittaan sekin olis moraalitonta lähtee sanoon toimitusaikataulua jos sitä ei ole operaattoreille kerrottu
Käyttäjätaso 2
Täällä 23.9 päivitettyä tietoa suoraan samsungin sivuilta.

http://www.samsung.com/fi/note7exchange/?s_kwcid=AL!618!3!139050548330!b!!g!!%2Bsamsung%20%2Bgalaxy%20%2Bnote&ef_id=V88MawAAAWYnIDBL:20160918161159:s
onko samsung suomi sitten tiedottanut asiasta koska laittteita aletaan toimittaan jos ei ole niin elisa ei voi alkaa arvuutteleen sitä koska laitteita aletaan toimittaan sekin olis moraalitonta lähtee sanoon toimitusaikataulua jos sitä ei ole operaattoreille kerrottu
En tiedä, en ole ostanut laitetta samsungilta vaan Elisalta. Viestintä kuluttaja-asiakkaan suuntaan on maahantuojan vastuulla. Maahantuojalla pitää olla keinot ja kontaktit valmistajaan jotta saavat kuluttajien kaipaamat tiedot. Tämä ei ole ainakaan tässä tapauksessa onnistunut.

Sori, en ole Elisalla hommissa jos sitä ajat takaa 🆒


Aivan, viestijesi ulkoasusta sai toisenlaisen kuvan.
El:i voisiko jouku Elisalta vastata alkuperäiseen kysymykseeni, random henkilöiden kanssa jutustelun voin hoitaa muilla foorumeilla.
Käyttäjätaso 7
Elisan henkilökunnan käyttäjätunnus on väriltään vihreä tai sininen kuten alla olevan linkin viestissä matiiaksella. Ja perässä on vielä tyylitelty e-kirjain.
https://palsta.elisa.fi/android-23/samsung-galaxy-note-7-501470/index4.html#post520721

Meillä muilla tavallisilla pulliaisilla tunnus on musta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Täällä 23.9 päivitettyä tietoa suoraan samsungin sivuilta.

http://www.samsung.com/fi/note7exchange/?s_kwcid=AL!618!3!139050548330!b!!g!!%2Bsamsung%20%2Bgalaxy%20%2Bnote&ef_id=V88MawAAAWYnIDBL:20160918161159:s
toikin on vaan arvio että lokakuussa ei faktaa ja elisa on ottanu nähtävästi sen kannan että arvio aikatauluja ei julkasta mikä on mielestäni ihan oikein ettei anneta vääriä lupauksia vaikka laitteen toimitus viivästyykin
Käyttäjätaso 2
Täällä 23.9 päivitettyä tietoa suoraan samsungin sivuilta.

http://www.samsung.com/fi/note7exchange/?s_kwcid=AL!618!3!139050548330!b!!g!!%2Bsamsung%20%2Bgalaxy%20%2Bnote&ef_id=V88MawAAAWYnIDBL:20160918161159:s
toikin on vaan arvio että lokakuussa ei faktaa ja elisa on ottanu nähtävästi sen kannan että arvio aikatauluja ei julkasta mikä on mielestäni ihan oikein ettei anneta vääriä lupauksia vaikka laitteen toimitus viivästyykin


Tässä olen täysin samaa mieltä. Ei kannata luvata tai kertoa aikoja jos ne on summittaisia arvioita.
Itse olen valmis odotteleen niin kauan kunnes note7 myyntiin saapuu, sillä tarve on juuri kyseiselle laitteelle.
Toki harmittaa että saanti viivästyny, mutta ei sille vaan mitään voi, muuta kuin odotella.
28.10 vissiin alkaa myynti uudestaan euroopassa. Luulisi että ennakkotilaajat saisi ennemmin, mutta tässä tilanteessa tuskin mikään toimii niinkuin pitäisi.
Käyttäjätaso 1
onko vieläkään antaa mitään virallista päivitystä?
suome nsamsungi on viimeski 23.9 sanonut asiaan jotain.
ulkomailla sanottu että alotus ehkä 28.10???
Käyttäjätaso 2
Itse seurailen tuota samsung suomen tiedotesivua, varmaan heillä on ajantasainen tieto, ja kun uutta tietoa tulee niin varmaan päivittävät sitten. Uskon että lokakuun lopulla/marraskuun alussa alkaa jotain tapahtua, toivottavasti.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
kohta varmaan ollaan lähellä että laiteen tulo suomen markkinoille perutaan ja samalla lopetetaan koko puhelimen myynti maailmassa kun uudetkaan akut ei toimi oikein vaikka luulen että syy ei ole akussa vaan puhelimessa on jotain mikä aikeuttaa ton http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/samsungin-turvalliseksi-lupaama-vaihto-note-syttyi-palamaan-lentokoneessa-6588322
Käyttäjätaso 2
Nähtäväksi jää, saattaa olla että s7:aa seuraava galaxy malli tulossa markkinoille ennen note 7:aa :?
Toivotaan nyt että notet tulis viimestään marraskuun alkupuolella.
Täytyy vaihtaa tilausta jos venyy ja venyy.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mua vaan kiinnostais tossa puhelimessa toi kynä et mitenkä toimii kun ei ole kokemusta semmosesta ja iiristunnistus että onko kuinka luotettava ja toimiiko hyvin
Käyttäjätaso 2
mua vaan kiinnostais tossa puhelimessa toi kynä et mitenkä toimii kun ei ole kokemusta semmosesta ja iiristunnistus että onko kuinka luotettava ja toimiiko hyvin

Mulla oli note 4 joskus koekäytössä ja tykkäsin spen kynästä jo sillon. Ja jos sitä on entisestään paranneltu niin ei huono ollenkaan.
Teen paljon tiedostoja puhelimella ja siksi päädyin tilaamaan note 7an kun sopivan kokoinen näyttö ja kynällä vaivatonta tehdä allekirjoitukset.
Käyttäjätaso 2
http://suomimobiili.fi/turvallinen-samsung-galaxy-note7-lanseerattiin-vihdoin-maailmanlaajuisesti/
Käyttäjätaso 1
Hei, saatavuushaasteiden vuoksi tilaamasi samsung galaxy note 7-laitteen toimitus viivästyy emmekä valitettavasti pysty vanhvistamaan tarkempaa toimitusajankohtaa. toimitamme tilauksesi heti kun saamme laitetta varastoon. Tulet saamaan vielä sms-viestin, kun laitetilauksesi on toimitettu. T. Elisa

Saikos muut tälläistä eilen?

Osallistu keskusteluun