Kysymys

Samsung Galaxy Note II



Näytä ensimmäinen kirjoitus

196 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Moi,

tarkoituksenamme ei missään nimessä ole vedättää asiakkaita tässä asiassa.

Elimme tiedon varassa että saamme Note2:set viime viikolla.

Olen erittäin pahoillani että annoimme asiasta väärää informaatiota.

- Max
Tässä vaiheessa vko 42 on jo liian laaja käsite. Sehän voi, ja aikaisemman lupailun perusteella todennäköisesti tuleekin olemaan perjantai 19.10. Siitä postituksen aloitukset ja Itellan toimutukset venyttävät luurin toimitusta varmaankin pitkälle viikkoa 43. Jos Saunalahti oikeasti haluaisi palvella asiakkaitaan, kertoisivat he tarkan päivämäärän. Tuon kokoisella yrityksellä ON oltava tarkka tieto myymistään tuotteista, halusta paljastaa se on eri asia.. Spekulaatioitako, kenties, uskoo ken uskoo.
DNA:lla, Gigantilla ja Verkkokaupalla hyllyt notkuneet Note 2:sia jo vaikka kuinka kauan.

Mutta te myytte täällä ei-oota ja vedätätte asiakkaita toimitusajoissa.

Että näin Saunalahdella.

Välittäkääpä moderaattorit kysymystä oikeaan osoitteeseen: Onko teillä niin huonot välit Samsungiin vai niin umpisurkea sarjaepäonnistuja sisäänostajana, ettette oikeasti saa tuotteita hyllyyn lähellekään pahimman operaattorikilpailijan tahtiin muista jälleenmyyjistä puhumattakaan? Sama kuvio on toistunut nyt jo niin monta kertaa putkeen, että alan oikeasti olla ihmeissäni tästä tunaroinnin määrästä.

Olette jo asiakkaillenne helvetin ison selityksen velkaa, ja jos teillä yhtään leikkaa, leivotte tästä valheellisten toimitustietojen levittelemisestä tilauksensa (jostain ihmeen syystä) peruuttamatta jättäneille, uskollisille asiakkaille AUTOMAATTISESTI jotain hyvityksen tapaista. Onkohan liikaa pyydetty?

Ja C'MON: varastoon saapuminen viikon tarkkuudella? Pitäisi ilmeisesti tulla sinne vähän opettamaan miten asiat oikeasti hoidetaan!
ja vielä sydäntä raastaa tämä:

 Galaxy Note 2 Valkea
Galaxy Note 2 Valkea

  • Osoite- ja luotontarkistus
  • Toimituksessa, Tilaamasi laite odottaa postitusta. 
  • Postitettu
Miksi pitää antaa kuva että, sitä on jo teillä ja odottaisi vain pientä paketin liikuttelua? 

 Yhtäkin puhelinta tuli aikoinaan odoteltua n.6 viikkoa.. Alkaa vähän maistua caca suussa.. :smileycry: 
Se jäi Maxilta mainitsematta liittyen kommenttiini, että mihin pitää ottaa yhteyttä, jotta tuo tilaus on mahdollista peruuttaa.

Eipä tosin yllätä. Noh täytyy laittaa myös Elisa-Viihde harkintaan, siinä kun tuo 2-vuoden "karenssi" tulee juuri sopivasti kohta täyteen...
Itse olen kerran aiemmin peruuttanut vastaavan tilauksen ihan asiakaspalveluun soittamalla.
Eiköhän Saunalahti oo tehny kaikkensa että sitä puhelinta saataisiin kuluttajille, mutta ihmetyttää silti että mikä tässä prosessissa kestää. Gigantit ja Verkkokaupat sekä lukuisat nettikaupat ovat myyneet puhelinta jo viime viikolla, kiinnostais vaan ihan kun en matkapuhelimien logistisista prosesseista mitään tiedä että miksi se kestää saada näinkin paljon kauemmin operaattorin varastoon ja sieltä kuluttajalle. Eihän DNA:kaan saanut puhelimia ennen eilistä ja Soneralle tulossa vasta joskus. Tähän kysymykseen tuskin täältä saa vastausta, kunhan kummastelen "ääneen"...

Itse tilasin laitteen täältä netistä 10min sen jälkeen kun se sivuille ilmestyi. Tänään irtisanoin liittymän ja peruin tilauksen ja hain laitteen DNA:lta ilman liittymää, luottosopparilla. Ja voi veljet mikä laite! Jos ei ole kiire niin suosittelen odottamaan, ei kaduta kun laitteen käteenne saatte 🙂
Hei Sopiva, 

jos saa udella, onko tuo DNA:lta hankittu puhelin SIM-lukittu ja mikä mahtoi olla sen luottohinta?
16.6e/kk 36kk eli 597.6e ja ei ole lukittu. Saunalahden liittymä käytössä toki.
Ne joilta luuri jo löytyy niin osaasivatko antaa vinkin seuraavaan:

Meen oppilaitokseni sivulle katsomaan lukujärjestyksiä, kun lukujärjestyksen klikkaa auki, niin puhelimen selain rupee venyttämään sitä automaattisesti leveyssuunnassa jatkuvasti vaan enempi ja enempi, niin ettei sitä pysty oikee ees kattoon. Mahtaako mulla olla joku asetus väärin vai onko tää kaikis Note2:ssa. Vanha Note avas iha normaalisti.

Linkki siis tämä: https://winha.seamk.fi/oklukuj/

Sieltä sivusta Koulutuskeskus Sedu, Koskenalantie ja ryhmäksi NQMIELT12.

- Sami
Käyttäjätaso 5
teMet kirjoitti:
DNA:lla, Gigantilla ja Verkkokaupalla hyllyt notkuneet Note 2:sia jo vaikka kuinka kauan.

Mutta te myytte täällä ei-oota ja vedätätte asiakkaita toimitusajoissa.

Että näin Saunalahdella.

Välittäkääpä moderaattorit kysymystä oikeaan osoitteeseen: Onko teillä niin huonot välit Samsungiin vai niin umpisurkea sarjaepäonnistuja sisäänostajana, ettette oikeasti saa tuotteita hyllyyn lähellekään pahimman operaattorikilpailijan tahtiin muista jälleenmyyjistä puhumattakaan? Sama kuvio on toistunut nyt jo niin monta kertaa putkeen, että alan oikeasti olla ihmeissäni tästä tunaroinnin määrästä.

Olette jo asiakkaillenne helvetin ison selityksen velkaa, ja jos teillä yhtään leikkaa, leivotte tästä valheellisten toimitustietojen levittelemisestä tilauksensa (jostain ihmeen syystä) peruuttamatta jättäneille, uskollisille asiakkaille AUTOMAATTISESTI jotain hyvityksen tapaista. Onkohan liikaa pyydetty?

Ja C'MON: varastoon saapuminen viikon tarkkuudella? Pitäisi ilmeisesti tulla sinne vähän opettamaan miten asiat oikeasti hoidetaan!


Kiitos palautteesta teMet.

Olen asiassa samaa mieltä että ennakkotilaajamme ansaitsevat
mielipaha hyvityksenä meiltä konkretiaa ja sen tulemmekin tekemään.

Yhteistyömme Samsungin kanssa on vahvaa ja tämä valitettava
viivästyminen on monen ikävän asian summa. Teemme kaikkemme
välttääksemme vastaavia tilanteita jatkossa.

Ja mitä ammattitaitoon ja osaamiseen tulee niin arvostamme suuresti
ammattitaitoa ja osaajia: Elisa.fi/rekry

Tervetuloa joukkoon tekemään tulevaisuutta! :)

- Max
Hei,

Tuleeko Note2:sia riittävästi kaikille tilaajille? Näyttää siltä, että tilasin luurini noin viikkoa myöhemmin kuin useimmat tällä palstalla. Jos ei tule, niin taidan tehdä niinkuin Sopiva ja hakea puhelimen DNA:lta.

Olen teMetin kanssa samaa mieltä, että olettaisi ison operaattorin olevan ensimmäisten joukossa joka puhelimia saa. Jokin hyvitys olisi tämän sähläämisen jälkeen todellakin paikallaan kaikille, jotka puhelintaan ovat joutuneet odottamaan.

Voisiko Tilauksen seuranta -sivulle laittaa jonkin lisätietoja osion, jossa voisi tiedottaa milloin puhelin oletettavasti lähetetään? Tämä sama ongelma varmaankin toistuu muidenkin uusien puhelimien kohdalla.

Tilasin samalla liittymän vaihdon nykyiseen numerooni. Onko uusi SIM-kortti käytössä heti kun puhelin vihdoin saapuu?  Note 2:ssa on käsittääkseni pienempi SIM-kortti eli vanha kortti ei käy.

Löytyykö mistään Note 2:sen käyttöohjetta? Samsungin sivuilla oli Note:n ohje, mutta ei Note2:sen.
Käyttäjätaso 1
Amie kirjoitti:

... Löytyykö mistään Note 2:sen käyttöohjetta? Samsungin sivuilla oli Note:n ohje, mutta ei Note2:sen.

SG Note 2 lontoonkielinen manuska näyttäisi löytyvän (ks. linkki alla). Tiedostoko ~27 MB

http://www.pdfuu.com/go.php?http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201209/20120921162638022/GT-N7100_UM_EU_Jellybean_Eng_Rev.1.0_120921.pdf

Tai jos yo. ei avaudu, niin sitte tästä sivulle ja linkki sivulla alempana:

http://mycreative-nafa.blogspot.fi/2012/09/samsung-galaxy-note-ii-manual-user-guide.html
Käyttäjätaso 1
Osaakos kukaan, joka on tuon SG Note 2:en jo muualta hakenut/hankkinut, kertoa minkälainen akkukesto tuossa vermeessä mahtaa olla? Akun kapasiteetti 3100mAh kertoo jotain, vaan miten sitte käytännössä?
Hei,

Kiitos Jupetus linkeistä.  Lueskelen manuaalia puhelinta odotellessa.  🙂
Maximilliam kirjoitti:
teMet kirjoitti:
DNA:lla, Gigantilla ja Verkkokaupalla hyllyt notkuneet Note 2:sia jo vaikka kuinka kauan.

Mutta te myytte täällä ei-oota ja vedätätte asiakkaita toimitusajoissa.

Että näin Saunalahdella.

Välittäkääpä moderaattorit kysymystä oikeaan osoitteeseen: Onko teillä niin huonot välit Samsungiin vai niin umpisurkea sarjaepäonnistuja sisäänostajana, ettette oikeasti saa tuotteita hyllyyn lähellekään pahimman operaattorikilpailijan tahtiin muista jälleenmyyjistä puhumattakaan? Sama kuvio on toistunut nyt jo niin monta kertaa putkeen, että alan oikeasti olla ihmeissäni tästä tunaroinnin määrästä.

Olette jo asiakkaillenne helvetin ison selityksen velkaa, ja jos teillä yhtään leikkaa, leivotte tästä valheellisten toimitustietojen levittelemisestä tilauksensa (jostain ihmeen syystä) peruuttamatta jättäneille, uskollisille asiakkaille AUTOMAATTISESTI jotain hyvityksen tapaista. Onkohan liikaa pyydetty?

Ja C'MON: varastoon saapuminen viikon tarkkuudella? Pitäisi ilmeisesti tulla sinne vähän opettamaan miten asiat oikeasti hoidetaan!


Kiitos palautteesta teMet.

Olen asiassa samaa mieltä että ennakkotilaajamme ansaitsevat
mielipaha hyvityksenä meiltä konkretiaa ja sen tulemmekin tekemään.

Yhteistyömme Samsungin kanssa on vahvaa ja tämä valitettava
viivästyminen on monen ikävän asian summa. Teemme kaikkemme
välttääksemme vastaavia tilanteita jatkossa.

Ja mitä ammattitaitoon ja osaamiseen tulee niin arvostamme suuresti
ammattitaitoa ja osaajia: Elisa.fi/rekry

Tervetuloa joukkoon tekemään tulevaisuutta! :)

- Max


Kertoisitko hieman tarkemmin mitä tuo mielipahan hyvitys tulee olemaan ? Entä mihin päivään mennessä puhelin tulisi olla tilattu jotta tilaaja luokitellaan ennakkotilaajaksi?
Nyt 18h akkuvirralla, tosi paljon näpräten (tietenkin kun uusi luuri on) ja 33% akkua jäljellä...
Käyttäjätaso 1
Sopiva kirjoitti:
Nyt 18h akkuvirralla, tosi paljon näpräten (tietenkin kun uusi luuri on) ja 33% akkua jäljellä...

Ok, kiitos! Ei tuo nyt näytön koon ja "alku tutkimuksen" huomioiden ihan huonolta kuullosta 🙂
Käyttäjätaso 1
Amie kirjoitti:
Hei,

Kiitos Jupetus linkeistä.  Lueskelen manuaalia puhelinta odotellessa.  :)

Eipä kestä! Saas nähdä jos vaikka rupeais kohta itekin varovasti vasemmal silmällä manuskaa tutkimaan :smileycool:
Käyttäjätaso 5
Moi,

ennakkotilaajiksi luokitellaan tilaukset jotka ovat meille tehty ennenkuin aloitamme tuotteen toimituksen.

Toimitukset ovat siis tarkoitus aloittaa ensi viikolla kun tuote hyllyssä.

Hyvitys tulee olemaan tällainen tuote:

http://www.youtube.com/watch?v=AYvbkEpbZ2k

Mukavaa viikonloppua!

- Max
No nyt on asiallinen hyvitys.

Nyt voi hyvin mielin jatkaa odottelua, vaikka htc desire z leipoo kyllä kiinni lähipäivinä : D
Jeps hieno juttu että hyvitetään pitkä toimitusaika, mutta ei sattuisi olemaan vaihtoehtoja, esim MHL-kaapeli tai jotain.. Nim. flipcoverin jo tilannut..
No joo, eipä hermo kestänyt enää odottaa ja hain DNAlta titaaninharmaan version suoraan hyllystä...
Jep, samoin hain minäki DNA:lta.. jääpähän luureja sitten paremman odottelu-sietokyvyn omaajille.. 🙂 Myönnän olevani kaikkimullehetinyt-ihminen..
Miksi kun yrittää oma.saunalahdessa tehdä päätelaitteen vaihdon niin pakottaa tekemään uudestaan 24kk määräaikaisen mutta silti laitteen hinnaksi tulee 49.80 €/kk, tarkoitus olisi saada note 2 tilattua  nykyiselle tikka+ liittymälle 12kk kytkynä.

Osallistu keskusteluun